Flashback bygger pepparkakshus!
2012-04-01, 22:16
Medlem
jag äter concerta 54+18 mg då 54 inte var tillräckligt starkt för mig, tycker dock det är rätt soft att ta några innan man går ut på fest t.e.x för då vet du att det blir billigare och en stabilare fylla, samt du är pigg som fan, brukar ge till mina polare men ibland säljer jag även till några idioter, dvs 54+18 mg tabletterna då de brukar jag ta ca 35-45 kr för och de uppskattar det, så tror ni kan höja priserna lite q
2012-04-15, 01:32
Medlem
för er som skjuter de kan ja säga att skal från en 18 plus den vita klumpen innuti (självfallet så skalar men försiktigt bort det vaxlager som ligger som ett heltäckande lager runt den vita och bruna klumpen, och sen mosar det vita till ett fint pulver), räcker till för de som inte är väldigt resistanta. brukar lösa i 2ml kokande vatten och eftersom att lösningen blir rätt så tjock så använder jag en grön kanyl (0,8 mm eller 21G). bodyloaden enligt mej är rätt så kraftig men då har jag inte tagit något starkare än conserta heller så
hoppas nån kanske fick lite hjälp
2012-04-16, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av suqa
Snortade du 200mg ritalin utan att få effekt?

Tycker iofs det är konstigt om du inte får effekt på 200mg även om du äter dem som de är, jag själv fick effekt på ynka 30mg (eller var det 20mg?) när jag svalde kapseln som den var. Det var väl ingen dos jag skulle tagit en fredagskväll på en fest, men funkade utmärkt i vardagen, ungefär som kaffe fast "lite" bättre.

Tycker f.ö. att det är tråkigt att det dykt upp så mycket trådar om metylfenidat nu på slutet eftersom det leder till uppmärksamhet i media, uppmärksamhet i media = panik hos läkemedelsverket.

Yes, fick lite effekt men "effekten" va mest bara ångest och att jag höll på att ta mitt liv, va fullt medvetande, orkade bara inte med den inre rastlösheten jag får av rita :P
2012-04-17, 19:08
Medlem
hur mycket kostar dom små gula concertan på gatan egentligen? gillar dom, väntar på en adhd utredning och dom jag små petar i mig i väntan på att få träffa herr doktorn börjar ta slut. finns det att köpa i nån nätshop eller är det kört nu för tiden? känner bara 1 person som får dom lagligt, och hen behöver dom själv.
2012-04-19, 19:54
Medlem
warp10s avatar
ca 4-500 för 1 burk 54or, beror på hur väl man känner personen....
köper själv aldrig styckvis.

har HÖRT om 60 kr st för 54or med
2012-04-19, 20:00
Medlem
fenazepams avatar
hur mycket tycker ni en burk med 30st 40mg ritalin är värt?
2012-04-19, 20:22
Medlem
warp10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fenazepam

I mina ögon är dom jämnvärdiga med concerta 54or (4-500), pga inte massa bindemedel å lätt att sniffa
2012-04-19, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fenazepam

500-1000. offert ngn?
2012-04-20, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av traskaa
500-1000. offert ngn?

Blir mycket förvånad över hur billigt det verkar vara i andra delar av landet , jag köper 20mg ritalin och 18/36/54 mg concerta . Jag betalar 500:- för en burk 18mg (30st i en burk) 1000 för 36mg och 1500:- för 54mg och då är det kompispris, på gatan här (norrland) så kan du få betala upp till 2:- /mg alltså ända upp till 3000:- för en burk 54mg . Ritalin betalar jag 600:- för en burk 20mg alltså 1:-/mg tycker det är sjukt bra pris , då jag ibland sålt vidare till folk som med glädje betalar 900 för en burk 20mg rita.. men antagligen är efterfrågan större här i norr och tillgången sämre därav priserna.

Tycker 10 ggr bättre om ritalinet då det verkar direkt och skönare/bättre effekt. Tyvärr svårare få tag i rita , så concerta får duga i brist på R . dock finns en stor nackdel med concerta , för att jag ska få bra effekt måste jag ha typ 150mg och då sover jag inte på 2 dygn sen . ritalin känner jag samma effekt på 60 mg och inga bekymmer att sova på kvällen.

Skall tilläggas att jag känner bara "bra/skön" effekt i kombination med alkohol. Vet inte hur det är för er andra ? tar ibland R eller C utan alkohol , då blir bara effekten att man blir lite piggare/motiverad typ som 3 redbull å en kaffe. (för mig iaf)
2012-04-20, 20:45
Medlem
Någon som vet hur mycket som är rimligt att betala för 10 mg styck?
2012-04-21, 04:31
Medlem
81rulezs avatar
Priserna varierar tydligen kraftigt... Då kanske man sitter en liten "guldklimp" var gång man får utskrivet 3 burkar Ritalin 40mg á 30 stycken.
2012-04-21, 06:38
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaiserdom
Blir mycket förvånad över hur billigt det verkar vara i andra delar av landet , jag köper 20mg ritalin och 18/36/54 mg concerta . Jag betalar 500:- för en burk 18mg (30st i en burk) 1000 för 36mg och 1500:- för 54mg och då är det kompispris, på gatan här (norrland) så kan du få betala upp till 2:- /mg alltså ända upp till 3000:- för en burk 54mg . Ritalin betalar jag 600:- för en burk 20mg alltså 1:-/mg tycker det är sjukt bra pris , då jag ibland sålt vidare till folk som med glädje betalar 900 för en burk 20mg rita.. men antagligen är efterfrågan större här i norr och tillgången sämre därav priserna.

Tycker 10 ggr bättre om ritalinet då det verkar direkt och skönare/bättre effekt. Tyvärr svårare få tag i rita , så concerta får duga i brist på R . dock finns en stor nackdel med concerta , för att jag ska få bra effekt måste jag ha typ 150mg och då sover jag inte på 2 dygn sen . ritalin känner jag samma effekt på 60 mg och inga bekymmer att sova på kvällen.

Skall tilläggas att jag känner bara "bra/skön" effekt i kombination med alkohol. Vet inte hur det är för er andra ? tar ibland R eller C utan alkohol , då blir bara effekten att man blir lite piggare/motiverad typ som 3 redbull å en kaffe. (för mig iaf)
Metylfenidat + alkohol = etylfenidat , därför du får bättre effekt med alkohol har jag hört, ungefär som kokain+alkohol.

OnT: sist jag köpte betalade jag 160kr för 10st 54mg concerta.. köper det väldigt väldigt sällan då jag knappt tål det utan att bli paranoid längre.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in