2008-12-16, 05:14
Medlem
Satkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alladin
Jo men bara för att oxfile är gott är inte mitt största intresse att äta nötkött.

Vad menar du med ett överdrivet djurintresse? Duschar inte de tjejerna?

Hade en klasskompis förra året som red, jättetrevlig tjej men alla hennes kläder lukta häst.

Tänker alltså mest på hästtjejer. Har de egen häst måste de tydligen åka dit på morgonen och ryckta och ha sig, sen till skola/jobb/soc utan att ha tid att duscha.

Det är i alla fall min tolkning, hon kan ju ha haft rabies också?

Måste även säga att jag generaliserar väldigt mycket, har en tjejkompis som har häst och är väldigt trevlig på de flesta sätt.

Fan, nu när jag tänker på det så har jag nästan motbevisat mig själv, det är ju kul att rida!

Edit: Hästridning alltså, inget annat.
Citera
2008-12-16, 05:28
Medlem
Alladins avatar
Känner flera tjejer som rider hemskt mkt, ingen av dom har någonsin luktat häst som jag känt. Förutom en gång när jag faktiskt var med ute och red, då luktade vi nog lite häst båda två efteråt.
Citera
2008-12-16, 08:14
Bannlyst
För många hoobys är avtändande
men där måste vara någon hobby

en tjej utan hobby är som en toarulle utan papper

Min hobby och de som får mig att vara glad är faktist att sitta framför datorn och spela... säg vad ni vill jag får mitt ligg endå

flickvännen har sin hobby med datorer och fotografera även att pilla med fotografierna i photoshop och efter som jag är kunnig i ämnet blir allt mycket roligare

Citat:
Ursprungligen postat av Trapper
Tjejer och bilar går inte ihop, det strider mot alla naturlagar.

Du har bara så fel dom kan inte köra men det får dom inte att passa med bilar...

http://www.allfordmustangs.com/photo...car_babes4.jpg

säger bara sanningen
Senast redigerad av Kiiiw 2008-12-16 kl. 08:18.
Citera
2008-12-16, 15:54
Medlem
Trappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiiiw
Du har bara så fel dom kan inte köra men det får dom inte att passa med bilar...

http://www.allfordmustangs.com/photo...car_babes4.jpg

säger bara sanningen

Jamen du förstår vad jag menar, men om tjejerna hobby är att stå i bikini framför bilarna så är det jävlit fine med mig!
Citera
2009-09-29, 03:30
Medlem
Hmm, hur betraktas att spela i ett "korprockband"? Ett gäng småfeta 40 plussare som spelar sina förfäders musik?
Citera
2009-09-29, 07:45
Bannlyst
Jag träffade en kvinnlig arkeolog vars främsta hobby var att amla koproliter.
Citera
2009-09-29, 08:09
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kvint
Frimärkssamlare.

(Fast om du har en gul tre skilling banco kan du nog lyckas skaffa brudar ändå!)

Ja, jag har alltid trott att deras liv varit helt åt helvete. men tänk den dagen då de får dubbletter av det där frimärket som man trott det bara finns ett av? Behåll det ena och köp innerstadslägenhet och flickvän för det andra. Big pimpin!

Förövrigt går snel hesttjejer och jag bra ihop. Jag tror inte jag längre kan komma på en hobby som är dum bortsett från att vara hobbyfundamentalist för någon religion eller politiskt åsikt. Bättre att spela rollspel och runka än att gnälla över hur dålig den senaste säsongen av "Ensamt lådvinsfyllo söker..." men ändå inte sluta titta.
Senast redigerad av Ratad 2009-09-29 kl. 08:12.
Citera
2009-09-29, 11:37
Medlem
Bohlingers avatar
Jag är inte så förtjust i tjejer som har träning som hobby. De får gärna hålla sig i trim, men när det börjar bli en regelrätt hobby så blir det mest drygt - antagligen för att dessa tjejer ofta kan vara ofeminina.

Alla "djupa" tjejer som sysslar med foto, skrivande etc verkar också vara dryga, falska och tomma - helt ointressant.
Citera
2009-09-29, 11:45
Medlem
SheriffeN^^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bohlinger
Alla "djupa" tjejer som sysslar med foto, skrivande etc verkar också vara dryga, falska och tomma - helt ointressant.

Det är sant, och jag stör mig också på såna människor som bara väljer ett intresse för att det verkar "djupt" och för att det är en del av någon stereotyp som de gillar. Men man får komma ihåg att det också finns folk som är genuint intresserade av sånt.
Senast redigerad av SheriffeN^^ 2009-09-29 kl. 11:48.
Citera
2009-09-29, 12:08
Medlem
tragic.s avatar
Citat:

Dryga, falska och tomma? Jag tycker det mer är ett tecken på kreativitet och att personen i fråga är mer öppen för saker som kan ses som konstiga och annorlunda. Att se skönhet i saker som andra ser som vardagligt eller fult.
Citera
2009-09-29, 12:38
Medlem
Bohlingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tragic.
Dryga, falska och tomma? Jag tycker det mer är ett tecken på kreativitet och att personen i fråga är mer öppen för saker som kan ses som konstiga och annorlunda. Att se skönhet i saker som andra ser som vardagligt eller fult.

Hade det varit för att dessa personer faktiskt utvecklades inom sitt fotograferande så hade det ju naturligtvis varit en annan sak. De jag talar om tigger pengar av sina föräldrar för att köpa en DSLR för 10 lax och sedan gå runt och fota blommor i auto-läget i all evighet.
Citera
2009-09-29, 13:22
Medlem
tragic.s avatar
Citat:
Hade det varit för att dessa personer faktiskt utvecklades inom sitt fotograferande så hade det ju naturligtvis varit en annan sak. De jag talar om tigger pengar av sina föräldrar för att köpa en DSLR för 10 lax och sedan gå runt och fota blommor i auto-läget i all evighet.

Okej, det är ju en helt annan sak. Då handlar det förmodligen mer om personer som vill passa in i en viss "kategori" av människor, snarare än att de brinner för ett intresse. Om man verkligen har foto som ett intresse så vill man generellt sett även utvecklas inom det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in