2009-05-31, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HEJ2009
"S. Ängbybadet!

Linda Rosing, 2009-05-31 18:44

I morse tog vi bilen och åkte till södra ängbybadet och där har vi varit hela dagen framtills nu.

Men HELVETE!
Det heter ÄNGBYBADET inte SÖDRA Ängbybadet!
Människan är IDIOT!

Thore Thinner, du har en klar poäng!
2009-05-31, 20:04
Medlem
joyces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillamopsen
Men HELVETE!
Det heter ÄNGBYBADET inte SÖDRA Ängbybadet!
Människan är IDIOT!

Thore Thinner, du har en klar poäng!

Hon kanske menade att hon varit på den södra av de två stränderna som finns på Ängbybadet. Dvs. södra Ängbybadet.
2009-05-31, 20:14
Medlem
Marskattans avatar
Jag har fått jätte mycket färg och mer kommer det att bli.

När hon var i Portugal var hon försiktig med solandet för att man kunde få "piggment fläckar". Det har hon tydligen bort redan...
2009-05-31, 20:22
Medlem
Clara Hertzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marskattan
Jag har fått jätte mycket färg och mer kommer det att bli.

När hon var i Portugal var hon försiktig med solandet för att man kunde få "piggment fläckar". Det har hon tydligen bort redan...

Jag tror att hon tror att hon inte får pigment fläckar om hon smörjer in sig. Hon skrev ju när hon var i P. att det var första gången hon solade med sol skydds faktor. Vad över raskad hon kommer att bli. hahahhhahhahha
2009-05-31, 20:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Clara Hertz
Jag tror att hon tror att hon inte får pigment fläckar om hon smörjer in sig. Hon skrev ju när hon var i P. att det var första gången hon solade med sol skydds faktor. Vad över raskad hon kommer att bli. hahahhhahhahha

Snacka om skadeglädje, lite taskigt. Men ack så roligt.
2009-05-31, 20:52
Medlem
Lindalovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HEJ2009
"S. Ängbybadet!

Linda Rosing, 2009-05-31 18:44

I morse tog vi bilen och åkte till södra ängbybadet och där har vi varit hela dagen framtills nu. Det var 19 grader i vattnet och jag tog mitt första års bad. Det var kallt men skönt. Jag har fått jätte mycket färg och mer kommer det att bli. I morgon har Kevin studiedag från skolan så han och jag ska åka och bada. Vi har nyss ätit en jättegod middag som beståd av kycklingklubbor med potatis och sås. Mycket grönsaker och en jätte god grekisksallad. Nu är vi mätta och belåtna och jag ska lägga mig och vila på sängen för min mage är full."

Nytt Lindaord - beståd
2009-05-31, 21:04
Medlem
Marskattans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clara Hertz

Tyvärr fattade hon inte att hon skulle ha smörjt in barnen igår för de var ju röda på sina axlar. Kanske tror hon att man smörjer sig enbart när man är gravid
2009-05-31, 21:09
Medlem
Citat:
Tyvärr fattade hon inte att hon skulle ha smörjt in barnen igår för de var ju röda på sina axlar. Kanske tror hon att man smörjer sig enbart när man är gravid

Hon kanske blandar ihop 'Klick' och 'Klick'.. när det kommer till att smörja in sig någonstans.
2009-05-31, 21:18
Medlem
Clara Hertzs avatar
Citat:

Ja barnen ja, man får väl vara glad över om hon kommer ihåg vad de heter.

Minns när hon satt i BB-huset och sa att Melissa brukade passa Kevin när han var i tvåårsåldern så hon kunde gå på nattklubb.

Hur kan man bara och sen då sitta och säga att det är praktiskt när man har fler barn att den äldre kan sköta den mindre utan att inse hur det låter i normala människors öron.
2009-05-31, 21:21
Medlem
Clara Hertzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catami
Hon kanske blandar ihop 'Klick' och 'Klick'.. när det kommer till att smörja in sig någonstans.

Snart sitter hon väl på stranden och sväljer solkräm.
2009-05-31, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av catami
Det var elakt skrivet av dig. *osing må ju få leva sitt liv som alla oss andra.

Jo visserligen men hon borde skaffa sig ett riktigt jobb och inte skriva trams på en löjlig blogg. Dessutom var det inte speciellt elakt om man jämför med många andra inlägg här....
2009-05-31, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Benny Hedning
Jo visserligen men hon borde skaffa sig ett riktigt jobb och inte skriva trams på en löjlig blogg. Dessutom var det inte speciellt elakt om man jämför med många andra inlägg här....

Sant iofs... Men nu behöver hon inte något riktigt 'jobb' närmaste 2-3 åren och kanske längre än så beroende på snuttens ekonomi. Lite blog om sallad, räkor, blöjbyten och barnuppfostran ger säkert en extra slant framöver.
Vi får säkert många fler möjligheter att kommenter *saken* framöver och tur är väl det, för vad skulle vi annars ägna den onda sidan över, i våra liv?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in