Och nu hyllar Camilla "Kakan" Hermansson "för ett mod utan dess like",
vad är det för fel på Camilla?
Vadå mod? Denna jävla"Kaka" pratade bort sig och skämde ut sig, fick avhyvling från SR och avbönen räckte tydligen för Camilla att hylla denna "gudinna" till den bästa "häxan" av alla