2007-08-21, 11:11
Medlem
filmfreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DesolateWastes
Så är det, så klart! Bäst att hålla sig på PK-mattan och inte skriva när invandrare begår brott. Men när svenskar våldtar så hängs de direkt ut i media med stor bild och ingående reportage.
OT: När en tidning publicerar en maskad bild på en person är det alltid lika med uthängning. Flashback avslöjar trots allt a l l t i d vem personen är, invandrare eller svensk.
2007-08-21, 11:49
Medlem
DesolateWastess avatar
Citat:
Haha gud så pinsamt. Tycker du att media tigit i det här fallet? Jag tycker media ropat ganska högt när man beaktar att det faktiskt handlar om en grej som hände för 20 år sen...

Den Svenske har tagit upp våldtäkts och pedofilfall, t.ex. Men anledningen till att just stureplansprofilerna inte hängs ut är också för att de inte är offentliga personer, till skillnad från Sasha. Och nej, man räknas inte som offentlig person bara för att man figurerar på mingelbilder.
2007-08-21, 13:56
Medlem
Grantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DesolateWastes
Den Svenske har tagit upp våldtäkts och pedofilfall, t.ex. Men anledningen till att just stureplansprofilerna inte hängs ut är också för att de inte är offentliga personer, till skillnad från Sasha. Och nej, man räknas inte som offentlig person bara för att man figurerar på mingelbilder.
Hahaha, hade det varit en svensk pseudokändis hade Den svenske inte tagit upp det, det ligger inte i deras intresse att visa upp när svenskar begår brott.
Fram för media som skiter i vilken nationalitet eller ras brottlingen har!
2007-08-21, 21:45
Medlem
illums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av styrlund
Kanske läge att låsa den här tråden nu. Det rinner i väg och handlar om saker som inte har nått med trådens grund att göra.
Jag tycker det låter som en utmärkt idé. Jag har raderat en hel hög OT igen och frågeställningen för tråden är nu absolut besvarad.

Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Olof
Googlar man Sasha Mesic kommer den här tråden upp som sjätte/sjunde träff.
... är alltså trådsvaret för de som inte orkar läsa hela.

Tråd låses. // Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in