Citat:
Ursprungligen postat av I Svea I
Bättre attityd mot en jävla nolla som tror han vet något om mig? Som drar slutsatser hit och dit, kallar mig fet gris osv. Vem i helvete är du att döma folk efter vad dom äter? Förövrigt så tror jag säkerligen att jag skulle betraktas snyggare av allmänheten än dig, då jag inte ligger och svajar uppe vid 15% BF, till skillnad från vissa andra.
"Inte något bättre för mig" tack, jag ägnade ett par sekunder av mitt liv på att skriva hur mycket jag åt till mat i går och det var inte för att skryta. Förövrigt så kan jag tänka mig att du äter en hel del mer skit än vad jag gör. Jag sitter iaf inte och käkar panpizza och köttbullar för att komma upp till mitt energibehov.
Over and out.
Sen när vart jag en "jävla nolla" du är en fet gris om du äter 12~ kilo mat om dagen. inte nödvändigt fet, men en gris iallafall, sen igen, du säger jag inte känner dig, men du känner mig? jag har ju 15% BF o.s.v.
Du äter så bra så, du är bäst på allt, förlåt att jag yttrade mig, o käre prins.
Jag äter mest lätta fina grejjer som är lätt att laga och är nyttigt.. Men är man sugen på nått annat äter man det. Så nu känner du mig.
Allt du skrev nu, och dina darwin trådar gör att folk har en tendens att inte gilla dig, genom första intryck alltså.