2008-10-02, 20:56
Medlem
frumpishs avatar
sdr! Nu r den ntligen hr! ipod touch 2nd gen 16 gb
tog bara 2 ynka dagar frn bestllning till drrleverans, great job applestore!

Min undran r om ngon har ngra bra tips p apps man kan installera gratis innan ett jailbreak kmr? smspel etc =)
Citera
2008-10-02, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frumpish

Min undran r om ngon har ngra bra tips p apps man kan installera gratis innan ett jailbreak kmr? smspel etc =)

iSlots, Labyrinth Lite Edition, Tap Tap, Vegas Pool Sharks Lite, iBowl, iGolf, Dice, Tunnel, Cannon Game, Othello, Black Jack, BiiBall Lite, Anaconda, Rolo Lite, Pocket Hoops och Tilt Snake. Alla dessa r gratis p AppStore.

Min personliga favorit r Tap Tap. Det spelet r riktigt beroendeframkallande.
Citera
2008-10-03, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xFAMILJEFESTx
Fixade ny dator igr och skulle synka min iPod, och nu r det a att alla apps r borta. Ngra var betalda fr, hur gr jag fr att terf dom utan att behva betala igen?

det r bara att ladda ner dom igen har du betalat fr dom s fr du ladda ner dom igen, men vet inte om det r nn begrnsning p hur mnga datorer du kan ladda ner programmen till :S
Citera
2008-10-03, 02:54
Medlem
FillilutteN2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xFAMILJEFESTx
Jag hittar inte Mobilescrobbler i appstore.

Finns inte dr, du mste ha en jailbreakad iPod Touch. Finns nmligen inne i Cydia. Gr dr under namnet Scrobble eller Scrobbler, finns tv program som gr samma sak.
Citera
2008-10-03, 09:02
Medlem
Stormfires avatar
ntligen! Finns ute ett program som heter "Spreadsheet", som tillter dig att skapa/ndra .xls dokument.
Citera
2008-10-03, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frumpish

Blev det ngon tull och moms? isfall hur mycket blev det totala priset?
Citera
2008-10-03, 17:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zuzyk

Citera
2008-10-03, 18:06
Medlem
xFAMILJEFESTxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FillilutteN2
Finns inte dr, du mste ha en jailbreakad iPod Touch. Finns nmligen inne i Cydia. Gr dr under namnet Scrobble eller Scrobbler, finns tv program som gr samma sak.
r inte det minsta sugen p jailbreak, jag vntar tills det kommer till sverige ist.
Citera
2008-10-03, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zuzyk

Nr jag kpte min 8gb s betala jag ingen tull osv, det r priset som str p sidan som gller.
Citera
2008-10-04, 12:08
Medlem
Detta r tv riktiga amatr frgor men har sett att vissa affrer sljer nya touchen men att det str typ usa modell... spelar det nn roll? Kan man kpa den p komplett.se utan att det blir n skit om den gr snder?
Citera
2008-10-04, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillaoffe
Nr jag kpte min 8gb s betala jag ingen tull osv, det r priset som str p sidan som gller.
Okej tack.
Citera
2008-10-04, 22:30
Bannlyst
Touch 32gb 2nd Generation, Pvg hem med farsgubben som var p resa till hong kong. Fr hoppas man blir lika njd som jag tror jag kommer bli
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in