2012-12-22, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krimreporter
Rätt. Jag har ingen som helst respekt för rasistiska åsikter.
Problemet är att du och sådana som Åsa, genom att definiera just rasism, därmed också drar gränsen för vilka åsikter som skall respekteras, Var drar du gränsen för rasism i följande lista?
  1. Ifrågasätta Sveriges invandringspolitik
  2. Konstatera att det finns genetiska skillnader, baserad på framtagen statistik. Observera "konstatera" att skillnader finns, inte att lägga värderingar i detta faktum.
  3. Behandla människor av viss härkomst sämre, just pga deras härkomst.

De flesta skulle nog dra den just före sista punkten, men jag misstänker att du drar den redan före första punkten?
Citera
2012-12-22, 18:00
Medlem
fulnicks avatar
Ok... det här kan bli kul. Den information jag fått hittills (Nej, jag har inga bevis) är väldigt trovärdig - i mina ögon - säger att ett par av dessa sms är en del av en flirt på arbetsplatsen som har gått snett. Jag hoppas få ta del av de sms hon skickat själv (inte helt rumsrena vad jag förstår) i morgon. Men jag är rätt övertygad om att det funnits en sexuell konversation mellan två arbetskamrater. Att Å.L nu väljer att lämna ut (använda) den ena partens sms för egen vinning skull gör att jag inte kommer att ha några etiska grubblerier över att lämna ut hennes. She draw first blood.
Citera
2012-12-22, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gregor-Samsa
Jo, och nu ska jag ta det riktigt långsamt, ingen vettig människa här har ifrågasatt att Åsa fått ta emot verbalt bajs från dumskallar med högerextrema åsikter. Är du med så långt? Vad jag och många med mig ifrågasätter är a) huruvida snuskmessen som Åsa beskyller "de nationella" för att ha skickat verkligen har med sakfrågan att göra och b) hur hon kan bunta ihop ALLA som inte dela hennes åsikter och stämpla dom som perverterade sexförbrytare och nazister.

Är något i detta fortfarande oklart?

Ja, det är hur du kan vara så jävla blind (eller lögnaktig) att du inte känner igen
samma vokabulär på varenda jävla "nationell" kommentarsida. "PK-kvinnor" bör helst av allt
bli våldtagna. Samt all annan önskan om grovt våld.
Citera
2012-12-22, 18:11
Medlem
HerrPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fulnick
Ok... det här kan bli kul. Den information jag fått hittills (Nej, jag har inga bevis) är väldigt trovärdig - i mina ögon - säger att ett par av dessa sms är en del av en flirt på arbetsplatsen som har gått snett. Jag hoppas få ta del av de sms hon skickat själv (inte helt rumsrena vad jag förstår) i morgon. Men jag är rätt övertygad om att det funnits en sexuell konversation mellan två arbetskamrater. Att Å.L nu väljer att lämna ut (använda) den ena partens sms för egen vinning skull gör att jag inte kommer att ha några etiska grubblerier över att lämna ut hennes. She draw first blood.

Om du kan backa upp det här är det årets bästa gräv
Citera
2012-12-22, 18:12
Medlem
Citat:

Väldigt intressant!
Hon är uppenbarligen en mycket sjuk person, titta bara på konsten som kvinnan har hemma:
http://www.nationell.nu/2012/12/22/asa-linderborg-inreder-sitt-hem-med-svenskfientlig-konst/

Hon har ett sjukt hat mot svenskar.
Citera
2012-12-22, 18:15
Medlem
fulnicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrP

Om allt går som jag tror och hoppas så kommer jag att få läsa sms:en med egna ögon i morgon. Det finns - enligt uppgift - en rätt bitter person som vill ge igen... typ.
Däremot vet jag inte hur jag ska kunna bevisa det? Fota? Njae... maila Åsa själv och fråga? Ge ut namn? Näe, lite komplicerat.
Citera
2012-12-22, 18:22
Medlem
Golonkas avatar
Citat:
Om allt går som jag tror och hoppas så kommer jag att få läsa sms:en med egna ögon i morgon. Det finns - enligt uppgift - en rätt bitter person som vill ge igen... typ.
Däremot vet jag inte hur jag ska kunna bevisa det? Fota? Njae... maila Åsa själv och fråga? Ge ut namn? Näe, lite komplicerat.
Fixar du fram detta är det ett gräv i stil med Stig-Britts defragmentering av kungabilden från porrklubbsbesöket!
Citera
2012-12-22, 18:23
Medlem
Gregor-Samsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bolt
Ja, det är hur du kan vara så jävla blind (eller lögnaktig) att du inte känner igen
samma vokabulär på varenda jävla "nationell" kommentarsida. "PK-kvinnor" bör helst av allt
bli våldtagna. Samt all annan önskan om grovt våld.
Tröttsamma människa.

Jag har aldrig förnekat att Åsa har fallit offer för näthat. Hon har av högerextrema kretiner hotats med det ena och det andra på samma sätt som personer med misshagliga åsikter på högerflajen hotats och trackats. Detta är helt fel, förkastligt och bör i det kraftigaste fördömas av varje tänkande människa.

Jag motsätter mig Åsas ihopbuntande av alla till höger om henne och jag motsätter mig att bli kallad sexförbrytare bara för att jag inte delar Åsas åsikter.

Din inlärningskurva är flackare än skåne
Citera
2012-12-22, 18:23
Medlem
Bengrots avatar
Citat:
Vi håller tummarna!
Citera
2012-12-22, 18:25
Medlem
Gregor-Samsas avatar
Citat:
Skicka in det till AB som ett läsartips
Citera
2012-12-22, 18:30
Medlem
fulnicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrP

Behövde inte gräva så mycket.
Fick det mer eller mindre slängt på mig och kom så klart att tänka på den här tråden.

Känner alltså AB-snubbens kompis.
Citera
2012-12-22, 18:31
Medlem
Hur har en "näthatare" fått tag i Kulturmarxissan Åsas privata hemliga telefonnummer? - Det är nåt som inte stämmer. Själv så tror jag det är en EXPO provokatör som drillar Åsa att springa EXPOs politiska agenda eller så ljuger hon.

Hade Privat-smsen kommit från en arab så hade de varit fylla med ordet hora så sannolikt är de från en etnisk svensk i hennes egen närhet. En kåt stalker eller neurotisk kvinna.

Detta kommentetorsinlägg från nationell.nu är intressant:
”Shabbos goyerskan borde, behandlas med slö kniv. Denna äckliga rasförrädiska, kulturmarxist, och judehora (dvs horar åt judarna), förtjänar att få bli avsläppt naken, av en helikopter mitt i ugga-bugga-djungeln i Kongo.”

Personen som skriver är mycket bekant med judiska begrepp "Shabbos goyerskan" och måste även förklara sig inom parentes (dvs horar åt judarna). Jag tycker det luktar Expo-taktisk provokatör.
Senast redigerad av Kulturmarxist 2012-12-22 kl. 18:52.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in