2010-04-24, 14:05
Medlem
whipitgoods avatar
Nikotin > Alkohol > Rökmixar > Cannabis > Benzo

Men har lagt ner benzo
Citera
2010-04-24, 19:37
Medlem
Tobak > Alkohol > Cannabis > Rökmixar > 4-Ho-Met > Krypton

Näst på listan står MDMA och syra.
Citera
2010-04-26, 02:13
Bannlyst
Alkohol --> Tobak -- > Hasch --> Testade Weed en gång --> Testade Amfetamin EN gång (Riktigt ovärt enligt mig) ---> Nu röker jag bara Weed. White widow och Sour Diesel.

Edit: Åker man på en charterresa som t.ex ayia napa eller ibiza så går det att ta en lina kokain.
Senast redigerad av euphoricmind 2010-04-26 kl. 02:16.
Citera
2010-04-26, 05:54
Medlem
pinkusupaidaas avatar
Alkohol --> Nikotin --> Cannabis --> Kokain --> Amfetamin --> MDMA
Citera
2010-04-26, 14:00
Medlem
lowerCases avatar
Tobak -> Alkohol -> Cannabis -> 4-Acetoxy-DET -> Svamp -> MDMA -> BZP/MDPV -> Tramadol -> Benso -> Sub/Oxy -> Kratom

Började med olagliga droger i en väldigt sen ålder, kör mest på cannabis. Bensos och opiater nångång i månaden.
Citera
2010-04-28, 19:03
Medlem
Grönt > Ecstasy > Kokain > GHB > Peyote (rätt nice upplevelse btw, åkte ut i öknen och plockade egen peyote, sedan campade vi där med och käkade peyote runt lägerelden haha. Dock var det fel säsong, så vi mådde mest illa av den! )
Citera
2010-04-28, 21:55
Medlem
Zicks avatar
kratom > Spice > Gräs > Nikotin

Nej, jag har inte druckit alkohol.
Citera
2010-04-29, 12:43
Medlem
Haruspexs avatar
Då ska vi se, i tidsordning

Nikotin
Alkohol
Cannabis
Tramadol
Kodein
Xanor, Stesolid, Imovan osv ett par olika bensos
Amfetamin
Kokain
JWH 018
LSD
Psilocybin
MDMA
Citera
2010-04-29, 15:23
Medlem
Adks avatar
Nikotin - alkohol - cannabis - rökmixar ()prövat de flesta under årens lopp) - centralstimulantia (efedrin - extacy - tjack -meph - mdpv - kola etc) - svamp - LSA - LSD - Opiater (kodein, tram) - sömntabletter/benso - kratom (i stort sett torsk på krypton sedan ett halvår tillbaka) - nu även AAS om man nu kan räkna det som droger.

Man lever bara en gång, Rock on!!!
Citera
2010-04-29, 17:58
Medlem
faaans avatar
Koffein, Alkohol, Nikotin, Cannabis, Mephedrone, Efedrin, Amfetamin, Kokain, Ecstasy, Benzo av flera slag, Morfin, Svamp, 2c-b, Metamfetamin, Metylfenidat, 4-ho-met. Sen en hel drös med olika rc centralstimulanter

nu är jag 19, första drogen var vid 17 års ålder
Citera
2010-04-30, 00:02
Medlem
Struisvogels avatar
Nikotin => Alkohol => Cannabis => Mephedrone => Benzo => Tramadol => MDMA

På tur står LSD och efter det svamp, sen är jag nog ganska nöjd. Ska tillägga att jag bara testat mephedrone, benzo och tramadol en gång vardera, MDMA 2 gånger och cannabis använder jag någon gång i veckan.

Var 13 första gången jag testade alkohol och 15 första gången jag testade cannabis. Tror jag var 11 första gången jag testade snus, sen 12 cigg...

that's me in the corner.....
Citera
2010-05-16, 12:37
Medlem
Nikotin -> Sniffa lim :P -> Alkohol -> Nån random opiat/opoid -> Marijuana -> Hasch -> Metamfetamin -> Tramadol -> Lustgas -> Svamp -> Concerta -> Rökmixar -> Benzo -> Stilnoct -> Muskot -> Methedrone -> MDPV -> 2c-b -> Kratom

Anser mig själv huvudsakligen som en stoner, men jag gillar dock att experimentera runt lite, och har nyligen fått upp ögonen rejält för de psykedeliska roligheterna ^^ Men cannabis har en väldigt speciell plats i mitt hjärta Var 10år vid första ciggen, 16 vid första supen, och 17 vid första rökat ^^

Har planer på att testa LSD, Extacy, kaktus, salvia, och möjligtvis kola en gång för att få en förstahandsupplevelse av hur det är. Gillar inte de farligare och mer beroendeframkallande sakerna så mycket och vill definitivt inte fastna, men jag är nyfiken och älskar att lära mig saker, så jag gillar att testa saker en gång ^^
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in