2009-06-01, 18:46
Medlem
Jojo sjlvklart har ja p wifin Vi har 1 dator som r kopplad genom sladd till routern + 2 laptops som gr trdlst.
P laptopen hittar vi 5-7st olika trdlsa ntverk, inte ett enda p ipoden
Ska ta o testa Wi-Fi track nu Ps. Tack fr ett snabbt svar!

Edit: Tar s lng tid me att registrera sig p itunes s ja terkommer om ngn dag nr jag har fixat anvndare o Wifi trak
Senast redigerad av ZacheZ 2009-06-01 kl. 19:08.
Citera
2009-06-01, 22:33
Medlem
HURRAAAA!

Tack s mycket fuskarn'. Funkade sfort ja installerade det nya programmet, frsta o sista gngen ja kper ngt av apple

Fr er med samma problem: Appen jag installerade var WifiTrak (find FREE wifi)
Finns att kpa p iTunes fr bara 7 riksdaler!

Tack igen!
Citera
2009-06-02, 14:52
Medlem
fuskarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZacheZ
HURRAAAA!

Tack s mycket fuskarn'. Funkade sfort ja installerade det nya programmet, frsta o sista gngen ja kper ngt av apple

Fr er med samma problem: Appen jag installerade var WifiTrak (find FREE wifi)
Finns att kpa p iTunes fr bara 7 riksdaler!

Tack igen!

Att annat tips skulle kunna vara att jailbreaka iPoden. D kan man f alla apps gratis pluss lite till Det r inte s svrt alls, jag antar att du har andra generationes ipod touch? Kolla p denna videon isnf. Det var den jag tog hjlp av nr jag jailbreaka min. http://www.youtube.com/watch?v=zsZsK...e=channel_page
Citera
2009-06-02, 20:53
Medlem
Ja jag har jailbreakat min ipod :-)

Men ett tips till er som ska jailbreaka den, anvnd den hr lnken istllet http://www.youtube.com/watch?v=08i6as7iPuY Den r det enklaste som finns! Du laddar ner ett program p 14.9 mb o startar det. Den skter allt automatiskt. tog mig 5minuter, gick och t o nr ja var tebax var den jailbreakat
Citera
2009-06-02, 22:12
Medlem
fuskarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZacheZ
Ja jag har jailbreakat min ipod :-)

Men ett tips till er som ska jailbreaka den, anvnd den hr lnken istllet http://www.youtube.com/watch?v=08i6as7iPuY Den r det enklaste som finns! Du laddar ner ett program p 14.9 mb o startar det. Den skter allt automatiskt. tog mig 5minuter, gick och t o nr ja var tebax var den jailbreakat
Kanske gr fr mycket OT nu, men eftersom problemet redan r lst s..

Du vet vl att du kan ladda ner ett program frn Cydia som gr att du kan ladda ner gratis apps (crackade). Det heter Installous, sorry att jag inte s det innan s hade du sluppit kpa programmet
Citera
2009-06-03, 23:03
Medlem
Min iPod Touch laddas inte, vad gr jag nu?

Min nya iPod touch som jag inhandlade frn pixmania kom hromdagen och allt verkade fungera bra tills batterinivn minskade. D insg jag att den inte laddas ngonting nr jag stter i den i datorn.

Det enda som hnder r att batterilogotypen frst ser ut som ett batteri med en blixt i men nstan direkt vergr till ett batteri med en stickkontakt i. Och s fort jag tar ur den ur datorn s r batteriet rtt och det str att det r mindre n 10% kvar av batterikapaciteten.

Ngra frslag p vad man kan gra nu?
Citera
2009-06-03, 23:06
Medlem
zebagos avatar
Byta usb-hl, speciellt om du anvnder ett som sitter i tangentbordet.
Citera
2009-06-03, 23:13
Medlem
jo har provat alla p min laptop, och ven p flera olika stationra datorer, precis likadant verallt
Citera
2009-06-06, 18:01
Medlem
Skillnad p ipod touch 1 och 2nd gen?

Vad r skillnaden?
Citera
2009-06-06, 18:03
Medlem
zebagos avatar
Rtta mig om jag har fel men har fr mig att det r att 1an inte har inbyggda hgtalare och r tjockare.
Citera
2009-06-06, 18:26
Medlem
Inget mer??
Citera
2009-06-07, 03:27
Medlem
Andreasvbs avatar
iPod touch 2nd gen:

533 MHz CPU.
Batteritid: 36h ljud, 6h video.
Volymknapp.