2007-12-21, 11:49
Medlem
Snövits avatar
Citat:
Jag drack väldigt mycket hela tiden, och eftersom jag tränar är jag lättpåverkad.

Just det lättpåverkad för att man har en kropp i trim
2007-12-21, 11:54
Medlem
GodBolts avatar
Haha ja, hon är ju för härlig våran Bionda.

" – Jag föll för frestelsen. Jag tog kokain i går. Så var det, det är jättehemskt. Men jag står för det."

Det här är ju hennes standardupplägg på uttalande. Det kvittar vad hon gjort, så tror hon att det ska vara ok så länge hon "står för det".
2007-12-21, 11:57
Medlem
dempa69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snövit
Just det lättpåverkad för att man har en kropp i trim
Man kanske ska tolka det som att h*n tar någon form av anabola också!

// Dempa
2007-12-21, 12:02
Medlem
Mashtars avatar
Hmm... jag som trodde Linda hade blivit seriös...
2007-12-21, 12:07
Medlem
dempa69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mashtar
Klart h*n är! Hon torskade ju seriöst den här gången!
Hmm, vad ska h*n ta för titel nu när h*n skriver på Sourze??
Modell och programledare är ju använt.
Pulvertestare på Norrlandsgatan? Bagare med snömos i hjärnan eller "Linda Rosing, insnöad blondin".

// Dempa
2007-12-21, 12:13
Medlem
Byfånens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mashtar

Vad verkligt ! ho ho ho ho

Det enda "seriösa" är pattarna, Farmor Anka näbben samt fittan för vidriga cola-torskar som "bjuder" anknäbb på cola för att knulla !

När ska hon "skönhets-operera" sina : blygdläppar ? Det kommer naturligtvis ett löp från aftonbladet eller expressen "Jag vill vara fin därunder - allt för Fadde "

Jefla Cola-torsk är vad hon är !
2007-12-21, 12:26
Medlem
Nu skrevs säkert artikeln igår, men är det bara jag som slås av att det är lördag imorgon? Å andra sidan kom hon hem vid fyra på morgonen och lär ju åtminstone ha sovit en timme eller tre innan hon ringde Expressen..

"I morgon ringer jag några samtal och tar reda på vart jag ska vända mig"
2007-12-21, 12:26
Bannlyst
Sluta racka ner på Linda nu det börjar bli för personligt.

Har mer eller mindre läst den här tråden varje dag i väldigt lång tid nu, och nu börjar droppen rinna över. Linda är också en människa med känslor, att ni har mage här att mer eller mindre trakassera henne med glåpord och dylikt fattar jag bara inte.

Linda är en väldigt härlig person egentligen, glad & positiv åt nästan allt i livet. En karriärskvinna som har kämpat hårt för den hon är idag, hon behöver inte eran nedlåtenhet.

Att man som frekvent läsare i tidningen tror på allt som står om Linda tycker jag är helt otroligt, hon må haft sex på tv men vinklingarna i media är ett faktum!

Har ni någonsin tänkt er in i Lindas situation? En hårt arbetade mamma som försöker att få det att gå ihop. En person som dagligen möter människor som har förutfattade meningar om henne.

Tycker ni kan hålla eran nedlåtenhet för er själva. Jag är den första att förlåta, alla människor är värd fler chanser!

Ha en God Jul!
2007-12-21, 12:31
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonJohnson
En karriärskvinna

För det krävs väl att man gjort en karriär?
2007-12-21, 12:31
Bannlyst
Första gången jag skriver i den här tråden om denna tragiska figur! Är allmänt känt att hon är cola-torsk. Givetvis besviken över att allt hon företar sig misslyckas kapitalt. Och hon blir inte yngre. Så paniken sprider sig i henne när det går bra för andra brudar, de flesta iallafall. Synd om småbarnen! Oxå Fadde på topp. Känner brodern mkt väl. Där har fadde sin beskyddare annars vet i fan hur det skulle gått.

Hon gör desperata återkommade galenskaper och skyltar med det oxå, någon undrade varför exressen var där, ja hon ringde väl.....nyheter!
2007-12-21, 12:35
Bannlyst
Nu kom Don Johnson med något konstigt haltande försvar, du har då riktigt inte vad som hon SJÄLV ställer till med!

Fanatiker!
2007-12-21, 12:55
Medlem
Nu vill jag se Linda på kåken!
I samma cell som Strage!

Helt seriöst alltså

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in