Flashback bygger pepparkakshus!
2007-08-11, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spudwish
Det var inget, diskmedelsdeffarn
Citera
2007-08-11, 19:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av spudwish
Några av Sveas högkvalitativa och välinformerade trådar:

http://www.flashback.org/showthread.php?t=476018
http://www.flashback.org/showthread.php?t=481776
http://www.flashback.org/showthread.php?t=482271
http://www.flashback.org/showthread.php?t=482725
http://www.flashback.org/showthread.php?t=482269

Jadu, jag kan inte påstå att jag inte känner mig måttligt irriterad.

Diskmedlet och kåtheten var mina, javisst, inte speciellt intelligenta kanske.

Den där med "äta kcal" var det en polare till mig som ställde, han fick låna mitt acc, eller: han trodde att världens största bodybuilder käkade 500 kcal om dagen, jag garvade honom upp i ansiktet och sa att så inte var fallet, så jag förklarade för honom vad som krävdes för att öka i vikt. Han blev helt bestört när jag sa att han behövde lägga på sig en del fett för att kunna bli stor. Men han vägrade tro på mig så jag lät honom dra in här och fråga, tack och hej.

Jag vet inte vad jag gjort för att du ska känna ett ogrundat hat mot mig, men men ... nu får jag väl göra allt för att hata tillbaka?
Citera
2007-08-11, 20:47
Medlem
spudwishs avatar
Vad du har gjort? Se gromzies inlägg, m.m.
Citera
2007-08-11, 22:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gromzie
Svea, bättre attityd, tack? eller vänta, du kanske är för ointelligent för att prata med en finare vokabulär.

Du behöver visst skryta, för du sitter ju och gör det hela tiden, med ditt prat "Lite mat" "Pjuh ... vad är det för puttefnask mängder?" Ta och skriv nått kompetent istället, tack för att du läste.

Eller iofs så orkar jag inte ens diskutera med dig som inte har nått bättre för dig än att skryta över hur mycket skit du äter.

Bättre attityd mot en jävla nolla som tror han vet något om mig? Som drar slutsatser hit och dit, kallar mig fet gris osv. Vem i helvete är du att döma folk efter vad dom äter? Förövrigt så tror jag säkerligen att jag skulle betraktas snyggare av allmänheten än dig, då jag inte ligger och svajar uppe vid 15% BF, till skillnad från vissa andra.

"Inte något bättre för mig" tack, jag ägnade ett par sekunder av mitt liv på att skriva hur mycket jag åt till mat i går och det var inte för att skryta. Förövrigt så kan jag tänka mig att du äter en hel del mer skit än vad jag gör. Jag sitter iaf inte och käkar panpizza och köttbullar för att komma upp till mitt energibehov.

Over and out.
Citera
2007-08-12, 01:19
Medlem
gromzies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av I Svea I
Bättre attityd mot en jävla nolla som tror han vet något om mig? Som drar slutsatser hit och dit, kallar mig fet gris osv. Vem i helvete är du att döma folk efter vad dom äter? Förövrigt så tror jag säkerligen att jag skulle betraktas snyggare av allmänheten än dig, då jag inte ligger och svajar uppe vid 15% BF, till skillnad från vissa andra.

"Inte något bättre för mig" tack, jag ägnade ett par sekunder av mitt liv på att skriva hur mycket jag åt till mat i går och det var inte för att skryta. Förövrigt så kan jag tänka mig att du äter en hel del mer skit än vad jag gör. Jag sitter iaf inte och käkar panpizza och köttbullar för att komma upp till mitt energibehov.

Over and out.

Sen när vart jag en "jävla nolla" du är en fet gris om du äter 12~ kilo mat om dagen. inte nödvändigt fet, men en gris iallafall, sen igen, du säger jag inte känner dig, men du känner mig? jag har ju 15% BF o.s.v.

Du äter så bra så, du är bäst på allt, förlåt att jag yttrade mig, o käre prins.

Jag äter mest lätta fina grejjer som är lätt att laga och är nyttigt.. Men är man sugen på nått annat äter man det. Så nu känner du mig.

Allt du skrev nu, och dina darwin trådar gör att folk har en tendens att inte gilla dig, genom första intryck alltså.
Citera
2007-08-12, 02:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gromzie
Sen när vart jag en "jävla nolla" du är en fet gris om du äter 12~ kilo mat om dagen. inte nödvändigt fet, men en gris iallafall, sen igen, du säger jag inte känner dig, men du känner mig? jag har ju 15% BF o.s.v.

Du äter så bra så, du är bäst på allt, förlåt att jag yttrade mig, o käre prins.

Jag äter mest lätta fina grejjer som är lätt att laga och är nyttigt.. Men är man sugen på nått annat äter man det. Så nu känner du mig.

Allt du skrev nu, och dina darwin trådar gör att folk har en tendens att inte gilla dig, genom första intryck alltså.

Vad i helvete tror du jag länkade till leangains för?

Hört talas om PERIODISK FASTA? Äta all mat inom 8h och fasta 16, jag äter all min mat i anslutning till träning, efter eller före.

Javisst, du är förlåten.
Citera
2007-08-12, 16:47
Medlem
Svea. du väger antagligen inte 150kg. du väger antagligen inte ens hundra.
låt oss säga att du går upp 50gram muskelmassa per dag (högst otroligt).
detta innebär att du behöver cirka 12gram protein för att bygga dessa muskler.

förklara gärna för mig varför du anser dig behöva cirka 100gr protein mer än alla andra som tränar upp sin muskelmassa.
Citera
2007-08-12, 17:20
Medlem
in_colds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av I Svea I
Jadu, jag kan inte påstå att jag inte känner mig måttligt irriterad.

Diskmedlet och kåtheten var mina, javisst, inte speciellt intelligenta kanske.

Den där med "äta kcal" var det en polare till mig som ställde, han fick låna mitt acc, eller: han trodde att världens största bodybuilder käkade 500 kcal om dagen, jag garvade honom upp i ansiktet och sa att så inte var fallet, så jag förklarade för honom vad som krävdes för att öka i vikt. Han blev helt bestört när jag sa att han behövde lägga på sig en del fett för att kunna bli stor. Men han vägrade tro på mig så jag lät honom dra in här och fråga, tack och hej.

Jag vet inte vad jag gjort för att du ska känna ett ogrundat hat mot mig, men men ... nu får jag väl göra allt för att hata tillbaka?

Ge den kompisen en käftsmäll från mig...
Starta ny tråd så fortm an inte får det svar man vill ha
Citera
2007-08-12, 19:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hejpadig
Svea. du väger antagligen inte 150kg. du väger antagligen inte ens hundra.
låt oss säga att du går upp 50gram muskelmassa per dag (högst otroligt).
detta innebär att du behöver cirka 12gram protein för att bygga dessa muskler.

förklara gärna för mig varför du anser dig behöva cirka 100gr protein mer än alla andra som tränar upp sin muskelmassa.

Tack för att du inte kallar mig fet gris, respekt.

Svar: Jag har aldrig sagt att man behöver den mängd protein per dag, utan det bara blev så. Jag lagar ofta för proteinrik mat, men för lite fett, kanske borde öka fettet och minska proteinet medvetet. Eftersom just nu blir det tydligen för mycket protein.

Man behöver absolut inte den mängd protein per dag.
Citera
2007-08-13, 12:12
Medlem
jag tycker att du borde pumpa i dig lite mer kolhydrater och prioritera ned protein-intaget sålänge. det är lättare att få i sig kolisar än protein med tanke på näringsinnehåll i t.ex. ris kontra kycklingfilé
Citera
2007-08-13, 12:47
Bannlyst
Jo, det är ju det som är problemet. Jag kan knappt bli mätt ^^, käkar ofta som jag skrev tidigare i tråden: potatis och tonfisk, sådant som mättar bra.
Citera
2007-08-13, 13:53
Medlem
gromzies avatar
Du kanske har mask i röven

knappt mätt på 3.2 kilo, som du käkar ofta.. får ens tankar att svinga iväg åt alla möjliga håll..

Nja, inget illa menat, men du kan ju ha mask.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in