2021-07-17, 12:46
Medlem
Sonnenwendes avatar
Camilla Fettberg, hon såg bra rund ut i när hon var med i TV4.
Varför köper hon inte bara in dagliga privata PT-timmar och kostrådgivning, råd lär hon rimligen ha, så rådlös behöver hon inte vara.
Citera
2021-07-17, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
Hennes genre har låg status men konkurrensen inom detektivromaner är enorm och hon har lyckats väldigt bra men hon verkar inte så smart när hon talar, kan det vara nån som hjälpt henne skriva deckare?

För att lyckas som hon måste man vara exceptionellt duktig, vad är henens hemliga formel?

Deckarförfattare brukar läsa tusentals deckare för att sno andras idéer och små detaljer som de sedan utvecklar själva och gör till sina egna.

Camilla är smart, hon är utbildad och har arbetat som ekonom.
Citera
2021-07-17, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Camilla Fettberg, hon såg bra rund ut i när hon var med i TV4.
Varför köper hon inte bara in dagliga privata PT-timmar och kostrådgivning, råd lär hon rimligen ha, så rådlös behöver hon inte vara.

Camilla har 4st barn och skriver på en triologi så tror inte hon har tid med daglig träning med en PT
Citera
2021-07-17, 17:08
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Camilla har 4st barn och skriver på en triologi så tror inte hon har tid med daglig träning med en PT
Alla barnen är väl inte så små, hon har väl dessutom två fäder till ungarna som kan ge henne avlastning. Sen lär hon garanterat ha mer energi till skrivandet om hon tränar dagligen än om hon ligger i soffan och skopar i sig lösgodis.
Citera
2021-07-17, 19:40
Medlem
mjukmjukares avatar
Nu har Läckberg fått för sig en ny hantera-tjocka-magen-idé.
Borta, är den där idéen om en ”för många bakterier i tarmen” sjukan.

Nu är det; -jag tänker inte be om ursäkt för mina 60 miljoner som jag omsatte och de 100 miljoner som jag just fått i förskott.

Varför, skriver varför, inte bara vara och leva, utan att själv vålla löpsedlar som skall förbannas och ist älska sin egen hydda? Bara.

Citera
2021-07-17, 22:27
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Nu har Läckberg fått för sig en ny hantera-tjocka-magen-idé.
Borta, är den där idéen om en ”för många bakterier i tarmen” sjukan.

Nu är det; -jag tänker inte be om ursäkt för mina 60 miljoner som jag omsatte och de 100 miljoner som jag just fått i förskott.

Varför, skriver varför, inte bara vara och leva, utan att själv vålla löpsedlar som skall förbannas och ist älska sin egen hydda? Bara.

Bra poäng! Precis som vi smala snygga vältränade inte går runt och gör en grej av det!

Det är gratis att hålla sig i god form, det måste ha med hennes psykiska hälsa att göra.

Hoppas hon kommer i balans och i form igen.

JAG skulle inte vilja ha en så tjock flickvän ens om hon omsatte 300 miljoner om året och fått 500 miljoner i förskott för nästa bok.
Citera
2021-07-18, 10:01
Medlem
obscenitets avatar
Hon har precis lagt ut en följare för sllmänt hån för att han skrev att hon var tjock.
Du är tjock Camilla, gör ingen grej av det. Lev med det eller gör något åt det.
Citera
2021-07-18, 10:16
Medlem
omkretss avatar
En tant som skriver böcker förväntas väl knappast vara annat än fet. Inte GW-klass på kalaskulan men hon kanske kan jobba ikapp. En idé är att sluta lägga upp bilder som ska föreställa ett lyckligt och lyckat liv på sociala medier om hon står i kylen på natten och glufsar. Skaffa lite manlig författarpondus och tjocka till ordentligt är mitt råd.
Citera
2021-07-18, 11:35
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av obscenitet
Hon har precis lagt ut en följare för sllmänt hån för att han skrev att hon var tjock.
Du är tjock Camilla, gör ingen grej av det. Lev med det eller gör något åt det.
När man lever i offentlighetens ljus måste man låta sådana saker passera annars blir man ett vrak.
Citera
2021-07-18, 11:47
Medlem
Jag tror hennes psykiska hälsa är sådär faktiskt.
Hon har ju ett antal förhållanden bakom sig, samtidigt som hon är en konstnärssjäl med några barn.

Vem som helst skulle väl vara slut av flera ungar och så pass mycket jobbrelaterat, det är ju inte bara hålla i skrivpennan som är jobb...

sen ska hon ha igång renoveringar också
Citera
2021-07-18, 13:49
Medlem
obscenitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
När man lever i offentlighetens ljus måste man låta sådana saker passera annars blir man ett vrak.
Ja tyvärr
Man måste nog jobba hårt på att bygga mental styrka. Om en medelålders IT chef tycker hon är tjock? Jaha lixom
Folk tycker ju allt möjligt om alla men i offentlighetens ljus är det ibland ärligare.
Hon har nog en kris och mår inte så bra, har ung snygg vältränad kille gör väl inte saken bättre
Citera
2021-07-19, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tissetiss
Gud vad gnälligt det var här. Sluta klaga på Läckberg.

Hon ser ändå bra ut som lite mullig. Solbränd, mörkt långt hår, vakna ögon och huvudformen med fina kinder/kindben.

Men bra att hon försöker kämpa på.

Människor med resurser kan ju annars låta sig bli opererade - men hon tänker att insidan är ett system som hon behöver få rätsida på. Vilket hon säkert har rätt i. Värt minst ett försök i alla fall.

Annars kan hon säkert också bosätta sig i Marbella, simma i egen pool, spela padel och promenera/jogga längs med havet en massa.

Hon har ju fixat näsan iaf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in