2009-05-30, 20:50
Medlem
real zombies avatar
jag undrar om det är "felix" el "findus" kött bullar med snabb makaroner...
2009-05-30, 21:25
Medlem
Clara Hertzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av real zombie
jag undrar om det är "felix" el "findus" kött bullar med snabb makaroner...

Tror på felicks jag...
2009-05-30, 22:53
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
När jag tillslut lyckades tvinga upp dom och vi skulle åka hemmåt så sprang vi på Josefin Crafoord som var på väg till badet
Man kan ju kompensera särskrivning med "ihopskrivning"... tillslut...är väl ett bra ord?
2009-05-31, 00:12
Medlem
Clara Hertzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Man kan ju kompensera särskrivning med "ihopskrivning"... tillslut...är väl ett bra ord?

Ja när man uppmanar någon "Tillslut förpackningen nu annars klämmer jag till dig" till exempel, då kan det vara bra... men att få uppbarn ur vattnet vet jag inte...
2009-05-31, 08:52
Medlem
GJEs avatar
>klipp< Erikbergsbadet.>/klipp< >klipp< Deras ryggar och axlar är alldeles röda,ajajaj. >/klipp<

--------------------------------------------------------------------------

* Eriksdalsbadet för helvitte

* Smörja in barnen, bevaka så de inte bränner sig, tänka på framtiden och hudcancer... kan det vara nåt som en ansvarig mor bör tänka på???

2009-05-31, 11:23
Medlem
Lindalovers avatar
Nu ska vi åka och bada!
Linda Rosing, 2009-05-31 09:11

Som vanligt när Peter kommer hem så glömmer jag bort allt och bara försvinner in i han. Bloggandet kommer i andra hand,hahaha. Alla somnade tidigt igår och vi vaknade tidigt vilket är bra för nu har vi hunnit ätit frukost,städat och klä oss för badutflykt. Vi vet inte vart vi ska bada någonstans med vi hittar nog något mysigt ställe. För idag har vi bil och då kan vi åka en bit bort till någon härlig strand.
2009-05-31, 12:26
Medlem
Clara Hertzs avatar
Jag funderar lite på hur länge förhållandet ska hålla, då Linda har sagt att hon avskyr att bli styrd av sina killar och att de liksom tar över.

Om nu snutten rättar hennes blogginlägg så kan man anta att han "hjälper" henne med beslut och annat och det gillar hon ju inte. Förståeligt nog.

När hon är less på detta så tar det slut, om inte han hinner först för att han inte vill prata med en bröskiva aka Limpa Rosing längre.
2009-05-31, 13:56
Medlem
Semesterssons avatar
Var är Mae W?

Vart har Mae West tagit vägen med sina briljanta inlägg? Jag saknar henne!

2009-05-31, 14:52
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Wtf? Stämmer det? 7 aborter?

Det var nog bara en gissning. Hade Linda gått ut med något sådant hade det väl nämnts i media ett flertal gånger.
2009-05-31, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
Nu ska vi åka och bada!
Linda Rosing, 2009-05-31 09:11

Som vanligt när Peter kommer hem så glömmer jag bort allt och bara försvinner in i han. Bloggandet kommer i andra hand,hahaha. Alla somnade tidigt igår och vi vaknade tidigt vilket är bra för nu har vi hunnit ätit frukost,städat och klä oss för badutflykt. Vi vet inte vart vi ska bada någonstans med vi hittar nog något mysigt ställe. För idag har vi bil och då kan vi åka en bit bort till någon härlig strand.

Kan inte någon militant taliban spränga den flabbande idioten Rosing i luften eller något annat smärtsamt? Hon skriver ju hahaha i var och varannan mening...vilket mongo.
2009-05-31, 15:17
Medlem
Clara Hertzs avatar
Har ätit salad med melon hahaha. mina bröst är som meloner hahahaha. Snutt gillar mina meloner hahahahahahaha.

Hon verkar glad i dag...
2009-05-31, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Benny Hedning
Kan inte någon militant taliban spränga den flabbande idioten Rosing i luften eller något annat smärtsamt? Hon skriver ju hahaha i var och varannan mening...vilket mongo.

Det var elakt skrivet av dig. *osing må ju få leva sitt liv som alla oss andra.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in