2008-11-30, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xFAMILJEFESTx
Dom flesta kommentarerna verkar positiva i alla fall.

Mjo, men vgar man..? Inte lst ngot p devteam.. ?
Citera
2008-11-30, 22:17
Medlem
Enrundfyrkants avatar
Frgat folk som kommenterat videon som jag lnkade, hr r frsta svaret som jag ftt -

Yea it definitely does work, used it yesterday and am now finding jailbroken apps for it
It was made by the dev team if you want to look more into it, and search them up on google
For some people it doesn't work on their first try, so the vid suggests using it again the next day
Hope that helped!
Citera
2008-11-30, 22:19
Bannlyst
Har mac s funkar inte fr mig nd. Men skulle ALDRIG installera en oknd .exe som nnn rekommenderar via en youtubevideo(text i videoformat).
Citera
2008-11-30, 22:37
Medlem
Enrundfyrkants avatar
jo jag r vl inte helt glad ver det heller. Men det r som sagt mnga positiva kommentarer, och ett antal av dom kommer frn svenskar. Men gr ngot snett r det ju bara att restora den. Men finns det gnger d det inte alls gr att restora ver huvud taget?
Citera
2008-11-30, 22:46
Medlem
Ngon mste prova om de funkar, och jag r fr feg
Citera
2008-11-30, 22:48
Medlem
Enrundfyrkants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShazaM
Ngon mste prova om de funkar, och jag r fr feg

jag som hade hoppats att du skulle gra det
Gr mig inte besviken
Citera
2008-11-30, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enrundfyrkant
jag som hade hoppats att du skulle gra det
Gr mig inte besviken

Det str att de r DEV-team som r bakom de, men man hittar ingenting om jailbreak till second-generation p deras sida?
Citera
2008-11-30, 23:45
Bannlyst
Det kanske funkar. Men kan ju nd vara en trojan/keylogger eller ntt i det.
Citera
2008-12-01, 00:59
Medlem
Det r med stor sanolikhet ngot annat skit i filen eftersom ifall dev team hadde lyckats skapa en jailbreak till 2g s hadde dem anonserat det rtt bra samt s hadde det funnits p deras sida.
Citera
2008-12-01, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inkube
Det kanske funkar. Men kan ju nd vara en trojan/keylogger eller ntt i det.

Fake s de skrek om de..

http://chronic-dev.org/blog/
Citera
2008-12-01, 13:41
Medlem
finns ingen chans till att du inte kan restora din ipod. i vrsta fall frsvinner musik och apps frn din ipod, men inte frn Itunes. s allt du har kpt fr du tanka hem gratis igen.
Citera
2008-12-01, 15:25
Medlem
Enrundfyrkants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Froid
finns ingen chans till att du inte kan restora din ipod. i vrsta fall frsvinner musik och apps frn din ipod, men inte frn Itunes. s allt du har kpt fr du tanka hem gratis igen.

Vissa pratar om att man terstller den till "frra synkroniseringen". Gr det att terstlla s att den gr tillbaka tills frsta gngen man startade den, med andra ord - fabriksinstllningar? Var vljer man isfall vilken av dessa tv typer av terstllning man vill gra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in