2009-02-03, 19:31
Medlem
fast ja anser inte att ja jävlas
Citera
2009-02-03, 19:49
Medlem
Robinsson, vart står du i skuldfrågan? Anser du likt Charlies "polare" djungelgeorge att tjejen ljuger?

Jag frågar på grund av en uppriktig nyfikenhet om vad det är som driver folk att försvara sådana små kräk.
Citera
2009-02-03, 19:53
Medlem
djungelgeorges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TimmyG
Läs igenom Charlies "vän" Djungelgeorges inlägg här på Flashback, se vilken info han släpper från golarn Charlie... så kanske du får en aning varför folk är lacka på honom.

Om Charlie vill ha lugn o ro, är det väl bara att be om ursäkt för honom och förhålla sig jävligt ödmjukt till alla andra. Att hans "vänner" rusar in o hotar, golar och jävlas kanske inte är smartaste strategin i det läget? Eller?

Jaså?
dom enda hoten som har kommit är ifrån adler..

golar?
har du suttit på höger sidor eller?
alla namn som nämnts av mig har en eller flera ggr nämnts där..

Men visst..om adler växer upp ifrån att dela ut småhot till charlie genom mig så slutar jag namedroppingen.

Sen om adler nu kan svara på min fråga om vad Charlie gjort honom så låter jag honom sitta o vara pinsam på ett forum..
Citera
2009-02-03, 19:56
Medlem
djungelgeorges avatar
plus att charlie nyss ringde o sa åt mig att inte lägga ner mer tid här..

ha det pusspuss
Citera
2009-02-03, 19:56
Medlem
vad är det som driver dig till att trakassera hans familj? Har du pratat med tjejen? var du med på rättegången? Det finns nog våldtäkts män och pedofiler som blivit dömda med flera bevis. vad ska du göra mot dom? Så för hans familj skull ber ja dig att sluta. Jag anser inte att dom har något med detta att göra.
Citera
2009-02-04, 00:06
Medlem
Låt oss alla gråta lite för att en vidrig kvinnohatande våldtäcksman blir dissad på Flashback. Ring Bris eller nåt Charlie.
Citera
2009-02-06, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robinsson
vad är det som driver dig till att trakassera hans familj? Har du pratat med tjejen? var du med på rättegången? Det finns nog våldtäkts män och pedofiler som blivit dömda med flera bevis. vad ska du göra mot dom? Så för hans familj skull ber ja dig att sluta. Jag anser inte att dom har något med detta att göra.

Ok, en till som anser att Charlie är oskyldig. Intressant! En fråga bara, varför skulle tjejen ljuga? Vad tjänar hon på det?
Citera
2022-03-10, 22:58
Medlem
urverksapelsins avatar
Det kallas visst att "bumpa" en tråd. Hoppas det inte är olagligt för jag vill göra det då många goda fakta om "Våldtäktskulturen" inom vänstern får sig en rejäl genomgång här: https://avmaskerat.com/valdtaktskulturen-inom-extremvanstern/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in