2011-04-21, 12:38
Medlem
Det jag är fullständigt allergisk mot är män som pysslar med lajv/rollspel.
Jag kan nog stå ut med det mesta faktiskt, men det där går bara inte.
Citera
2011-04-21, 17:13
Medlem
Ratads avatar
Kollade upp bilbanor. Tro fan att det bara är nördiga medelålders män som har råd att leka med dem! En grundsats kostar ju för fan 700 spänn och uppåt. Det är så dyrt att man måste göra sig av med tanten för att minimera levnadsomkostnaderna. Jag anar en konspiration - det är meningen att man ska skrämma/tråka ut kärringen för att få råd med mer delar och bilar.

Alternativet är att hora ut sig till några sockermammor/pappor som kan försörja en.
Senast redigerad av Ratad 2011-04-21 kl. 17:16.
Citera
2011-04-21, 17:46
Medlem
Prometeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pungnisse55
Schackspelare med dålig mage som lägger av den ena brakaren efter den andra. Och som är så inne i spelet att att dom inte märker av det själva. Kanske en strategi för att få
motståndaren ur balans men knappast till hjälp att få en tjej på fall. Om hon ändå faller
lär det väl vara på grund av syrebristen.
Nu spelar jag inte schack, men jag kan absolut hamna i totalt-fokus-läge när jag gör vissa saker som kräver tankeverksamhet. Ser inte hur det skulle kunna vara något fel i detta, om du inte menade att de sas tappar kontroll på sina tarmar Dessutom kör man inte schack för att för att få tjejer.

Jag önskar att alla killar kunde sluta bry sig som vad tjejer tycker om deras hobbies, man kan och bör inte vara alla till lags. MAN UP.
Citera
2011-04-23, 00:36
Medlem
Linterieurs avatar
Jag tror inte det är själva intresset personen har som är grejen, utan mer förhållnings sättet till detta intresse.
Om det tar upp hela personens liv, eller om denne faktiskt har social kompetens.
Citera
2011-04-23, 00:39
Medlem
Allt radiostyrt helt klart! Fy fan vad töntigt om man fyllt 10
Citera
2011-05-17, 21:42
Medlem
Pungnisse55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pungnisse55
Schackspelare med dålig mage som lägger av den ena brakaren efter den andra. Och som är så inne i spelet att att dom inte märker av det själva. Kanske en strategi för att få
motståndaren ur balans men knappast till hjälp att få en tjej på fall. Om hon ändå faller
lär det väl vara på grund av syrebristen.

Måste tillägga en sak också. Sista gången jag spelade ett schackparti på den lokala klubben så var det en gubbe som satte mig schack matt inom några drag. Efteråt räckte han fram handen och skulle tacka mig för god match....trodde jag! I stället för att tacka la han av en djävla brakare samtidigt som jag tog hans hand. Det blev alldeles tyst i lokalen för några sekunder. Sedan skratt o mumlande om fräscha gubbar.

Gubben flinade i alla fall och verkade njuta av denna dubbelseger. Han ställde sig upp, rättade till byxorna, tog på sig kepsen och lämnade lokalen med en ny kraftig salut. Naturligtvis luktade det fan i lokalen efter det och vi fick vädra ut ordentligt innan vi kunde spela vidare.

Undrar hur många brudar som gillat ett sådant beteende?
Citera
2011-05-17, 21:51
Medlem
4522s avatar
"Att fika", alltså faller 90% av den kvinnliga populationen på den här punkten.
Citera
2011-05-18, 05:24
Medlem
Husmanskosts avatar
den mest avtände hobbyn en tjej kan ha enligt mig!

hästar,marsivn,bjäbbhundar.
datorer,dataspel.
modetränder och storshopping
religösa,troende.
satsar stort på sin blogg.

tack för mig,här e din tjej!

dom mest attraherande hobbys en tjej kan ha!

cykling,jogga att röra på sig.
gamla bilar,motorcyklar osv.
konst,fotografering estetiskt lagt kretivitet.
matlagning.

tack för mig,här e min tjej!
Citera
2011-05-19, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrGross
Allt radiostyrt helt klart! Fy fan vad töntigt om man fyllt 10
Men va? fattar inte varför, det som är avtändande är när folk inte VÅGAR stå för saker d egentligen skulle vilja hålla på med eller är intresserade av.
Radiostyrt är askul // Tjej
Citera
2011-05-20, 11:16
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hatsmurfen
Men va? fattar inte varför, det som är avtändande är när folk inte VÅGAR stå för saker d egentligen skulle vilja hålla på med eller är intresserade av.
Radiostyrt är askul // Tjej

Att ha en båt/bil/flygplan eller robbot eller något att leka med är faktiskt en VÄLDIGT bra isbrytare. Jämför med att gå runt med ett gulligt djur eller barn.

Att lyssna på hårdrock är 50 - 50.
Citera
2011-05-20, 11:56
Medlem
Tjejer som håller på med hästar/djur. Jag är inte jättekräsen (eller jo, egentligen, undermedvetet) men allt utöver att man har en katt som husdjur drar ner det hela otroligt.

Tjejer som håller på med lajv/rollspel och har en överdriven kärlek till twilightharrypottersaganomringen drar åter igen ner. Av egen erfarenhet..

Nej, då kör jag hellre högerhanden för att vara helt ärlig.
Citera
2011-05-20, 12:39
Medlem
Tycker tjejer att det är jobbigt att en kille gymmar 4 dagar i veckan och är VÄLDIGT vältränad?

vill att tjejerna svarar

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in