Flashback bygger pepparkakshus!
  • 3
  • 4
2007-08-28, 20:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av yonny
Låter som om du bör tänka över din situation istället... Om du tränar (och dessutom funderar på att preppa) bara för att få tjejer så är du helt fel ute. Tjejer får man genom att snacka med tjejer. Gå från tjej till tjej utan några som helst begränsningar och till slut får du napp.

Och stämningen på dopingforumet är som vanligt... ...testosteronfylld!

haha jaa jag kände att jag skulle få smaka på testoutbrott redan innan tråden var skapad, men men
Citera
2007-08-28, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Et96Alhe
nu är det såhär att jag har inte läst så mycket om dopingprepps etc men jag har bara n liten nyfiken fråga.

vad händer om man tar låt oss säga bara 1 sånhär ryssfemma eller bara 1 spruta med dopingprepp?

får man liten effekt eller vad händer?

D händer inte ens nåt om du tar 20 ryssfemmor på en gång ditt spån....om du vill ha riktigt resultat måste du hålla på i månader,år...med uppehåll såklart.....om du samtidigt tränar bra som fan och äter bra.
Citera
2007-08-29, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Et96Alhe
okey, så jag är en idiot bara för att jag inte tar lika tunga vikter som han och är jag en tomtewannabe fan är det?.
jag fattar inte riktigt ditt inlägg riktigt, blev tappad ?

Näe du är en idiot för att du klagar på "svullot" på hans bild?
Man ser ju från mils avstånd att han är grövre och starkare än dom flesta.
Du är 18 och verkar ha haft deprission som man kan se på dina andra inlägg på forat så aas är inget för dig!
Citera
2007-08-29, 14:10
Bannlyst
Om du hade läst hela tråden så hade du vetat vid dethär lagret att jag inte är ute effter att ta några jävla droger utan att bara få reda på hur stor effekt sånnahär droger, nu har jag fått upfattningen om att det knappt gör någonting om man läser tex ovanstående post där det står att om man kurar i flera månader/år och om man äter bra så ger det någorlunda effekt.
alltså jag menar vad är då meningen med att börja med sånthär om man riskerar bli steril etc?
Citera
2007-08-29, 15:52
Medlem
anna

risken att bli tex steril är nog väldigt liten...och jag har tex aldrig tagit nolvadex men har provat tex ryssfemmmor och annat....alla bieffekter är individuellt såklart vissa får inga bieffekter alls....d enda jag har märkt nåt på e winnar,och d va bara negativt,fick ont i njurarna efter 2 veckor så d tar jag aldrig igen....när jag gick av försvann smärtorna....funderar på oxar...är det nån som tagit oxar som e nöjd och som knappt fått biverkningar?några smärtor nånstans?hur stor e risken att man tappar hår på d?ganska sällsynt lr?
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in