2008-09-11, 19:35
Medlem
oasboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Froid
2. Min levererades med Engelsk text s... annars r det bara att ndra i sprk-vljaren p "instllningar".
Det r exakt identisk apparat som levereras och sljs i sverige med den i USA eller i Uzbekistan. Bara att vlja ett annat sprk i menyn.
Citera
2008-09-11, 22:49
Medlem
Bytingens avatar
Ska nog kpa 8gigarn rtt snart!
Men det knns fr lite! jag vervger om jag ska kpa ipod classic!

Men jag mste sga, att ipod touch r vldigt vldigt intelligent!
S ja, jag fr se vad som hnder!

en grej, vrt trdlsa ntverk r vldigt mysko! macen hittar typ inte den, man fr skriva in den manuellt nr det behvs... hur som helst, jag undrar! gr det fixa med instllningarna att man ska f skriva in den manuellt med?
Citera
2008-09-11, 23:12
Medlem
Kranvattens avatar
Nr kommer den nya Ipod touch ut i vanliga handeln? Man lr vl tjna ett par hundralappar genom att inte kpa den ifrn apple.se d?
Citera
2008-09-11, 23:40
Medlem
Bytingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kranvatten
Nr kommer den nya Ipod touch ut i vanliga handeln? Man lr vl tjna ett par hundralappar genom att inte kpa den ifrn apple.se d?

Redan ute ju? finns hos macoteket i uppsala! iallafall vad de sa
Citera
2008-09-11, 23:59
Medlem
Klyschans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bytingen
Ska nog kpa 8gigarn rtt snart!
Men det knns fr lite! jag vervger om jag ska kpa ipod classic!

Men jag mste sga, att ipod touch r vldigt vldigt intelligent!
S ja, jag fr se vad som hnder!

en grej, vrt trdlsa ntverk r vldigt mysko! macen hittar typ inte den, man fr skriva in den manuellt nr det behvs... hur som helst, jag undrar! gr det fixa med instllningarna att man ska f skriva in den manuellt med?
Min helt oinsatta gissning r att den Classic dom slppte hromdagen blir den sista. Gissar och hoppas att dom slpper en tjockis-Touch med hrddisk nsta gng.
Citera
2008-09-12, 08:47
Medlem
Bytingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klyschan
Min helt oinsatta gissning r att den Classic dom slppte hromdagen blir den sista. Gissar och hoppas att dom slpper en tjockis-Touch med hrddisk nsta gng.

Hller med om att classic knns om att vara den sista, knns inte som att det r mnga som r intresserade av den produkten som tillexempel nano eller touch!
Citera
2008-09-12, 10:58
Medlem
theSyndicates avatar
apple

Klart man skall kpa den graverad frn APPLE. Det r ju ett bra sett att hindra tjuven att slja den. ven om de kanske kan byta bakdel enkelt.

De som finns p Apple.se nu r de nya i stl eller?
Citera
2008-09-12, 13:04
Medlem
Klyschans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bytingen
Hller med om att classic knns om att vara den sista, knns inte som att det r mnga som r intresserade av den produkten som tillexempel nano eller touch!
Inte ens Apple. Av vad jag frstr s r den i stort sett ofrndrad sen frra versionen. D v s att den inte har ftt grnssnittet uppfrschat som Nanon fick.
Citera
2008-09-12, 15:52
Medlem
Mina frldrar ska till USA och hade d tnkt be dem kpa en Touch t mig. Men finns det ngra nackdelar med att infrskaffa den frn usa? och vet ngon en terfrsljare till Touchen i USA?

Tnkte mest p kartor osv om dom r kompletta eller om man kan f ner nya gratis osv...
Citera
2008-09-12, 16:18
Medlem
Klyschans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av filiox
Mina frldrar ska till USA och hade d tnkt be dem kpa en Touch t mig. Men finns det ngra nackdelar med att infrskaffa den frn usa? och vet ngon en terfrsljare till Touchen i USA?

Tnkte mest p kartor osv om dom r kompletta eller om man kan f ner nya gratis osv...
Nu har jag varken en iPhone eller en Touch, men jag har bestmt fr mig att dom enbart anvnder kartor frn Google Maps som allts laddas hem hela tiden.
Citera
2008-09-12, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enhörning
Det finns p applestore iaf ( http://store.apple.com/se/product/MB...mco=MTcyODE4MA ) du fr sjlv gra en skning p tradera.

Den r ju dock s ltt och liten och inga rrliga delar. Varfr vill du inte ha den i fickan?

Tack!
Dock s var ju 275kr otroligt dyrt fr den, ska kolla p tradera men r som sagt rdd att kpa fel storlek.

Ha den i fickan nr jag gymmar eller r ute o springer? Nej nej, funkar ej
Citera
2008-09-12, 22:33
Medlem
Har ftt besked att min iPod Touch 2G 8GB kommer med UPS hem till mig p mndag.

Knns vldigt bra, d jag inte ftt ngot mail i huvudtaget frn Apple. Mste nog vara ngot knas med deras mailsystem. Eller s har de bara vldigt mycket att gra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in