• 1
  • 2
2007-08-27, 21:57
Bannlyst
nu r det shr att jag har inte lst s mycket om dopingprepps etc men jag har bara n liten nyfiken frga.

vad hnder om man tar lt oss sga bara 1 snhr ryssfemma eller bara 1 spruta med dopingprepp?

fr man liten effekt eller vad hnder?
Citera
2007-08-27, 22:00
Medlem
caran672s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Et96Alhe
nu r det shr att jag har inte lst s mycket om dopingprepps etc men jag har bara n liten nyfiken frga.

vad hnder om man tar lt oss sga bara 1 snhr ryssfemma eller bara 1 spruta med dopingprepp?

hehe, vill du kura men nd inte eller va e det fr kompromiss du kommer med??
Citera
2007-08-27, 22:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av caran672
hehe, vill du kura men nd inte eller va e det fr kompromiss du kommer med??

hehe njae, ass jag r messt intresserad av vad som skulle hnda om man bara tar 1 dos typ, hur mycket det ger typ, 1 kan ju inte vara s farligt eller?
kan tnka mig att det inte ger s mycket men end, ngon om har ett svar p detta?
Citera
2007-08-27, 22:04
Medlem
FromHells avatar
Citat:

Du menar en enda tab?? ingenting alls skulle hnda.
Citera
2007-08-27, 22:07
Medlem
handimans avatar
Citat:

Ja, du fr en liten men ej mrkbar effekt.
Ungefr som om du skulle ta en vitamintablett eller en proteindrink.
Citera
2007-08-27, 22:10
Bannlyst
ass lt oss sga att man tar 2-3 tabletter d? ger detta en skjuts p traven kanske?

litegranna typ s det gr lite fortare bara s ingen mrker typ att man fifflar med ngot

hur ser dessa paketen ut egentligen? r det typ som vanliga tabletter i snnahr pappersaskar eller r det mer fultabletter?
Citera
2007-08-27, 22:18
Medlem
Citat:
ass lt oss sga att man tar 2-3 tabletter d? ger detta en skjuts p traven kanske?

litegranna typ s det gr lite fortare bara s ingen mrker typ att man fifflar med ngot

hur ser dessa paketen ut egentligen? r det typ som vanliga tabletter i snnahr pappersaskar eller r det mer fultabletter?
Nej fr kort tid , det r just snt hr frslag som mnga rookies tror att man kan gra , varf rubba din egen produktion ??? du kommer inte f resultat alls.

MVH
Citera
2007-08-27, 22:24
Medlem
staggy25s avatar
Citat:

skjuts p traven..infr puberteten

n ge det mer tid s kommer du nog in p puberteten frr eller senare..

dock om du blir 18 o fortfarande ser ut som shemale s kommer lkarna ge dig testo sprutor
Citera
2007-08-27, 22:48
Bannlyst
Ass typ, det r typ inte att rekommendera, typ. Skulle bara typ frstra mer n typ gra nytta, typ allts. Jag rder typ inte dig att inte gra det, typ allts.

Hejd typ.
Citera
2007-08-28, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rollebolle
Ass typ, det r typ inte att rekommendera, typ. Skulle bara typ frstra mer n typ gra nytta, typ allts. Jag rder typ inte dig att inte gra det, typ allts.

Hejd typ.
Citera
2007-08-28, 08:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av staggy25
skjuts p traven..infr puberteten

n ge det mer tid s kommer du nog in p puberteten frr eller senare..

dock om du blir 18 o fortfarande ser ut som shemale s kommer lkarna ge dig testo sprutor

men jag r typ 18 och det var typ bara som en frga typ shr, jag har tilrckligt med muskelkning har bristningar p bicep och under armhlorna som brjar bli lskigt stora typ s jag behver itne ta ngot snt typ.

men bara undra lixom typ av ren nyfikenhet
Citera
2007-08-28, 09:19
Medlem
Citat:

Men fr fan,,,, Suck,,, vad tror du hnder om du tar 1 blbr?
Ungefr samma sak.
De r ju klart tar du "en" 5ml spruta med testo 250mg/ml s fr du nog lite drag i ballen efter 1 vecka
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in