Citat:
Ursprungligen postat av traskaa
500-1000. offert ngn?
Blir mycket förvånad över hur billigt det verkar vara i andra delar av landet

, jag köper 20mg ritalin och 18/36/54 mg concerta . Jag betalar 500:- för en burk 18mg (30st i en burk) 1000 för 36mg och 1500:- för 54mg och då är det kompispris, på gatan här (norrland) så kan du få betala upp till 2:- /mg alltså ända upp till 3000:- för en burk 54mg . Ritalin betalar jag 600:- för en burk 20mg alltså 1:-/mg tycker det är sjukt bra pris , då jag ibland sålt vidare till folk som med glädje betalar 900 för en burk 20mg rita.. men antagligen är efterfrågan större här i norr och tillgången sämre därav priserna.
Tycker 10 ggr bättre om ritalinet då det verkar direkt och skönare/bättre effekt. Tyvärr svårare få tag i rita , så concerta får duga i brist på R . dock finns en stor nackdel med concerta , för att jag ska få bra effekt måste jag ha typ 150mg och då sover jag inte på 2 dygn sen

. ritalin känner jag samma effekt på 60 mg och inga bekymmer att sova på kvällen.
Skall tilläggas att jag känner bara "bra/skön" effekt i kombination med alkohol. Vet inte hur det är för er andra ? tar ibland R eller C utan alkohol , då blir bara effekten att man blir lite piggare/motiverad typ som 3 redbull å en kaffe. (för mig iaf)