vilket borde- trots att jag ogillar tanken- utesluta herr Butt. Det finns ett uttryck jag ogillar men det funkar nog här; "think outside the box" VAD HAR VI MISSAT?
mmm...jag citerar: "jag undanber mig denna typ av frågor på min officiella e-postadress. Vår it-avdelning har kontrollerat din ip-adress och jurister kommer att höra av sig till dig om de anser att grund för åtal finns"
Hon verkar lite överspänd tycker jag.....grannen lär bli paff när "it avdelningen" hör av sig...
har någon annan provat?
... det behövs helt nya spån här... U*f E*fv*ng är en radiopersonlighet visserligen... men han körde handen innanför trosan på ett av mina ex en gång och ville sedan ha henne med upp på hotellrummet... det var efter att han först krönt henne till lokal skönhetsdrottning på torgscen och sedan bjudit henne på drinkar. Detta var i en mindre stad. Hon skulle fylla 16 och blev skrämd för livet. Tillvägagångsättet är iallafall detsamma. Han var hyfsat fet 2003-2004.
... det behövs helt nya spån här... U*f E*fv*ng är en radiopersonlighet visserligen... men han körde handen innanför trosan på ett av mina ex en gång och ville sedan ha henne med upp på hotellrummet... det var efter att han först krönt henne till lokal skönhetsdrottning på torgscen och sedan bjudit henne på drinkar. Detta var i en mindre stad. Hon skulle fylla 16 och blev skrämd för livet. Tillvägagångsättet är iallafall detsamma. Han var hyfsat fet 2003-2004.
DU KAN HA NÅGOT DÄR! 1990 var jag tillsammans med en tjej som hade råkat ut för "minipillen" vid något "mysdisco" i Norrtälje där han underhöll som peddo-dj. Han var ju legendariskt äcklig runt 85-95 och dessutom är han-tro det eller ej en prisbelönt journalist och kan mycket väl ha haft praktikanter vid denna tid.....dessutom rätt fet...tidigare straffad...vet ej men...
vilket borde- trots att jag ogillar tanken- utesluta herr Butt. Det finns ett uttryck jag ogillar men det funkar nog här; "think outside the box" VAD HAR VI MISSAT?
Precis vart jag vill komma, BB känns alldeles för enkel, det ligger helt enkelt en hund begraven här.
Fan det här liknar inte Flashbacks stolta paradgren "Vem är.....?" där vederbörande avslöjas omgående, dessutom så är man själv en av aktörerna.
Hmm, kan det verkligen vara så att denna historia saknar all substans, och endast är ett enda stort PR-trick?
Det finns ett litet uppslag, den som är medlem på stayfriends.se kan få fram en lista på folk som slutade nian på Kvickenstorpsskolan 1988, kanske någon känner någon av dessa och kan kontakta vederbörande för att lista ut vilken typ av praktik/helgjobb som AS jobbade på 1998-99 och därigenom lista ut vem som kan ha varit hennes chef vid tidpunkten.
Vill egentligen inte hänga ut dessa namn men nu ska detta faan lösas! Ni hittar avgångseleverna i spoilern.
Liselotte Pettersson
Stefan Abrahamsson 9a
Victor Villavicencio 9A
Camilla Landerberg 9B
David B 9b
Anna Ginsburg 9c
Anna Teljfors (Teljfors Lundwall) 9d
Camilla Nordin (Magnusson) 9D
Linda Atteskär 9D
Maria Hanninen (Tsapos) 9D
Susanne Rosell (Norrman) 9D
Annica Ericson A
Dennis Berg A
Janne Levin a
Liselotte Pettersson A
Magnus Lorentzon A
Maria Söderberg (Tsappos) A
Maria Sjöberg-Sjö Född Torge A
Mikael Brihed A
Pernilla Sundvik a
Robert Lindqvist A
Sergej Nikolajev A
Thomas Lundgren A
Tomas Amnell A
Ulrika Dybring (Skerfving) A
Woodworth Wilson A
Tomas Sälling B
Anna Grandinson C
Jenny Björklund C
Jimmy Engström C
Stefan Melin C
Stina Norlin C
Thomas Nordin C
Victoria Lock C
Gia Panagou D
Jonas Sandberg D
Petra Tärnhamn D
Nu har jag läst på lite om sourze.se, det stämmer man väljer själv att bli skribent där. Hursomhelst så har BB huserat där sedan 2003 och AS tillträdde som redaktör där 2002, samt att alla inlägg granskas före publicering. Det måste varit ett otroligt svårt ställningstagande att låta en sådan person bli publicerad förutsatt att spekulationerna är riktiga.
Dock har hon gått ut med att hon inte anmälde personen ifråga när det hände. Så då finns det ju risk att hon skulle kunna bli anmäld för att neka honom att skriva på sourze då det inte finns någon egentlig grund för att neka honom det? Om han dessutom var full och inte visste vad han gjorde (det var ju tydligen inte frågan om ett våldtäktsförsök) så ser han det kanske bara som ett jävla dumt och skämmit fyllemisstag. Men kanske inte så pass allvarligt att han skulle behöva nekas från att skriva krönikor?
mmm...jag citerar: "jag undanber mig denna typ av frågor på min officiella e-postadress. Vår it-avdelning har kontrollerat din ip-adress och jurister kommer att höra av sig till dig om de anser att grund för åtal finns"
Hon verkar lite överspänd tycker jag.....grannen lär bli paff när "it avdelningen" hör av sig...
har någon annan provat?
Haha, vad skrev du egentligen? Kan du klistra in hela hennes svar?
Haha, vad skrev du egentligen? Kan du klistra in hela hennes svar?
måste nog konferera med mina "jurister" först...men det kan nog bli ett par "prtsc" imorgon...jag skrev faktikst bara och frågade om hon hade lust att släppa identiteten på denna "tv-personlighet" i mindre officiella sammanhang..typ till mig
Dock har hon gått ut med att hon inte anmälde personen ifråga när det hände. Så då finns det ju risk att hon skulle kunna bli anmäld för att neka honom att skriva på sourze då det inte finns någon egentlig grund för att neka honom det? Om han dessutom var full och inte visste vad han gjorde (det var ju tydligen inte frågan om ett våldtäktsförsök) så ser han det kanske bara som ett jävla dumt och skämmit fyllemisstag. Men kanske inte så pass allvarligt att han skulle behöva nekas från att skriva krönikor?
Förstår (lite) hur du menar men till vem skulle hon anmälas? Styrelsen i sourze.se eller till pressombudsmannen? Att han var full/påverkad vid tillfället utgår jag ifrån, jag utgår även ifrån att han i dag inte har en blekaste om vad hon talar om oavsett vem det är.
Vi snackar här om ett missat ligg för nästan 20-år sedan. Ärligt vem faan kommer ihåg det?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!