Citat:
Ursprungligen postat av majjken
Sådana där modellflygplan. Ett gäng åker ut ställer sig på en stor plan och flyger sina små flygplan. När de kört en stund tar de ner dem, lägger in dem i bilen och kör hem. Ingen hjärngympa, ingen fysiskträning. Bara stå där och glo tills de får nackspärr och dyrt är dte med! Herregud, usch!
Nu är jag förvisso inte det minsta intresserad av modellflyg men i grunden är det en ganska rolig hobby, 90% av tiden tillbringas ju nere i garaget eller vad det nu är där man filar och donar på sitt flygplan för att det skall fungera bra uppe i luften. Väldigt avancerat! Det handlar inte om att stå och glo utan om teknik etc.
Citat:
Ursprungligen postat av On Steroids
Hästtjejer!!!
Så j-a töntiga människor. Dom klär sig extremt osexig och luktar fan, När dom snackar om sina hästar kan man nästan begå självmord pga av töntighets nivån.
Är bra om tjejer har ett intresse men när hela deras personlighet blir störd pga av hästarna så är det osexig och tragiskt.
Nej har aldrig varit ihop med en hästtjej och kommer aldrig bli det heller...
Jag ser det på ett annat sätt, eftersom jag själv har intressen som tar mängder av tid och kostar en hel del pengar (bilar, resor, fotografering etc) är det bara bra om tjejen också har något som tar tid och pengar, så att hon också har något som engagerar henne fullt ut när jag är ute på mina äventyr.
Det värsta jag vet är när en tjej säger att "fika, musik och mina älskade vänner" är de stora intressena, eftersom det helt enkelt betyder att det rör sig om en människa som saknar fritidsintressen. Jag gillar också musik, fika och vänner... men jag ser det inte som en hobby utan en naturlig del av livet, likt "äta" och "bo".