Ni behöver knappast maskera er för detta och det absolut dummaste du kan säga är ju var du ska börja resan; alltså var du bor, hur du ska åka osv.
Känns dock bättre att vi är maskerade. När vi är i chris så ser vi ut som Fiskare inte några jävla Pot-Heads:P
Kustbevakningen skiter fullkomligt i cannabis, de ser till så att du håller hastighetsbegränsningarna i farlederna. Det och lanternor osv
Är det sant!! Då var ju den nojjan borta..
Du ska naturligtvis åka på natten om du ska åka och ta kustvägen västerut för att sedan ta långa sträckan längs säg västkusten och landa lite ovanför bältet. Dvs åk utanför kustbevakningens patrulleringsområde på "öppet hav" så är det ingen som bryr sig.
Jag tänkte kl 07:00 på morgonen.. Så fort vi får weedet så åker vi iväg. Vi får se när det blir. Men lite mörkt skall det vara iaf.
Däremot om du bränner av i 50 knop i din yacht rakt över sundet hamn till hamn så kommer du garanterat dra till dig uppmärksamhet.
Nej vad fan. Det är en hyrbåt. Så dum är jag inte. då är det STÄMPLAT smugglare på min panna.
Men det dummaste du kan göra är ju att sitta här stenbäng och skriva om det, särskilt som ni pundare fått idén från mig
Har inte alls fått denna ide från dig. Har legat i min sköna säng och funderat under flera dagar.
Och dessutom; ska ni köra båt så är det nykterhet hela vägen som gäller, det finns grund, stenar, kobbar osv. En GPS och Ekolod är ju måsten och någon som kan använda dem.
Kan inte köra utan Medicinen fan

. Annars så blir det ett jävla liv på mig. Men ska röka 2-3
innan vi åker. Men under resan nej.
GPS kan jag hantera men en Ekolod har jag aldrig hört talas om , vad är det?