2009-09-30, 00:30
Medlem
Panzerabwehrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ahlgren
Mitt fritidsintresse är modelltåg. Det är roligt och kvinnorna älskar det.

Vänligen,
"PG"

Jag tror bestämt att herrn är ett troll.
Citera
2009-09-30, 02:06
Medlem
secretobsessions avatar
efter att ha läst den här tråden förstår jag som som tjej varför jag är singel HAHA.

Shopping, fest, shopping, dricka latte med tjejerna och shopping är mina intressen haha. Finns det något intresse tjejer kan ha då som inte e hästar eller blockflöjt eller något annat skit?

och den mest avtändande hobbyn på killar är nog att dom samlar på starwars gubbar som någon skrev.
Citera
2009-09-30, 03:20
Medlem
Bockstensmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av secretobsession
efter att ha läst den här tråden förstår jag som som tjej varför jag är singel HAHA.

Shopping, fest, shopping, dricka latte med tjejerna och shopping är mina intressen haha. Finns det något intresse tjejer kan ha då som inte e hästar eller blockflöjt eller något annat skit?

och den mest avtändande hobbyn på killar är nog att dom samlar på starwars gubbar som någon skrev.
Musikaliska tjejer med musikutövande som hobby är jävligt tändande, även tjejer med lite mer intellektuella intressen så som politik eller litteratur
Citera
2009-09-30, 08:06
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av submar12
Det var fan det dummaste jag någonsin hört. Punkt.

Jag har tyvärr mött alldeles för många individer som anser sig vara sociala och individuella som anser att dom måste berätta hur jävla vidsynta och speciella dom är när dom rest till Phuket, Goa, Gran Canaria eller andra turistorter.

En typisk konversation går såhär:

Idiot: - Usch för Borlänge... jag vill tillbaka till Cypern igen.
Ratad: - Tråkigt att höra, du bodde där alltså?
Idiot: - Njaaa, långsemester. Folk där är så öppna och vänliga, inte som i jantelandet Sverige. Där fick man hjälp och kontakt när man ville.
Ratad: - Låter som en mysig by eller stad du bodde i.
Idiot: - Jag bodde på hotell... men man känner verkligen hur livet levs varje minut där.
Ratad: - Insiktsfullt.

Deras hobby går egentligen ut på att berätta hur illa dom blir bemötta om dom inte möts av serviceminded hotellpersonal. Och det finns många av dom.
Senast redigerad av Ratad 2009-09-30 kl. 08:09.
Citera
2009-09-30, 09:22
Medlem
Män som sysslar med scrapbooking lär ju inte få ollonet polerat så värst ofta
Citera
2009-09-30, 10:08
Citat:
Ursprungligen postat av Sillbert
Marilyn Manson påstod någon gång att det enda han ångrade i livet var att han höll på med rollspel när han var tonåring. Han påstod att det försenade hans sexdebut med flera år.

Tjejer som rider (på hästar) är rätt avtändande. Få rumpor blir snygga i ridbyxor och hästlukten gör mig kroniskt impotent.

du får tänka att de brukar vara bra på att rida då.
Citera
2009-09-30, 10:13
Medlem
SheriffeN^^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eddshot
Män som sysslar med scrapbooking lär ju inte få ollonet polerat så värst ofta

Jag tror inte att någon har haft mer fel om något än du i universums historia. Hade du vetat något som är värt att veta så hade du vetat att Barney från serien "How I met your mother" har en blogg där han tar upp det här med scrapbooking: http://www.cbs.com/primetime/how_i_m...blog/index.php (scrolla nästan hela vägen ner)

För mer information se avsnittet "The Bracket" (säsong tre, avsnitt 14)

P.S Att vara besatt av TV-serier är INTE en attraktiv hobby
Citera
2009-09-30, 10:50
Medlem
Cyones avatar
SPORT finns det något värre än sport intresserade killar/tjejer? nu är nog detta en ganska vanlig hobby att både åskåda och utöva. Men jag kan inte med det. tycker det är så sjukt avtändande och tråkigt!
Citera
2009-09-30, 11:08
Medlem
Rifter666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cyone
SPORT finns det något värre än sport intresserade killar/tjejer? nu är nog detta en ganska vanlig hobby att både åskåda och utöva. Men jag kan inte med det. tycker det är så sjukt avtändande och tråkigt!

Är du kille eller tjej?. Har lite svårt att se hur sport kan vara avtändande.
Citera
2009-09-30, 11:17
Medlem
Bjurras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cyone

Du har missuppfattat tråden.
Citera
2009-09-30, 11:35
Medlem
Det är väl bra att ha intressen! Kan ha lite svårt dock för män som samlar på dolkar och samurajsvärd eller har hemmet fullt av Nazireplikor.

Lite självbevarelsedrift får man ju ha...
Citera
2009-09-30, 12:10
Medlem
SKIQs avatar
En tjej som gillar och kan musik är ju helt underbart. Spela gärna ett instrument eller sju. Annars intressen som är lite egna, vilket ger karaktär åt personen, men inte för att man måste. Det är ju otroligt osexigt med folk som vill vara speciella bara för att.
Skippa allt vad "Paranormala fenomen, ockultism och ufologi" -forumet har att erbjuda! Fy för sådant trams.
Fast Black och döds är ju bra, men, ja.. Ni förstår.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in