2007-08-15, 15:57
Medlem
chribsson2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gmn
Vad jag menade, var att det inte var hans pengar som gjorde honom till en "svärmorsdröm", utan kanske snarare att han hade ett utseende som tilltalade kvinnor i den åldern när man lämpligtvis blir svärmor. Att han sen var känd från tv gjorde ju inte saken sämre.De flesta nyhetsuppläsare var äldre herrar på den här tiden och Claes var ung och "snygg". Vi hade bara 2 tv-kanaler och "alla" visste vem en programledare på tv var. Nu är de ju så många och byts ut hela tiden, så man vet ju knapp vilka hälften av dem är.Kanalerna blir bara fler och fler.

Min mor är ingen källa till sagda påstående, hon bara höll med (vilket jag absolut inte gjorde). Kom ihåg att det här hände för ca 20 år sedan och då var internet knappt uppfunnit, så några tidningsartiklar från den tiden blir nog svårt att hitta och lägga ut som källa här. Men ta och prata med någon som läste dam-tidningar på den tiden, de kanske kommer ihåg. Det var inte bara en tidning som skrev det, utan han var "allmänt" uppfattad som en sådan.

Säg mig, har du gjort till din livsuppgift att förinta Claes E?

Ärligt talat, Sonny har ju bara gett dig "fakta i målet" Kolla trådarna och googla lite. Bajs-Elvis är absolut ingen ny företeelse.
2007-08-15, 16:22
Medlem
Ju mer jag tänker efter ju mer lutar det åt BB.
kan vara en efterkonstuktion men har ett mycket svagt minne av att han hade någon slags B-show någonstans i rutan troligtvis var robban A inblandad.
Jag tycker att vi spikar att det är BB..
2007-08-15, 16:26
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gmn
Säg mig, har du gjort till din livsuppgift att förinta Claes E?
LOL.. Nä, det överlåter jag till Cazzo och Sälklubbarn och deras "Bajs-Elvis" tråd.

Visst, det hände för länge sedan, men att han varit svärmorsdröm tyder väl på något annat än att han bara skulle vara "ung och snygg", för då skulle han väl snarare vara en ungdomsidol, och det har han mig veterligen aldrig beskyllts för att vara. Svärmorsdröm tyder väl snarare på att man har ett ideal eller en moral, och vad jag kan se så har han väl levt ett ganska moraliskt förkastligt leverne? Därav undrade jag vad just den benämningen var grundad på.
2007-08-15, 16:28
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
Ju mer jag tänker efter ju mer lutar det åt BB.
kan vara en efterkonstuktion men har ett mycket svagt minne av att han hade någon slags B-show någonstans i rutan troligtvis var robban A inblandad.
Jag tycker att vi spikar att det är BB..
Nä, tror mer på Classe-Bajs!
2007-08-15, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny Crockett
Nä, tror mer på Classe-Bajs!
Nej..Vi kom ju överrens om att han inte var fet på den tiden.
2007-08-15, 19:08
Medlem
Provokatörs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aquarello
Ska äta lunch med hennes man i morgon.
Jag kan fråga lite försynt ...

Alla vill veta! Hur gick det på lunchen?
2007-08-15, 20:15
Bannlyst
Snaran dras åt kring Billy Butt. En viss användare har berättat ett par saker för mig i PM och han eller hon verkar ganska säker på sin sak att det är BB. Obs! Jag kommer inte att avslöja något utan användarens godkännande. Det enda som inte riktigt stämmer är att hon såg honom i rutan just 15 år senare, men det kan som sagt vara avrundat.
2007-08-15, 20:42
Medlem
Provokatörs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Olof
Snaran dras åt kring Billy Butt. En viss användare har berättat ett par saker för mig i PM och han eller hon verkar ganska säker på sin sak att det är BB. Obs! Jag kommer inte att avslöja något utan användarens godkännande. Det enda som inte riktigt stämmer är att hon såg honom i rutan just 15 år senare, men det kan som sagt vara avrundat.
Du tycker det inte är konstigt att han engagerades som skribent hos sourze.se under hennes period som chefredaktör där?
Mycket märkligt beteende att anlita någon som blottat sig och utsatt henne för ett övergrepp, hur trovärdig blir hennes historia då?
Dessutom så verkar det som om det är flera utanför kretsen av hennes familj som haft kännedom om händelsen. Förvisso kan den som skickat dig ett PM vara en av dom.
2007-08-15, 20:46
Medlem
KönsKlass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provokatör
Du tycker det inte är konstigt att han engagerades som skribent hos sourze.se under hennes period som chefredaktör där?
Mycket märkligt beteende att anlita någon som blottat sig och utsatt henne för ett övergrepp, hur trovärdig blir hennes historia då?
Dessutom så verkar det som om det är flera utanför kretsen av hennes familj som haft kännedom om händelsen. Förvisso kan den som skickat dig ett PM vara en av dom.

Betalar man inte själv för att skriva på Sourze?
2007-08-15, 21:13
Medlem
Provokatörs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KönsKlas
Betalar man inte själv för att skriva på Sourze?

Nu har jag läst på lite om sourze.se, det stämmer man väljer själv att bli skribent där. Hursomhelst så har BB huserat där sedan 2003 och AS tillträdde som redaktör där 2002, samt att alla inlägg granskas före publicering. Det måste varit ett otroligt svårt ställningstagande att låta en sådan person bli publicerad förutsatt att spekulationerna är riktiga.
2007-08-15, 21:26
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
Nej..Vi kom ju överrens om att han inte var fet på den tiden.
Han var ju rätt så fet kring '98 (se bilden), så varför inte redan '88? Tog väl lite tid att börja bygga på den där ölkaggen.
2007-08-15, 23:21
Medlem
chribsson2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provokatör
Nu har jag läst på lite om sourze.se, det stämmer man väljer själv att bli skribent där. Hursomhelst så har BB huserat där sedan 2003 och AS tillträdde som redaktör där 2002, samt att alla inlägg granskas före publicering. Det måste varit ett otroligt svårt ställningstagande att låta en sådan person bli publicerad förutsatt att spekulationerna är riktiga.

vilket borde- trots att jag ogillar tanken- utesluta herr Butt. Det finns ett uttryck jag ogillar men det funkar nog här; "think outside the box" VAD HAR VI MISSAT?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in