2008-11-19, 13:54
Medlem
Kromatozes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sgt.pussiu
Finns bara en extremsport i mina ögon: köra bilbana

Japp! Det och modellbyggande Mest extrema av de alla extremaste extremsporterna!
Citera
2008-11-19, 14:21
Medlem
Vad sägs om att vara audiofil då?
Är det en avtändande hobby att sitta på exakt rätt plats i soffan framför sin stereo, där 10 000 av de 100 000 kronorna som lagts ner på CD-spelare, förstärkare och högtalare mm. är pengar som spenderats på kablarna mellan apparaterna? Och att sedan med hjälp av denna dyra utrustning sitta och analysera inspelningar för att försöka få en uppfattning om hur den är gjord, tex vad de använt för studioutrustning, instrument osv?
Och denna hobby kan självklart drivas olika långt, från en medvetenhet till sjuk mani där hela rummet måste möbleras rätt för ljudets skull.
Citera
2008-11-19, 14:25
Medlem
Kromatozes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1302
Vad sägs om att vara audiofil då?
Är det en avtändande hobby att sitta på exakt rätt plats i soffan framför sin stereo, där 10 000 av de 100 000 kronorna som lagts ner på CD-spelare, förstärkare och högtalare mm. är pengar som spenderats på kablarna mellan apparaterna? Och att sedan med hjälp av denna dyra utrustning sitta och analysera inspelningar för att försöka få en uppfattning om hur den är gjord, tex vad de använt för studioutrustning, instrument osv?
Och denna hobby kan självklart drivas olika långt, från en medvetenhet till sjuk mani där hela rummet måste möbleras rätt för ljudets skull.

Det borde väl vara ok, så länge inte alla måste sitta på ett viss sätt för akustikens skull på förfesten osv.
Citera
2008-11-19, 14:30
Bannlyst
Seriösa kvinnliga wowspelare!
Senast redigerad av kbomb 2008-11-19 kl. 15:09.
Citera
2008-11-19, 14:37
Medlem
flipis avatar
Vad killen sysslar med är väl ändå irrelevant för om man tänder på honom eller ej. Jag tänder i allafall på människor inte deras hobby.

Fast jag kanske är konstig själv, det vet jag ju inte...
Citera
2008-11-19, 14:53
Medlem
Mr Mojo Risin's avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flipi
Vad killen sysslar med är väl ändå irrelevant för om man tänder på honom eller ej. Jag tänder i allafall på människor inte deras hobby.

Fast jag kanske är konstig själv, det vet jag ju inte...
Jo, men saker hänger ihop. Det är kanske inte så säkert att en WoW-spelare har den personligheten du söker, även om du inte råkar veta att han spelar WoW när du råkar träffa honom.

Hönan och ägget, ni vet...
Citera
2008-11-19, 15:08
Medlem
Skrik & Paniks avatar
Tjejer som springer runt i vildmarksjackor med näbbstövlar och ryggsäck.
Tillhörande veggoinställning och runda glasögon och överdriven feminism.

De går fetbort.

Kommunister kallas de visst.
Citera
2008-11-19, 15:31
Medlem
stör mig också sjukt mycket på tjejer som inte har någon riktig hobby. De lyssnar inte på någon speciell musik, de läser inte, de skriver inte, de idrottar inte, de sjunger inte, de spelar inte nått instrument, de är inte jätteintresserade av typ afrika eller historia, shit asså, sjukt många tjejer, bara är? hur kan man fylla upp hela sin vardag med shopping fika "bara umgås" med vänner och OC?
Citera
2008-11-19, 15:39
Medlem
MarieJanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StrangersCandy
Som sagt, så kan jag inte motivera varför, men det känns liksom mer okej att tjejer samlar på saker, än att killar gör det...
Så ja, en tjej som har 80 par skor är okej enligt mig. Men om en kille hade 80 par skor....
Du hör ju själv hur det låter...

du minns väl att en gång i tiden var vi "hunter-gatherers"
mannen stod för jakt och kvinnan för samlandet.

men jag e inte helt 100% på om det kan va därför,
det kanske är för att killar inte gillar skor?
Citera
2008-11-19, 15:41
Medlem
MarieJanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BogdanStancu
stör mig också sjukt mycket på tjejer som inte har någon riktig hobby. De lyssnar inte på någon speciell musik, de läser inte, de skriver inte, de idrottar inte, de sjunger inte, de spelar inte nått instrument, de är inte jätteintresserade av typ afrika eller historia, shit asså, sjukt många tjejer, bara är? hur kan man fylla upp hela sin vardag med shopping fika "bara umgås" med vänner och OC?

För att där händer det tjejer lever för, intriger och relationer. För att inte glömma smutskastning och bakstabbing av div. om inte samtliga vänninor när den "omdiskuterade" är frånvarande
Citera
2008-11-19, 15:46
Medlem
Harikiriis avatar
Folk som är extremt insatta i politik.
Citera
2008-11-19, 15:48
Medlem
Perriss avatar
Absolut Märklintåg serni! Känns väldigt kaffeandedräkt och prostata.

/perris
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in