2008-01-22, 21:22
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson
P.

Kära Roger!

Du må icke ta användarna på familjeliv.se på allvar.
Det är horminstinna överkänsliga och synnerligen labila kvinnor som vistas där.
Undantagen tröttnar snabbt och söker sig därifrån.

Det handlar om kvinnor som inte hade något liv innan de fick barn, allt står och faller med deras självbild av att vara den perfekta mamman och partnern.

Undvik familjeliv.se och bli mindre bekymrad
Citera
2008-01-22, 22:03
Medlem
lejonmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Kära Roger!

Du må icke ta användarna på familjeliv.se på allvar.
Det är horminstinna överkänsliga och synnerligen labila kvinnor som vistas där.
Undantagen tröttnar snabbt och söker sig därifrån.

Det handlar om kvinnor som inte hade något liv innan de fick barn, allt står och faller med deras självbild av att vara den perfekta mamman och partnern.

Undvik familjeliv.se och bli mindre bekymrad
Jag tror inte att Roger är speciellt bekymrad eller tar familjeliv.se på allvar.

Du har rätt i att sajten befolkas av kvinnor som inte hade något liv innan de fick barn.
Citera
2008-01-22, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lejonmannen
Jag tror inte att Roger är speciellt bekymrad eller tar familjeliv.se på allvar.

Du har rätt i att sajten befolkas av kvinnor som inte hade något liv innan de fick barn.

SOm om de fick det efter förlossningen liksom....
Citera
2008-01-23, 08:13
Medlem
lejonmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gutegirl
SOm om de fick det efter förlossningen liksom....
Ja, så ligger det till. Kvinnans livsuppgift är att föda barn, få stammen att fortleva. Mannen har som uppgift att jaga och på så vis få stammen att leva vidare.

Än idag lever vissa genetiska funktioner kvar. Exempelvis är en man alltid kåt medans en kvinna vägrar sex efter första barnet (Barnen efter den förstfödda kommer alltid till efter tjat från mannen)

Det beror på att vi har olika cykler. En kvinna har en sexcykel på c.a. 4 år, medans mannen är redo direkt. När männen gav sig ut på jakt lämnade de alltid någon eller några män kvar i lägret. Anledningen var att om de som var ute och jagade skulle förolyckas så var det de kvarlämnade männens uppgift att befrukta samtliga lägrets kvinnor.

I det moderna samhället så har naturligtvis kvinnan ett liv innan hon föder sitt första barn. Hon shoppar, fikar, "gör karriär" och en massa andra saker som i stort sett bara bygger på penisavund.

Nu vet du
Citera
2008-01-23, 10:37
Medlem
trailertrashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av devlins
Inte om det gäller någon från den i mitt perspektiv utsökta sk sandlådegruppen

Men Familjeliv kan vara vansinnigt roande en långtråkig kväll/natt att röra runt lite i grytan bland PK-kärringarna

Sandlådan är det enda roliga som finns på FL.Det roligaste är att man vet att moralkjärringarna sitter och lusläser allt man skriver för att hitta något att anmäla:-D
Citera
2008-01-23, 12:46
Medlem
devlinss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trailertrash
Sandlådan är det enda roliga som finns på FL.Det roligaste är att man vet att moralkjärringarna sitter och lusläser allt man skriver för att hitta något att anmäla:-D

Instämmer

PK-kärringarna har ofta en tendens att i sitt trytande på argument även bestämt hävda att sandlådefolket skall dra tillbaka till FB
Citera
2008-01-23, 12:53
Medlem
kakburkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trailertrash

Jag blir allt som oftast avstängd när jag inne i religonsforat bråkar med muslimkärringarna om huruvida Mohammed är en pedofil eller inte.

J-drar vad det tar hus om man kräver ett svar....

PK-kärringar ut i fingerspetsarna, styrkekramar hit o styrketankar dit.

Talar man om att en nittonåring på soc borde fundera på studier istället för provrörsbefruktning så blir man halshuggen.

Frånskilda bittra socialbidragstrash är nog övervägande del av alla där.
Citera
2008-01-23, 14:50
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ja, så ligger det till. Kvinnans livsuppgift är att föda barn, få stammen att fortleva. Mannen har som uppgift att jaga och på så vis få stammen att leva vidare.

Än idag lever vissa genetiska funktioner kvar. Exempelvis är en man alltid kåt medans en kvinna vägrar sex efter första barnet (Barnen efter den förstfödda kommer alltid till efter tjat från mannen)

Det beror på att vi har olika cykler. En kvinna har en sexcykel på c.a. 4 år, medans mannen är redo direkt. När männen gav sig ut på jakt lämnade de alltid någon eller några män kvar i lägret. Anledningen var att om de som var ute och jagade skulle förolyckas så var det de kvarlämnade männens uppgift att befrukta samtliga lägrets kvinnor.

I det moderna samhället så har naturligtvis kvinnan ett liv innan hon föder sitt första barn. Hon shoppar, fikar, "gör karriär" och en massa andra saker som i stort sett bara bygger på penisavund.

Nu vet du

Ironi kan vara svår att uppfatta i text likaså de mest uppenbara dåliga skämt.
Ovanstående är inte allvarligt menat va? Måste bara klargöra.
Citera
2008-01-23, 18:45
Medlem
lejonmannens avatar
Citat:
Ovanstående är inte allvarligt menat va? Måste bara klargöra.
Jodå, allvarligt till 100%. Kan du ge en bättre förklaring till hur saker och ting förhåller sig så varsågod. Det jag skriver är fakta om vår ras, hur genetiskt betingade vi är. Allt annat är svammel eller grundlösa argument i någon fjantig könskamp. Jag byter vinterdäcken och målar huset -du lagar mat, ammar barnen och drar ned gylfen på mig, ok?!
Citera
2008-01-23, 18:50
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Jodå, allvarligt till 100%. Kan du ge en bättre förklaring till hur saker och ting förhåller sig så varsågod. Det jag skriver är fakta om vår ras, hur genetiskt betingade vi är. Allt annat är svammel eller grundlösa argument i någon fjantig könskamp. Jag byter vinterdäcken och målar huset -du lagar mat, ammar barnen och drar ned gylfen på mig, ok?!

Du skämtade alltså, soft
Citera
2008-01-23, 19:39
Medlem
lejonmannens avatar
Citat:
Du skämtade alltså, soft
Se där ja, argumenten tryter...
Citera
2008-01-23, 19:51
Bannlyst
Citat:
"Självklart är det helt ok!
Sålänge man inte grisar och tex lämnar fram ett kladdigt glasspapper i kassan! Det är ju inte särskilt trevligt!
Jag har flera gånger öppnat en 50 cl cola och druckit medan jag handlat och lagt den tomma flaskan på bandet (oftast när jag var gravid och fick blodsockerfall)
Olivia och Sigrid brukar oftast få en bit äpple och det betalar vi inte för det får man smaka, det ligger t.o.m. en skärbräda och en kniv på fruktavdelningen så att man ska kunna smaka!

Alla ni som skriker att det är snatteri osv, det är det INTE!!
Snatteri blir det först när man utan att betala går UT ur affären med varan!

(känner ni er som snattare när ni äter på restaurang, tills de kommit med notan! Ni har ju inte betalat det ni äter!!)"

Typiskt svar från familjeliv medlemmar...
Själv tycker jag att det är rätt ohyfsat att gå runt och äta av maten i butiken innan man betalar.. stör mig som fan på speciellt småbarns familjer som tar sig friheten att göra massa saker som tex detta bara för att dom har barn och tror att dom är något undantag överallt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in