Åsa tillhör en av de absolut livsfarligaste människorna utan att förstå det själv. - Det är de människor som tillhör och kontrollerar makten men ändå betraktar sig som rebeller. Det är den farligaste stunden i en nations historia. Just ur dessa stunder föds diktatorer, säkerhetstjänster och våld. Precis på samma sätt resonerar idag Kim Il Sung i Nordkorea. Han är konstant "hotad" vilket rättfärdigar hans egen säkerhetstjänst och censur. - Kim Il Sung har 1000% makt men är ändå hotad. Han upplever ändå USAs agenter överallt. - Detta precis som Stalin, Hitler, Imamer, Khadaffi osv. Det är exakt samma fenomen och de slåss för exakt samma sak. - Makten, inte pengarna. - Vår egen elit ser "rasister" och "fascister" överallt.
PK-eliten kontrollerar 98% av all riksmedia och 95% av makten i riksdagen med anser ändå att den invandringspolitik de förespråkar är hotad. De betraktar det inte som en debatt, det är ett hot och de demoniserar de som uttrycker andra tankar och idéer.
Vi har alltså 7 regeringspartier som är 100% eniga ang invandringen och 100% av riksmedierna i innerstan håller med. - Ändå så är både medier och politiker närmast hysteriska. Är det då Abdulla i förorten PK-eliten bryr sig om? - Nej, givetvis inte. - Åsa skiter givetvis fullständigt i hur araberna, zigenarna och somalierna har det. För PK-eliten är det enbart deras egen makt som på längre sikt är hotad. - Åsa vill givetvis inte förlora sin surt förvärvade rasrena Södermalmslägenhet som hon kämpat så hårt för.
Det är svårt att resonera med folk i den positionen, de förstår nämligen inte kritiken. Så långt från verkligheten är de.
----------------------------------------------------------------------------------------------
Åsa från Söder, hej!
Brevid mig satt en kärring
Åsa från Söder
Svettades i ångan från pressen
Det var 40 grader varmt
Åsa från Söder, hej!
Jag lärde mycket av dig
Du sa som det var
Och det kändes så bra så
Nån annan kan betala o ta ansvar
Serva blatten o hålla truten
Vi investerade tillsammans på börsen
Åsa var kommunist
En tant på femtio år
Kan väl inte vara kommunist, va?
Hon var så förbannad på folket
Och på chefen som sa att dom inte hade råd med negrer på red
Kyss mig där bak sa Åsa
Och Åsa höll tal i Aftonbladet
Nu sparkar vi nedåt
Vi är väl inga djur
Vi ska fan i mig ha vår rasrena innerstad
Hon talade med mig om hennes jobb
Och om hennes profit
Och om att vi som jobbar skulle hålla samman
Hon tyckte inte att jag var nån ung och dum tjej
http://www.youtube.com/watch?v=62-fPbkoXPI
PK-eliten kontrollerar 98% av all riksmedia och 95% av makten i riksdagen med anser ändå att den invandringspolitik de förespråkar är hotad. De betraktar det inte som en debatt, det är ett hot och de demoniserar de som uttrycker andra tankar och idéer.
Vi har alltså 7 regeringspartier som är 100% eniga ang invandringen och 100% av riksmedierna i innerstan håller med. - Ändå så är både medier och politiker närmast hysteriska. Är det då Abdulla i förorten PK-eliten bryr sig om? - Nej, givetvis inte. - Åsa skiter givetvis fullständigt i hur araberna, zigenarna och somalierna har det. För PK-eliten är det enbart deras egen makt som på längre sikt är hotad. - Åsa vill givetvis inte förlora sin surt förvärvade rasrena Södermalmslägenhet som hon kämpat så hårt för.
Det är svårt att resonera med folk i den positionen, de förstår nämligen inte kritiken. Så långt från verkligheten är de.
----------------------------------------------------------------------------------------------
Åsa från Söder, hej!
Brevid mig satt en kärring
Åsa från Söder
Svettades i ångan från pressen
Det var 40 grader varmt
Åsa från Söder, hej!
Jag lärde mycket av dig
Du sa som det var
Och det kändes så bra så
Nån annan kan betala o ta ansvar
Serva blatten o hålla truten
Vi investerade tillsammans på börsen