Citat:
Ursprungligen postat av Pingubengt
Starka kvinnor? Är du tappad i en stentrapp? Detta exemplar är väl långt ifrån stark. Hon är feg som INTE vågar stå för vad hon skriver, hon hetsar de små AFA-dårarna till attacker mot riksdagsmedlemmar, ljuger om nätmedia, fabulerar och hittar på och när hon får mothugg springer hon gråtande till sina kollegor och gråter ut på bästa sändningstid. Hon är en oseriös pajaskärring.
Om vem som helst skrivkunnig svenskvänlig individ fick samma resurser som detta Aftonbladsäckel skulle du häpna över den genomträngande slagkraft det skulle få. Svensk press är inte demokratisk, seriös eller ens trovärdig och Åsa är det värsta exemplet på det. Om jag tycker illa om henne? You bet. Och jag har inga problem att säga det här eller någon annanstans.
Om vem som helst skrivkunnig svenskvänlig individ fick samma resurser som detta Aftonbladsäckel skulle du häpna över den genomträngande slagkraft det skulle få. Svensk press är inte demokratisk, seriös eller ens trovärdig och Åsa är det värsta exemplet på det. Om jag tycker illa om henne? You bet. Och jag har inga problem att säga det här eller någon annanstans.
Idag bekräftas dessutom att Åsa Linderborg och Aftonbladet samarbetar med just AFA. Idag toppar de med nyheten att "Hatsajten Exponerats huvudman själv dömd pedofil". Inne i artikeln kan man läsa att det är Researchgruppen som gjort gransknngen.
Researchgruppen leds av Martin Fredriksson som själv är gammal AFA-medlem och som dessutom är dömd för minst två fall av misshandel och dessutom har suttit häktad misstänkt för mordbrand mot en McDonaldsrestsurang. Det finns en hel del information om honom i olika trådar på Flashback, bl.a. denna:
https://www.flashback.org/t1531407
I Researchgruppen finns fler andra gamla AFA-medlemmar. Några av de var också med och organiserade odla ditt klasshat resorna till Saltsjöbaden för en tid sedan.