2007-08-28, 09:26
Medlem
getosts avatar
Tar du en tab per dag utan att ha kurat tidigare, kommer du troligen knna av lite mer tryck i trningen. Kr du under mnader s lr du ocks bygga lite lttare.

P den lga dosen lr du inte pverka din egen testoproduktion mycket om ngot alls, vilket i praktiken ger ett par extra mg testosteron i systemet per dag.
Citera
2007-08-28, 09:47
Medlem
Andriolos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Et96Alhe
men jag r typ 18 och det var typ bara som en frga typ shr, jag har tilrckligt med muskelkning har bristningar p bicep och under armhlorna som brjar bli lskigt stora typ s jag behver itne ta ngot snt typ.

men bara undra lixom typ av ren nyfikenhet
"Typ 18"..?
*blink till rollebolle*
Allts typ, nr man ba lixom testar en sn pryl lixom kan man ba rka ut fr vrrsta gjejen ass. Typ lixom ballen trillar av typ. Men ass de kan lixom fucka up dina kulor 4 life lixom. Inte s jvla coolt ass. Hajjar du tugget? Typ?

Sammanfattat: DON'T DO IT.
Citera
2007-08-28, 10:07
Medlem
hahahahaha
Citera
2007-08-28, 12:07
Medlem
dunderturkens avatar
Jvla idiot!
Citera
2007-08-28, 13:11
Bannlyst
ass jag vill inte bli av med spermierna fan ass, det hade typ varit fr mycket ba lixom, vill ju kunna f unge lixom typ

hur stor chans e det att man blir steril typ lixom av dessa droger?
Citera
2007-08-28, 13:24
Medlem
Lee666s avatar
Citat:
ass jag vill inte bli av med spermierna fan ass, det hade typ varit fr mycket ba lixom, vill ju kunna f unge lixom typ

Ta 1 tablett du jvla pucko.
Lycka till med dom STORA kningarna.
Citera
2007-08-28, 14:29
Bannlyst
Han r vrre n mig, och det r tamefan skrmmande
Citera
2007-08-28, 14:31
Medlem
getosts avatar
Kaxigheten frodas hr p forumet i vanlig ordning.

Jag mste gissa att ni som hnar nykomlingar och/eller de som inte kan s mycket om steroider, r hgst 18 r.

Steroidforumet r inte till enbart fr de som redan kan allt om steroider.

Vx upp ven mentalt grabbar.
Citera
2007-08-28, 14:43
Medlem
Lee666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getost
Kaxigheten frodas hr p forumet i vanlig ordning.

Jag mste gissa att ni som hnar nykomlingar och/eller de som inte kan s mycket om steroider, r hgst 18 r.

Steroidforumet r inte till enbart fr de som redan kan allt om steroider.

Vx upp ven mentalt grabbar.

Men e du helt slut du ox??!
Det finns ju sticky trdar att lsa kan man inte lsa s fr man nog ska sig nn annan stans.
Ska de va s jvla svrt?!

L..S.
Citera
2007-08-28, 14:57
Medlem
Andriolos avatar
Citat:

Tack! Stort tack!
Dr fick jag mitt svar. Ok, jag borde ha sett ironin.
Gissar p att du r ingenjr, runt 35, hgavlnad och kvasiintelligent. Behver nt att frdriva tiden med nr du har trkigt..
Visst, det var en rolig trd du skapade, men kan vi frska hlla oss till allvarligare grejer?
Citera
2007-08-28, 15:14
Medlem
Andriolos avatar
Men den som letar lite finner!

Citat:
Depprision

Hejsan alla som hnger p psykiatri forumet, jag bara hade en lite frga angende depprision.

Jag skulle villja beskriva mig sjlv som en ganska trevlig och ordningsamm kille p 18 r, jag trnar...

Citat:
ja det kns som att du har trffat lite rtt punkt, knns lite som att en anledning att jag trnar r jusst fr att tjejerna ska lixom f upp lite mer intresse fr mig, nr detta inte funkar s kan...

Citat:
ja det r sant, jag har dligt sjlvfrtroende men trningen har i alla fall hjlp mig litegranna men bara lite att f bttre sjlbild/sjlfrtroende, allts jag vet att om jag vet ska flirta med en...
Vill inte skmma ut dig, men allvarligt talat s r inte prepp fr dig. Och det menar jag frn hjrtat. Trna rent, t mycket och nyttigt samt sov ordentligt. Plugga prepp nt r och framfrallt dess biverkningar. Sen kanske du r redo att ens fundera ver det.. Preppa r inget du gr fr tjejer. Det enda du kanske fr r en kortvarig knsla av frbttrat sjlvfrtroende. Som efter du klivit av kan f dig att m mnga gnger smre.
Mvh A
Citera
2007-08-28, 15:32
Medlem
getosts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lee666
Men e du helt slut du ox??!
Det finns ju sticky trdar att lsa kan man inte lsa s fr man nog ska sig nn annan stans.
Ska de va s jvla svrt?!

L..S.

- Tycker du att alla andra frgor som stlls hr frn mindre ovana anvndare r unika?

Jag tycker personligen att man br ska innan man stller grundlggande frgor, men skulle aldrig bemta en frga p ett s idiotiskt stt fr det.

Vi har kunniga hr, men lngt ifrn alla kan s mycket som de sjlva grna vill tro.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in