2007-08-16, 00:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av chribsson2
NANOK??? vafaan har hon datat eskimåer också?
Ja, hennes stora genombrott var ju programmet "Söderlund & Bie" i SVT. Men jag hade lite fel där. Hennes sambo Nanok Bie är nämligen född i Lund. Angående namnet:

Citat:
Namn: Nanok Bie (namnet betyder isbjörn på Inuit, mamman tittade på dokumentärfilmen ”Nanook of the North” när han låg i magen).
http://www.metro.se/se/article/2006/11/22/18/0523-32
2007-08-16, 00:37
Medlem
Provokatörs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Olof
Ja, hennes stora genombrott var ju programmet "Söderlund & Bie" i SVT. Men jag hade lite fel där. Hennes sambo Nanok Bie är nämligen född i Lund. Angående namnet:

http://www.metro.se/se/article/2006/11/22/18/0523-32

Snyggt jobbat Kalle!

Citat:
Nanok Bie och Ann Söderlund lever familjeliv i offentlighetens ljus. TV-kamerorna var med under yngsta sonen Dantes födsel och har sedan följt dem när de samlar ihop bitarna till familjepussslet.

AS får nu känna på offentlighetens riktiga ansikte! Och så svarar hon med att hon ska spåra IP-nummer, nä nu börjar jag bli förbannad! Vilket epitet är det vissa får? Drinkluder? Mediahora?

Ger mig faan på att dom följer denna tråd både BB och AS. Släpper man något dylikt som AS gjort får man räkna med FB och gör man inte det så är man inte ett proffS!
2007-08-16, 00:54
Medlem
Provokatörs avatar
Rubrikmodifiering

Att moderatorn! Jag föreslår en rubrikmodifiering så inte denna tråd drunknar bland alla andra Tv-profiler.

Förslag till modifierad rubrik: Vem är TV-profilen som Ann Söderlund påstår har försökt våldta henne?

"PS" Än så länge har tråden klarat sig från tillsägelser och rensningar vilket jag tycker i sig är en bedrift "DS"
2007-08-16, 02:15
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provokatör
Att moderatorn! Jag föreslår en rubrikmodifiering så inte denna tråd drunknar bland alla andra Tv-profiler.

Förslag till modifierad rubrik: Vem är TV-profilen som Ann Söderlund påstår har försökt våldta henne?

"PS" Än så länge har tråden klarat sig från tillsägelser och rensningar vilket jag tycker i sig är en bedrift "DS"
Du har inte funderat om snubben i din avatar kan vara gärningsmannen?
2007-08-16, 03:06
Medlem
rubriken borde vara vem fan är Ann Söderlund och varför vill någon våldta henne, hon ser ut som stryk!
2007-08-16, 03:55
Medlem
På den tiden BB började härja på Sourze.se betalade sidans användare för att få publicera artiklar. Om BB betalade för sig vet jag inte, men vad jag vet är att hans artiklar inte granskades innan publicering utan gick direkt ut på sajten. Om någon kritiserade BB, så kunde det komma en motattack ifrån BB inom några timmar - medan det kunde ta någon dag innan vanliga skribenters artiklar godkändes...

När de flesta skribenter skrev en eller ett par artiklar per vecka kunde BB dessutom skriva flera på en dag, och han skrev också vid något tillfälle (mellan raderna) att hans uppgift var att göra sidan mer aktiv och debatterna mer levande. Han var tydligen inte "anställd", men hade förmåner på sajten som få andra hade. Min uppfattning är därför att han var långt mycket mer än en vanlig skribent, och det skulle i så fall betyda att den här jobbade tillsammans med kvinnan ifråga.

Det går inte riktigt ihop med misstanken om att BB är den förmodat skyldige här. Jag vet dock ingenting om BB, skriver bara det jag minns ifrån några år tillbaka...
2007-08-16, 04:16
Medlem
Aquarellos avatar
Träffade hennes man igår.
Jag sa att jag hade skrivit på Flashback att jag skulle forska lite i det.
Han sa att det inte var Elfsberg eller Billy B. i alla fall.
Sen blev han lite orolig och sa att han måste fråga henne.
Så det är bara att spekulera vidare ...
2007-08-16, 04:25
Medlem
Aquarellos avatar
...
2007-08-16, 06:46
Medlem
Samma sak med Uffe E.Hade det varit honom skulle det vara större rubriker och extrasidor.
2007-08-16, 07:05
Medlem
illums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provokatör
Tja, varför inte? Jag ändrade till det trådstartaren skrev i första inlägget: "Vem är tv-profilen som påstås antastat Ann Söderlund när hon var liten?" // Mod
2007-08-16, 07:46
Medlem
jajädrarjas avatar
Hon ljuger naturligtvis

Lögner brukar vara ett sätt för patetiska och opportunistiska människor att få uppmärksamhet. Piffa upp någon story om någon fet jävel med att han var i TV och jädrar vad intressant det blir (jag har själv varit med på TV flera gånger, men inte fan blir jag intressant för det).

Det skulle lika gärna kunnat vara Linda Rosing som gjort samma uttalande eftersom det är opportunt just nu. (dock i Rosings fall hade det förmodligen varit sant )

Jag tittar inte så mycket på tv, men senast när jag såg AS i nåt matlagningsprogram så blev jag bara förbannad."Mmmm, sjuuuukt gott!" För helvete, lägg av! Och så stängde jag av. Det är människor som hon som ger homestyling, ytlighet och annan skit ett ansikte.

JJJa

okej, jag har vaknat på fel sida kanske.
2007-08-16, 08:56
Medlem
Aquarellos avatar
OT
ja...
Är jag blind eller?
Är det Kraftwerk eller Reperbahn på din avatar?

Hmm ... hur trött får man bli?
Har både tyska o engelska versionen av plattan ...

PS Det kanske är dockorna!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in