2010-04-04, 23:44
Medlem
TheGriffins avatar
Åka raggarbil eller epa kanske.
Citera
2010-04-05, 01:07
Medlem
1588s avatar
En tjej med alkohol och droger som hobby är ju jävligt jobbigt att ha att göra med.
Annars skulle jag säga att den mest avskräckande hobbyn måste vara att stoppa upp djur som sedan fyller lägenhetens alla hörn och kanter.
Citera
2010-04-05, 01:19
Medlem
Dies Iraes avatar
Avtändande:
Tjejer som håller på med new-age trams
Tjejer utan hobbys
Tjejer som snöar in helt på hundar (har en på min facebooklista som i nästan varje inlägg skriver nåt om sina hundar plus att hon har en hundbild som profilbild)

Tändande:
Tjejer som spelar instrument (stråkinstrument violin, cello!!)
Tjejer som gillar äventyr och skidåkning/snowboard
Citera
2010-04-05, 03:13
Medlem
SemperInAngarias avatar
Är Man.

Avtändande:
  1. Mammiga tjejer
  2. diverse äckliga hobbys som involverar mänskligt avfall [eller djurs avfall]
  3. Överdriven träning hos kvinnor
  4. überpöbeln går fetingbort (Måste följa serier, Oprah-missbrukande, samhandlande, hallpratande, fejksmilande, Amerikaniserade URSÄKTER FÖR MÄNSKLIGT LIV, NEEEEIIIN !! DAS IST VERBOOOTEN !!!!!!!!
  5. Kvinnor som tagit hästintresset på allt för stor nivå, vi snackar "Vad du är söt min kära lilla ponny" som ringsignal ..Vid närmare eftertanke [Insert animal of females choice]
    Djur i all ära, men det ska finnas gränser för galenskapen!
  6. Religiösa, Konservativa och Rasistiska kvinnor. PK-feminister är nackskott och inga kramar dirr!

Turn ons:
  • Kan spela instrument, helst Piano, Cello, Fiol eller liknande.
  • Kvinnor med genuint intresse för musik
  • Kvinnor som ställer sig objektivt men som står för sina åsikter
  • Tjejer som inte skäms över vilka de är
  • Intellektuella men avslappnade kvinnor, som gärna läser böcker och diskuterar mycket, men ändå inte skäms för sin humor
  • Kvinnor som uppskattar humor
Senast redigerad av SemperInAngaria 2010-04-05 kl. 03:19.
Citera
2010-04-05, 08:30
Medlem
On Steroidss avatar
Hästtjejer!!!
Så j-a töntiga människor. Dom klär sig extremt osexig och luktar fan, När dom snackar om sina hästar kan man nästan begå självmord pga av töntighets nivån.
Är bra om tjejer har ett intresse men när hela deras personlighet blir störd pga av hästarna så är det osexig och tragiskt.
Nej har aldrig varit ihop med en hästtjej och kommer aldrig bli det heller...
Citera
2010-04-05, 16:11
Medlem
World of warcraft.
Citera
2010-04-05, 18:25
Medlem
Jafan89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krappfiskarn

Aldrig vågat fråga mer ingående vad de gör vid sina rollspel.

hahaha är ju en av de sakerna man verkligen uppskattar med uttrycket: dont ask, dont tell
och jag kommer inte fråga vad de håller på med

skönt att ingen av mina hobbys har nämnts under första eller sista sidan, vilket är... hmm de varierar en heldel men jag älskar snowboarding, och övriga tiden varierer det allt mellan lockpicking - paintjobbs - gymmande
Senast redigerad av Jafan89 2010-04-05 kl. 18:28.
Citera
2010-04-05, 22:26
Medlem
Politiskt insatt tror att de kommer bli något och göra något bra för Sverige..

Hjärntvätt eller religiöst troende. Det kallar jag hobby..
Senast redigerad av ilogic 2010-04-05 kl. 22:29.
Citera
2010-04-05, 22:45
Medlem
GummiBasens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oehae
Samla på barnporr?
Kan ju vara tändande om man är ett peddo

Själv skulle jag tänka mig för två gånger innan jag påbörjade en relation med en tjej som gillar rollspel.. sådana personer är lite småläskiga

Sen religion är extremt avtändande, fast det är väl mer av en livsåskådning än en hobby

edit: en fråga också, några nämnde bilar, hur är det med motorcyklar? Samma sak?
Senast redigerad av GummiBasen 2010-04-05 kl. 22:57.
Citera
2010-04-05, 22:52
Medlem
Det finns många hobbys som skulle avskräcka mig! men i urval:

Ishockey killar
All form av religösa tendenser
WoW + andra data/tv spel som upptar mer än en halvtimme om dagen
Killar som super sig fulla på krogen varje helg
Citera
2010-04-05, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fairy-Tail
Hur skulle ni tjejer reagera om en kille var extremt intresserad av matematik eller fysik?

Positivt eller negativt?

riktigt hett !

"nördiga" hobbys är sjukt underskattade!
Citera
2010-04-05, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av majjken
Sådana där modellflygplan. Ett gäng åker ut ställer sig på en stor plan och flyger sina små flygplan. När de kört en stund tar de ner dem, lägger in dem i bilen och kör hem. Ingen hjärngympa, ingen fysiskträning. Bara stå där och glo tills de får nackspärr och dyrt är dte med! Herregud, usch!

Nu är jag förvisso inte det minsta intresserad av modellflyg men i grunden är det en ganska rolig hobby, 90% av tiden tillbringas ju nere i garaget eller vad det nu är där man filar och donar på sitt flygplan för att det skall fungera bra uppe i luften. Väldigt avancerat! Det handlar inte om att stå och glo utan om teknik etc.

Citat:
Ursprungligen postat av On Steroids
Hästtjejer!!!
Så j-a töntiga människor. Dom klär sig extremt osexig och luktar fan, När dom snackar om sina hästar kan man nästan begå självmord pga av töntighets nivån.
Är bra om tjejer har ett intresse men när hela deras personlighet blir störd pga av hästarna så är det osexig och tragiskt.
Nej har aldrig varit ihop med en hästtjej och kommer aldrig bli det heller...

Jag ser det på ett annat sätt, eftersom jag själv har intressen som tar mängder av tid och kostar en hel del pengar (bilar, resor, fotografering etc) är det bara bra om tjejen också har något som tar tid och pengar, så att hon också har något som engagerar henne fullt ut när jag är ute på mina äventyr.

Det värsta jag vet är när en tjej säger att "fika, musik och mina älskade vänner" är de stora intressena, eftersom det helt enkelt betyder att det rör sig om en människa som saknar fritidsintressen. Jag gillar också musik, fika och vänner... men jag ser det inte som en hobby utan en naturlig del av livet, likt "äta" och "bo".
Senast redigerad av Hösten 2010-04-05 kl. 23:33.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in