Citat:
Ursprungligen postat av Sidicious
Vem utsåg dig till talesman för det svenska folket då?
Du kanske kommer ifrån datorn lite för sällan men jag kan väl upplysa om att ni satanistiska ny-liberaler som det finns så gott om på detta forum inte är speciellt representiva för svenskarna i stort.
Jadu, jag själv utsåg mig till talesman och jag drog min slutsats från bl a detta forum, men även andra forum, bloggar, pratstunder med personer i verkliga livet samt mina egna erfarenheter. Jag tyckte det var lämpligt.
Att vi "satanistiska nyliberaler" inte är representativa för svenskarna i stort i övrigt kan jag nog instämma i. Däremot så försöker jag inte pracka på någon mina åsikter med hjälp av kullersten och pepparspray. Inte heller genom att förstöra skyltfönster, bränna bilar eller att misshandla meningsmotståndare.
Inte heller så försöker jag försköna historien eller andra länders situation.
Jag beter mig lite mer sansat och har lite större respekt för andra människor.
Citat:
Sen så bör det väl också poänteras att det eventuella dåliga rykte vi i den radikala väsntern har ådragit oss kommer av händelser som göteborgskravallerna och liknande, inte att vi spöar nazister. Det finns det ett ganska rejält folkligt stöd för.
För min del finge ni gärna slå ihjäl varandra bäst ni ville, om det på något sätt gick att ordna att ingen egendom eller oskyldiga personer kom till skada.
Det finns det säkert ett rejält folkligt stöd för.