2009-11-14, 00:51
Medlem
Alkohol > Nikotin > Cannabis > Amfetamin...

Och längre har man inte hunnit ännu.
Citera
2009-11-14, 14:02
Medlem
blotarns avatar
Start:
1. Nikotin
2. Alkohol
3. Cannabis
4. Benzo/opiater som tramadol etc
5. Amfetamin
7. magic mushrooms
Slut.

Finns dock gott om plats för mer erfarenheter.
Citera
2009-11-14, 15:13
Medlem
2dopes avatar
Alcohol > Benzo > Spice > Kratom > Nya generationens rökmixar > HBW

Kommer nog aldrig att köra piller eller pulver i fortstättningen.
Frön och rökmixar räcker gott för mig.
Frön blir man jävligt skön på i flera timmar och ibland så kan man till och med se lite konstiga saker.

Eftersom jag aldrig har testar cb eller maja så har jag inget att jämnföra rökmixarna med och jag har ju inte direkt brottom att gå och bli kräsen genom att testa. :P

Lite exklusivare att inte riktigt veta alltid och bara se något litet ibland än när man tar LSD eller svamp och VET att man kommer att trippa balls snart och se elefanter och grisar i taket..
Senast redigerad av 2dope 2009-11-14 kl. 15:23.
Citera
2009-11-14, 15:18
Medlem
Nikotin --> Alkohol ---> DXM ---> Svamp ---> LSD ---> Benzo --> Cannabis ---> Mephedrone --> Methylone ---> Rökmixar

Ingen logik direkt.
Citera
2009-11-14, 15:27
Medlem
Nubolics avatar
Alkohol - > Mephedrone - > Alkohol. Och lite annan skit där emellan.
Saknar mephet något oerhört.
Citera
2009-11-14, 16:29
Medlem
Nikotin - alkohol - kokain - hasch - e - rohypnol. Gillar allt utom haschet då kanske. Kommer pröva även andra sorters piller.

Läst på mycket på flashback innan jag testat allt (nåja..) och kände mig därför väldigt säker när jag gick på allt. tack flashback!
Citera
2009-11-14, 21:05
Medlem
Zezuios avatar
Cannabis>Alkohol>E

eftersom jag var väldigt ung när jag började och tröttnade ganska fort om man säger så, så idag så dricker jag bara. har aldrig testat någon tobak eftersom ruset är uselt
Citera
2009-11-14, 21:16
Medlem
Phoques avatar
Alkohol --> Nikotin --> Cannabis --> Rökmixar --> DMT --> Kratom^^ --> Ecstasy <3

Jag är långt ifrån klar!
Citera
2009-11-14, 21:20
Medlem
Själv är jag så jävla grön man kan bli. Dricker inget, röker inget, tar inga droger. En jävligt tråkig person skulle många säga men kompenserar upp det med att vara spontan och göra massa random grejer.

Nåja. Jag är rätt intresserad av droger. Speciellt LSD för hallucinationernas(stavning) skull. Jag tror jag kommer pröva det någon gång med då är frågan att jag ska "klättra på stegen" och börja först med tex nikotin sen gräs och sen LSD? Eller ska man bara dra i sig LSD och hoppas på en skön stund?
Citera
2009-11-14, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tha-rock
Själv är jag så jävla grön man kan bli. Dricker inget, röker inget, tar inga droger. En jävligt tråkig person skulle många säga men kompenserar upp det med att vara spontan och göra massa random grejer.

Nåja. Jag är rätt intresserad av droger. Speciellt LSD för hallucinationernas(stavning) skull. Jag tror jag kommer pröva det någon gång med då är frågan att jag ska "klättra på stegen" och börja först med tex nikotin sen gräs och sen LSD? Eller ska man bara dra i sig LSD och hoppas på en skön stund?

Ska du få hallucinationer av cigg så ska du allt ha jäkligt bra fantasi.
Citera
2009-11-14, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tha-rock

Det kommer definitivt inte vara en skön stund för dig. Snarare plågsam! Just därför den är så bra. Du får se verkligheten ur ett annat perspektiv och förändra dig till en bättre människa.

Du kommer troligtvis inte uppleva det du tror att du kommer uppleva på LSD.
Citera
2009-11-15, 03:05
Medlem
OnkelBrajjas avatar
Nikotin - Alkohol - Cannabis - Tramadol - Amfetamin - E - Benzo - Tyngre opiater (Me loooove) m.m.m.m
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in