Citat:
Ursprungligen postat av Dr. J. Hamilton
Men det är ju bara att se vad AFA själva säger!!! Deras folk talar ju om detta som ett problem och har krisgrupper för våldtäkter.
Och vill du kalla AFA för lögnare så ta det med dem och inte här!
Och vill du kalla AFA för lögnare så ta det med dem och inte här!
Jag behöver inte, ingen i afa står för detta påstående. Och du får gladeligen försöka bevisa motsatsen om du lyckas hitta stöd för dessa uppgifter någon annanstans än på ett barnprogram i radio.
Citat:
Det har ju tagit sig ända ut i media, så någon hemlighet att det förekommer är det ju inte som du ser.
Tydligen, news to me.
Och om det fanns någon sanning i påståendet så skulle det nbaturligtvis kommit till min kännedom.
Citat:
Äh, du har ju själv sagt att det inte är fel att misshandla kvinnor, då är avståndet till våldtäkt inte speciellt långt.
Jag anser att misshandel i grunden är fel oavsett vad offret har mellan benen.
I fallet nazister är detta dock ett nödvändigt ont.
Citat:
Jag citerar vad folk i AFA själva säger, och de talar om detta som ett problem. Det har inget med vare sig råtter eller nazister att göra - bara AFA:s interna problem (om man nu ser det som ett problem dvs).
Nope, du citerar vad ett radioprogram hävdar att dom säger.
Har afa skrivit om detta på sin hemsida t.ex? För kan man gå ut i radio med sådana uppgifter så borde det väl även finnas någon sorts intern kommunikation i frågan.
Citat:
Du kanske skall läsa in mellanstadiet på Komvux så du kan följa med i i alla fall enkla resonemang?
Om jag med mitt kunnande och mitt språk skall förpassas till komvux (trodde man bara läste gymnasie kurser där ändå..) så blir man ju fundersam på vad en uppenbart debil stackare som dig ska ta sig till, kanske får fortsätta ljuga om examen eller alternativt göra slag i saken och beställa en per postorder.
Nu, herr. doktor, skall jag ut och dänga nazister och förtrycka kvinnor.
Hörs imorgon.