2007-12-17, 22:46
Medlem
fruitbeans avatar
Jag har inte den blekaste aning om hurvida stor chansen är att åka fast, men det kan inte vara värt att offra sig sig så pass mycket för att få med sig en 5:a..
Vad gäller det för land förresten?
Citera
2007-12-17, 23:06
Medlem
Marlboromans avatar
Kolla på videon hmm "never get busted" eller nått sånt! Sen om du hanterar grejerna på rätt sätt innan så tror jag det är lugnt.
Citera
2007-12-17, 23:08
Medlem
weazs avatar
Är det hundar där kan du glömma att det går, hur du än gör.. hundar har ett otroligt luktsinne.. Det ända du möjligtvis skulle vinna på att stoppa upp det i röven är om dom skulle muddra dig..

Har dom dock tillräckligt stor misstanke kan dom kolla där med ibland
Citera
2007-12-17, 23:51
Medlem
heresys avatar
Tåget är nog säkrare om du ska åka inrikes
Citera
2007-12-18, 00:11
Medlem
Ishbogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heresy
Tåget är nog säkrare om du ska åka inrikes

Har iofs aldrig sett till några hundar öht när jag flugit inrikes.. Aldrig hört talas om någon annan som vart med om det heller.. Brukar det verkligen vara kontroll med droghundar på inrikesflyg?
Citera
2007-12-18, 00:14
Medlem
spikars avatar
Denna har varit med ett otal gånger. Och som vanligt: hunden lurar man inte. Det finns i varje fall ingen känd metod som GARANTERAR lyckat resultat.

Och som vanligt kommer du att få massa halvsnuskiga svar, samt ett gravallvarligt tips om att du bör stoppa din femma i en ica-kasse doppad i honung innan du kör upp den.

Låset, kan jag garantera. Sök nästa gång.
Citera
2007-12-18, 00:21
Medlem
Flytande_argots avatar
Frågan är ju VARFÖR man skulle vilja stoppa upp en femma röka i röven? Förndera sig själv för en sån struntsumma.
Citera
2007-12-18, 01:25
Medlem
zmizkarNs avatar
Själv tycker jag att det e lite överdrivet att stoppa upp en femma B i brumman, men om du nu ska flyga inrikes så brukar det inte vara nåra problem. Dom har bara hundar i tullen på utrikes terminalen. Hundar kan inte bara känna doften av cannabis, dom måste bli beodrade att lukta på ett specefikt föremål eller person för att dom ska upptäcka det.
Själv hadde jag en 20g skunk i skoplösen vid inrikesflyg och allt gick finfint, tog till och med en liten secret agent i rökrummet.

kan dock inte garantera dig att det går, men jag skulle säga att det är någorlunda riskfritt.

peace!
Citera
2007-12-18, 01:51
Medlem
snufkin420s avatar
...stor plös?
Citera
2007-12-18, 04:52
Medlem
zmizkarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snufkin420
...stor plös?

Mjo, du vet skejtar skor... tog ut vaderingen å ersatte det med röka!
Citera
2007-12-18, 06:12
Medlem
Slash-Boys avatar
Hundar är alltid knas. Om du flyger rekomenderar jag att svälja dessutom. På finlands färjorna brukar folk packa in det snyggt och pilla up det och klara sig. Min polare tog dom in i tullen och gick igenom från top till tå mer eller mindre utan att hitta det.
Citera
2007-12-18, 06:51
Medlem
Blue_berrys avatar
Alltså, den här grejen med att gömma saker, jämt när jag är nojig för snuten så stoppar jag inte undan grejerna på nåt konstigt ställe, jag går med dom i knytnäven i fickan, kommer nån kan man dropa de diskret, inte mitt de bara ligger där eller hur.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in