2008-10-05, 19:40
Medlem
frumpishs avatar
Helnjd med min touch =) fr nn som undrade kostade den 2800 frn applestore och d ingick drrleverans + gravyr =)

Saknar nu bara jailbreak s jag kan fixa nintendo 8 bitsspel till den :OO D
ska testa tap tap nu!
Citera
2008-10-05, 20:08
Medlem
frumpishs avatar
hohoohoh tap tap var galet beroendeframkallande, men hur fr man mer ltar? jvlar va skojj det kommer bli med frets on fire / guitar hero i touchen..... ja vill ha jailbreak NU! =)
Citera
2008-10-06, 00:32
Bannlyst
Blev en 16gb med gravyr frn apple. Riktigt snabb leverans. Finns ju hur mycket kul program som helst, har redan 4a fulla skrmar

Nu vill jag bara skaffa en mic s att jag kan ringa ha iptelefoni och skype med hjlp av fring.
Citera
2008-10-06, 16:20
Medlem
Stormfires avatar
Vet inte om det fungerar med nya iPod Touch nnu, men i vrigt rekommenderar jag starkt Categories. Tillter dig att lgga in spel/program i mappsystem, s d fr man bttre koll och kan ha mycket fler apps. Finns i Cydia, jailbreakad.
Citera
2008-10-06, 20:25
Medlem
frumpishs avatar
inkube hur fyllde du din? Betalade du fr program :O :O ja fr hlla mig tillgodo med freeware tills jailbreak kmr! Vore dock sknt med nt program s man kan lgga in word/pdf dokument p datorn, nn som vet om ngot sdant?
Citera
2008-10-06, 21:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av frumpish
inkube hur fyllde du din? Betalade du fr program :O :O ja fr hlla mig tillgodo med freeware tills jailbreak kmr! Vore dock sknt med nt program s man kan lgga in word/pdf dokument p datorn, nn som vet om ngot sdant?

Har betalat fr ngra. Men mycket r freeware. Ska dock rensa lite, fr mycket r skit. Men betalade 50kr fr AirSharing som gr att jag kan komma t Touchen som en ntverksdisk via wifi. Betalade 7 kr fr iWiki och en formelsamling Sen blev det Kroll (50kr) fr att se vad grafiken gr fr.

Men lngtar ocks till jailbreak. Hoppas man kan ha kvar sina program d bara. Vill framfr allt ha GBA/SNES-emulator och CorePlayer som ska stdja alla mjliga videoformat.

Edit: Nu blev jag sugen p X-Plane 9, en flygsimulator, men det kostar 75kr s ska frska hlla mig i skinnet.
Senast redigerad av inkube 2008-10-06 kl. 21:07.
Citera
2008-10-06, 23:18
Medlem
Fanjunkarens avatar
Priset skiljer ju sig ganska mycket frn Applestore US och vr svenska version? Hr hemma fr man den fr 2800:- och i staterna fr $299 = 2000:-? (16gb)

r det ngon som bestllt via USA istllet fr Sverige? Och hur funkade det? Leveranstid?
Citera
2008-10-06, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inkube
Har betalat fr ngra. Men mycket r freeware. Ska dock rensa lite, fr mycket r skit. Men betalade 50kr fr AirSharing som gr att jag kan komma t Touchen som en ntverksdisk via wifi. Betalade 7 kr fr iWiki och en formelsamling Sen blev det Kroll (50kr) fr att se vad grafiken gr fr.

Men lngtar ocks till jailbreak. Hoppas man kan ha kvar sina program d bara. Vill framfr allt ha GBA/SNES-emulator och CorePlayer som ska stdja alla mjliga videoformat.

Edit: Nu blev jag sugen p X-Plane 9, en flygsimulator, men det kostar 75kr s ska frska hlla mig i skinnet.

fick det gratis frn itunes.
Citera
2008-10-07, 11:15
Medlem
telephone80s avatar
Funtar p en touch, ska ver till usa om ngra veckor o funtar p att tjacka en dr. Men, ska man ha 16 eller 32 gig? Kommer kra lite spel, surfning och filmer mest.
Citera
2008-10-07, 11:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fanjunkaren
Priset skiljer ju sig ganska mycket frn Applestore US och vr svenska version? Hr hemma fr man den fr 2800:- och i staterna fr $299 = 2000:-? (16gb)

r det ngon som bestllt via USA istllet fr Sverige? Och hur funkade det? Leveranstid?

Funderar ocks ver detta, r det vrt all (eventuell) strul?
Citera
2008-10-07, 12:05
Medlem
telephone80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jo0ker

Nope. Lnar sig bara om du smugglar in en sjlv (och d ska man ej ha med originalfrpackningen).
Citera
2008-10-07, 12:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jo0ker

Tror inte apple lter dig gra s. Ifall de gr det tror jag inte att det r ngon chans att du slipper moms (+500kr allts) plus att det blir dyrare frakt.

Iofs kan du ju sga till en kompis i USA att bestlla den och skicka den till dig. Men det r ju mycket krngel, och ifall det hnder ngot med den p vgen r du krd. Ifall du vill att paketet ska vara frskrat s skall priset s utanp paketet och d kan du rkna med moms.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in