2019-04-07, 23:31
Medlem
SvampDamp.s avatar
Är det någon idé att försöka transportera en mängd mindre röka (2:a) på flygplatsen? Och hur i sådana fall? Vi talar om inrikes från Gbg till norra Sverige
Min fråga låter fan bra jävla dumt men skulle vara intressant om någon lyckats och i sådana fall hur
Citera
2019-04-08, 09:19
Medlem
KahlanAmnells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvampDamp.
Är det någon idé att försöka transportera en mängd mindre röka (2:a) på flygplatsen? Och hur i sådana fall? Vi talar om inrikes från Gbg till norra Sverige
Min fråga låter fan bra jävla dumt men skulle vara intressant om någon lyckats och i sådana fall hur

Riktigt retarded att ens tänka tanken att transportera 2g genom flyg, även om det är inrikes. Det finns afrikaner och negrer i Norrland också.
Citera
2019-04-08, 09:29
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Om du ska checka in något bagage så är det bara att lägga det där. Eller så postar du upp det till hotellet du ska bo på eller nån kompis. Eller varför inte Poste Restante till dig själv?
Citera
2019-04-08, 16:45
Medlem
SvampDamp.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Om du ska checka in något bagage så är det bara att lägga det där. Eller så postar du upp det till hotellet du ska bo på eller nån kompis. Eller varför inte Poste Restante till dig själv?
Okej tack för svar. Dock onödigt att torska på rökat. Får nog bli att skippa skiten eller också att jag postar en bit dagarna innan flyget avgår
Citera
2019-05-06, 01:16
Medlem
Citat:
Okej tack för svar. Dock onödigt att torska på rökat. Får nog bli att skippa skiten eller också att jag postar en bit dagarna innan flyget avgår

Lögg det under läppen som en snusprilla,

Knasar det så sväljer du den,
Citera
2019-05-06, 09:42
Medlem
SvampDamp.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skadad85
Lögg det under läppen som en snusprilla,

Knasar det så sväljer du den,
Hahaha! Fan vad smart och inte smart. Tror helt ärligt inte att jag vågar röra mig på flygplatsområdet med narkotika. Men vill samtidigt röka. Fan vad svårt!
Citera
2019-05-06, 22:29
Medlem
Citat:
Hahaha! Fan vad smart och inte smart. Tror helt ärligt inte att jag vågar röra mig på flygplatsområdet med narkotika. Men vill samtidigt röka. Fan vad svårt!

Jag har gjort det både på danmarkståget ich inrikesflyget ett antal ggr, dock har jag aldrig behövt svälja,
Citera
2019-05-07, 00:19
Medlem
SvampDamp.s avatar
Citat:
Jag har gjort det både på danmarkståget ich inrikesflyget ett antal ggr, dock har jag aldrig behövt svälja,
Grattis. Var det inte läskigt?
Citera
2019-05-08, 21:30
Medlem
Casual-Cultures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KahlanAmnell
Riktigt retarded att ens tänka tanken att transportera 2g genom flyg, även om det är inrikes. Det finns afrikaner och negrer i Norrland också.

Hur kan man sponsra somalier och afrikaner? Dom hade aldrig sponsrat dig.
Citera
2019-05-08, 23:04
Medlem
Citat:
Grattis. Var det inte läskigt?

Lite kanske, men det är ju bara att svälja biten så får man ju även ett rus, så den inte helt går till spillo,
Citera
2019-05-09, 00:12
Medlem
SvampDamp.s avatar
Citat:
Lite kanske, men det är ju bara att svälja biten så får man ju även ett rus, så den inte helt går till spillo,
Hehe! Då får man se till att vräka i sig något fettrikt på planet så man inte kraschar magen lika hårt!
Citera
2019-05-09, 16:55
Medlem
KahlanAmnells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Casual-Culture
Hur kan man sponsra somalier och afrikaner? Dom hade aldrig sponsrat dig.

True that. Skulle själv inte göra detta, men var valet att smuggla 2g eller köpa på plats hade jag valt det sistnämnda då det inte är värt att riskera att torska på så liten mängd. Men bästa är nog att vara rökfri några dagar istället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in