Flashback bygger pepparkakshus!
2007-08-10, 23:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av spudwish
Jag är bra nyfiken på varför du kallar mig liten helt plötsligt, med tanke på att du inte är nån big shot precis. Du som på sistone skrivit så mycket och rekommenderat en massa borde veta vad som är fel med maten du listade.

Blablabla snabba kolhydrater, blablabla kvicksilver, blablabla fruktsocker, något liknande va?

Annars kan jag inte se något större fel på min middag, kan du? Isåfall kan du berätta dom felen så jag kan argumentera mot dig.
Citera
2007-08-10, 23:14
Medlem
spudwishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av I Svea I
Blablabla snabba kolhydrater, blablabla kvicksilver, blablabla fruktsocker, något liknande va?

Annars kan jag inte se något större fel på min middag, kan du? Isåfall kan du berätta dom felen så jag kan argumentera mot dig.

Det var inget, diskmedelsdeffarn
Citera
2007-08-10, 23:15
Bannlyst
Citat:

Hahahahaha
Citera
2007-08-10, 23:24
Bannlyst
Citat:

Haha, att du minns, det gör fan inte äns jag.

Nej det var inget va, tänkte väl det.
Citera
2007-08-11, 01:32
Medlem
frågan jag ställer mig när jag läser vad folk trycker i sig blir snabbt: fan vad folk käkar protein.

varför så mycket? 120gram protein i middagen? det borde innebära att man trycker i sig minst 300gram utslaget på hela dagen?
sjukt mycket, varför inte prioritera kolhydrater?
Citera
2007-08-11, 02:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hejpadig
frågan jag ställer mig när jag läser vad folk trycker i sig blir snabbt: fan vad folk käkar protein.

varför så mycket? 120gram protein i middagen? det borde innebära att man trycker i sig minst 300gram utslaget på hela dagen?
sjukt mycket, varför inte prioritera kolhydrater?

Pjuh ... vad är det för puttefnask mängder?

Jag åt 270g protein i middagen idag.
Citera
2007-08-11, 03:56
Medlem
varför? väger du 150kg eller?
Citera
2007-08-11, 12:24
Medlem
gromzies avatar
Svea, du äter som en gris, är du tjock eller? dom där 270 g proteinen + allt annat kommer bara rinna genom dina tarmar.. ;< dessutom får jag en känsla över att du skryter, vet jag itne varför, men om du har ett beroende av att vara bättre än andra på grejjer så, visst, bara du inte överdriver är det väll lugnt.. 3.2 kilo mat på en middag låter lite tungt, det bevisar din enorma matsäck, alltså måste du ha en liten bulmage, och det är inget jag vill ha.

Sen pratade vi inte om middag, utan 1.2 kilo innan läggdags vilket jag anser mycket.

Han väger väll säkerligen över 200 om han äter 3 kg + som inte ens en överviktig gris skulle göra. Men men.
Citera
2007-08-11, 12:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gromzie
Svea, du äter som en gris, är du tjock eller? dom där 270 g proteinen + allt annat kommer bara rinna genom dina tarmar.. ;< dessutom får jag en känsla över att du skryter, vet jag itne varför, men om du har ett beroende av att vara bättre än andra på grejjer så, visst, bara du inte överdriver är det väll lugnt.. 3.2 kilo mat på en middag låter lite tungt, det bevisar din enorma matsäck, alltså måste du ha en liten bulmage, och det är inget jag vill ha.

Sen pratade vi inte om middag, utan 1.2 kilo innan läggdags vilket jag anser mycket.

Han väger väll säkerligen över 200 om han äter 3 kg + som inte ens en överviktig gris skulle göra. Men men.

Jaja ... 20.6 i BMI.

Bänk, mark, böj, tar jag min egen vikt i, och mycket mer. Så håll käften på dig.

Och du behöver inte bevisa din abnorma okunskap, inget rinner ur mig. Det absorberas precis som om jag hade ätit 3 mål per dag, lite snabbare bara.

Att jag skryter? Jag behöver, till skillnad från vissa andra, inte skryta. Jag berättade för honom att det inte är några problem att trycka ner lite mat för fan. Sen så känns det lite halvdant att sitta och diskutera med någon som knappt kan stava. Gå i skolan, för helvete.
Citera
2007-08-11, 12:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hejpadig
varför? väger du 150kg eller?

leangains.blogspot.com
Citera
2007-08-11, 17:45
Medlem
gromzies avatar
Svea, bättre attityd, tack? eller vänta, du kanske är för ointelligent för att prata med en finare vokabulär.

Du behöver visst skryta, för du sitter ju och gör det hela tiden, med ditt prat "Lite mat" "Pjuh ... vad är det för puttefnask mängder?" Ta och skriv nått kompetent istället, tack för att du läste.

Eller iofs så orkar jag inte ens diskutera med dig som inte har nått bättre för dig än att skryta över hur mycket skit du äter.
Citera
2007-08-11, 18:23
Medlem
spudwishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gromzie
Svea, bättre attityd, tack? eller vänta, du kanske är för ointelligent för att prata med en finare vokabulär.

Du behöver visst skryta, för du sitter ju och gör det hela tiden, med ditt prat "Lite mat" "Pjuh ... vad är det för puttefnask mängder?" Ta och skriv nått kompetent istället, tack för att du läste.

Eller iofs så orkar jag inte ens diskutera med dig som inte har nått bättre för dig än att skryta över hur mycket skit du äter.

Några av Sveas högkvalitativa och välinformerade trådar:

http://www.flashback.org/showthread.php?t=476018
http://www.flashback.org/showthread.php?t=481776
http://www.flashback.org/showthread.php?t=482271
http://www.flashback.org/showthread.php?t=482725
http://www.flashback.org/showthread.php?t=482269

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem