Citat:
Ursprungligen postat av Scubble
Men nu har du ju faktiskt ingen aning vem som befinner sig bakom varje nick. Gör en jämförelse med andra anonyma siter så blir du nog rätt förvånad hur pass bra ton det är här.
Gör en sökning på de i den här tråden som anser att horan får skylla sig själv eller att det på annat vis är tramsigt av henne att skriva om det och kolla om de möjligen kan tänkas ha en eller annan post som hatar på en eller annan invandrare.
Citat:
Ursprungligen postat av ringmuskeln
Men det är ju vi som föder er och eran påläggskalv Åsa. Seså, gå ut nu och köp ditt kattlådepapper och granska skiten sen.
Eftersom det här inlägget inte har någon poäng så utgår jag ifrån att du inte har någon poäng. Men tack för att du deltar.
Citat:
Ursprungligen postat av PiranhaFlower
Flashback gör ju exakt samma sak som Aftonbladet gör. Det handlar om ryggdunkande mellan individer som är svart/vitt där språket som används är det enda som skiljer dom åt, även om innebörden är exakt samma.
Oja. Du har helt rätt. Kommentarerna i din spoiler är exakt samma sak som det flashback gör.
Citat:
Ursprungligen postat av Aftonbladetkommentarer
Kommentar från Guest
Vill bara ge mitt stöd för dej och de krafter som gör vad som göras kan för att avslöja de mörka krafter som döljer sig inom ex.vis SD.
Citat:
Kommentar från Petra
Vill bara skriva att du är modig, stark och jag beundrar dig. Vi är många, många som tycker som du!
Citat:
Kommentar från Lena
Hej. Jag vill bara säga att jag skickar all pepp till dig. Det du gör, och andra med dig, är modigt och oerhört viktigt. Tack.
Citat:
Kommentar från Håkan
Jag vill bara säga att du är en stark pesron. Vi är många som tycker som dig. Stå på dig.
Eller vänta förresten. Finns det möjligen någon nyansskillnad bortsett från språket i de kommentarerna och att förklara hur ludret inte kan vänta sig annat eftersom hon ändå hatar svenskar?