Citat:
Ursprungligen postat av carllarsen
Om jag hade sagt att det var väldigt svårt och riskfullt att smuggla hasch, men att jag ändå klarade av det - då hade jag kanske trott för mycket om mig själv - men inte när jag säger att det är barnlek och inte är någon prestation alls att smuggla hasch.
Det var inte pga tur som jag kunde avgöra att det inte var en riktig knarkhund.
Det e inget svårt att smuggla någonting i mindre mängder.. Bara "verka" normal och ha en anledning att vara där du åker ifrån. Va trevlig, skämta kanske och bara se allmänt vardaglig ut.
Om du anser att du e säker nog att gå på ett tåg trotts hund samt dom kanske tullar alla dina fickor så varför inte.. Tror dock att när tullen tittade på dig så tänkte dom säkert samma som du.. "ingen e dum nog att gå på" Men saken är ju den att även om dom kollar på dig.. så kollar dom på andra..
Kan dom ej höra dig och du tar upp din telefon sen vänder ryggen mot tåget så kan ju de vara en anledning att inte ta de tåget.. Eller hur? Dom går ju inte efter dig direkt när dom ska på ett tåg..
Dock vet jag att en mindre hund som jag tror e ljushårig och en typ svart labrador e riktiga
Lycka till.