2007-12-30, 22:42
Medlem
myrornaskrigs avatar
Kan komma på massor av otäcka och avtändande hobbies;
Folk som samlar på skumma saker som tex han som skapade sockiplast -klubben (http://www.sockiplast.nu/), har uppstoppade djur hemma eller snattar använda underkläder i tvättstugor är ju ingen hit direkt....folk med genuint motorintresse kan också vara riktiga nördar - vem orkar höra på detaljer om motordelar i tid och otid?
Citera
2007-12-30, 22:58
Medlem
hehe123s avatar
att samla på frimärken
Citera
2007-12-30, 23:16
Medlem
Kloges avatar
Kanske min hobby?Samla på veterantraktorer,har fyra st som vårdas av mig som om de vore barn.
Citera
2007-12-30, 23:40
Medlem
Kromatozes avatar
Kan tänka mig att samla insekter inte får det att rinna till så mkt hos tjejerna. Eller vafan.. vandrande pinne någon?
Citera
2007-12-30, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kexar
Har fått höra att jag är nörd för att jag tycker det är kul med matlagning

Det vill jag satsa pengar på att det endast har att göra med att dem är sådana nollor på att laga mat själva. Jag hör till en av dem också till viss del men jag kan inse att det är avundsjuka

Nä skämt åt sido! Ryck upp dig omedelbart!
Det är guldvärt att kunna laga en flott middag till en brud man tycker om! Så se till o ta vara på ditt intresse och utnyttja det, dvs bjud hem!
Citera
2007-12-31, 00:18
Medlem
Kan våga påstå att jag inte skulle uppskatta om min tjej samlade på använda kondomer från sina tidigare förhållanden eller one night stands
Citera
2007-12-31, 00:27
Medlem
godisnunnas avatar
Finns inget värre än killar som spelar rollspel...
Citera
2007-12-31, 02:18
Medlem
arnold2k5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnnamedPlayer
Mode.

Jag har aldrig träffat en intelligent människa som varit riktigt intresserad av mode.

de där kan jag inte hålla med om, både jag och min flickvän e intresserade av mode och framförallt hon e klart intelligentare än genomsnittet.
däremot kan jag hålla med om att många modeintresserade människor är jävligt ytliga och blåsta (gäller framförallt dom som följer alla dom senaste trenderna slaviskt)

jag skulle vilja påstå att den mest avtändande hobbyn en kille kan ha måste nog vara (baserat på vad mina tjejkompisar tycker)samlande på konstiga saker så som typ fjärilar osv. de e typ bara freaks som gör.

när de gäller tjejer så e de mest avtändande brudar som inte har nått intresse alt. har som hobby att deppa och vara sur och grinig.
brudar som har som hobby att baktala andra får de inte precis att resa sig i skinflöjten heller
Citera
2007-12-31, 02:26
Medlem
Subb[a]s avatar
Tjejer som sysslar med typiska grabbintressen väcker oftast en varningsklocka för mig att något är fel, men visst kan det vara sexigt.
Citera
2007-12-31, 02:37
Medlem
503s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Banned.
Kombinationen singeltjejer och hästar uppkommer nog mer av männens intolerans och kontrollbehov i sådana fall. Riktiga män klarar av en kvinna som inte måste klänga fast hela sitt liv vid hans fötter

Nej du, detta kan du inte vifta över på männen.
Att vissa semiknepiga singeltjejer prioriterar sina kusar före sina medmänniskor, eller sin respektive för den delen, är inte mannens fel.

Hur i hela havet skulle den ekvationen gå ihop?
Citera
2007-12-31, 02:40
Medlem
jumpcuts avatar
Katter. Fuck me, kattkvinnor är hemska människor. Alltså inte kvinnor som har katt, utan kvinnor som HAR katt. Ni kan typen...

FB. Skulle aldrig klara av att min tjej satt lika mycket vid datorn som jag gör, fattar inte hur hon står ut...
Citera
2007-12-31, 02:42
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Banned.
Om du läser om inlägget så fattar även du vad som antyddes

Kombinationen singeltjejer och hästar uppkommer nog mer av männens intolerans och kontrollbehov i sådana fall. Riktiga män klarar av en kvinna som inte måste klänga fast hela sitt liv vid hans fötter

Min erfarenhet är att det fungerar bra om killen:

1. är förstående och klarar av att roa sig på egen hand
2. har egna/eget tidskrävande intresse
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in