Citat:
Ursprungligen postat av krimreporter
1 att folk skulle få inblick i hur rasisterna sprider hat.
2. Antalet svenskvänliga i Sverige är omkring 8,5 miljoner personer. Dessutom finns det några miljoner människor utanför Sverige som gillar Sverige.
3. Om man inte säger ifrån idag utan ger rasister som dig fritt spelrum kommer du och dina gelikar att som du säger använda mycket mer våld.
Det gäller att stoppa det så tidigt som möjligt. Jag vill inte att högerextremisterna ska mörda fler.
det är svårt att förstå att det finns människor som är beredda att ta med sig ett gevär och skjuta in i ett luciatåg för att någon där inte se ut som skytten önskar. Eller beredd att skjuta lärare som inte vill att skolavslutningen ska vara en religiös högtid.
Och hur är det med alla våldtäkter, mord, rån och grov misshandel som kommit i mångkulturens spår?
Såna som Åsa tillsammans med muslimer och annat pack i Europa har förvandlat mig till en tickande bomb som är på väg att explodera!!! Jag måste i stort sätt emigrera från det här landet till ett icke europeiskt land för att undvika att skada dessa sjuka journalister och politiker i det här landet! (och ja, jag väljer att emigrera till ett latinamerikanska land, Kina eller japan, för jag är starkt troende på karma).
Jag tänker 90% av min vakna tid på alla hemska brott som sker mot befolkningen i det här landet, jag känner mig ständigt oroad för min familj och mina vänner varje dag jag tillbringar här.
Jag har Heller aldrig röstat på ett parti, så jag har inte gett dessa svin grönt ljus att förstöra tryggheten, traditionerna, välfärden och solidariteten som en gång fanns i det här landet!
Åsa, politikerna, vänstermupparna, och resten av journalistkåren skapar otroligt mycket hat och förstör människor.
De skriker sig hesa om "rasism", när det är dessa som skapar den!