Ska nog kpa 8gigarn rtt snart!
Men det knns fr lite! jag vervger om jag ska kpa ipod classic!
Men jag mste sga, att ipod touch r vldigt vldigt intelligent!
S ja, jag fr se vad som hnder!
en grej, vrt trdlsa ntverk r vldigt mysko! macen hittar typ inte den, man fr skriva in den manuellt nr det behvs... hur som helst, jag undrar! gr det fixa med instllningarna att man ska f skriva in den manuellt med?
Ska nog kpa 8gigarn rtt snart!
Men det knns fr lite! jag vervger om jag ska kpa ipod classic!
Men jag mste sga, att ipod touch r vldigt vldigt intelligent!
S ja, jag fr se vad som hnder!
en grej, vrt trdlsa ntverk r vldigt mysko! macen hittar typ inte den, man fr skriva in den manuellt nr det behvs... hur som helst, jag undrar! gr det fixa med instllningarna att man ska f skriva in den manuellt med?
Min helt oinsatta gissning r att den Classic dom slppte hromdagen blir den sista. Gissar och hoppas att dom slpper en tjockis-Touch med hrddisk nsta gng.
Min helt oinsatta gissning r att den Classic dom slppte hromdagen blir den sista. Gissar och hoppas att dom slpper en tjockis-Touch med hrddisk nsta gng.
Hller med om att classic knns om att vara den sista, knns inte som att det r mnga som r intresserade av den produkten som tillexempel nano eller touch!
Hller med om att classic knns om att vara den sista, knns inte som att det r mnga som r intresserade av den produkten som tillexempel nano eller touch!
Inte ens Apple. Av vad jag frstr s r den i stort sett ofrndrad sen frra versionen. D v s att den inte har ftt grnssnittet uppfrschat som Nanon fick.
Mina frldrar ska till USA och hade d tnkt be dem kpa en Touch t mig. Men finns det ngra nackdelar med att infrskaffa den frn usa? och vet ngon en terfrsljare till Touchen i USA?
Tnkte mest p kartor osv om dom r kompletta eller om man kan f ner nya gratis osv...
Mina frldrar ska till USA och hade d tnkt be dem kpa en Touch t mig. Men finns det ngra nackdelar med att infrskaffa den frn usa? och vet ngon en terfrsljare till Touchen i USA?
Tnkte mest p kartor osv om dom r kompletta eller om man kan f ner nya gratis osv...
Nu har jag varken en iPhone eller en Touch, men jag har bestmt fr mig att dom enbart anvnder kartor frn Google Maps som allts laddas hem hela tiden.
Har ftt besked att min iPod Touch 2G 8GB kommer med UPS hem till mig p mndag.
Knns vldigt bra, d jag inte ftt ngot mail i huvudtaget frn Apple. Mste nog vara ngot knas med deras mailsystem. Eller s har de bara vldigt mycket att gra.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!