2007-12-21, 10:45
  #1069
Medlem
snurreskvätts avatar
Jahaja. Så var det dags igen.


Rosing greps för knarkbrott
http://www.expressen.se/nyheter/1.977471/rosing-greps-for-knarkbrott

Kola. Inte helt otippat.
2007-12-21, 10:46
  #1070
Medlem
H.E.L.s avatar
tack för nyheten.
2007-12-21, 10:50
  #1071
Medlem
Krooked.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snurreskvätt
Jahaja. Så var det dags igen.


Rosing greps för knarkbrott
http://www.expressen.se/nyheter/1.977471/rosing-greps-for-knarkbrott

Kola. Inte helt otippat.

- Jag har mått dåligt psykiskt och föll för frestelsen. Jag är glad att jag åkte dit och ska omedelbart söka hjälp

2007-12-21, 10:52
  #1072
Medlem
-jOE!s avatar
Hon gör verkligen allt för att få lite rubriker, pinsamt.
2007-12-21, 10:53
  #1073
Medlem
KollaPolskis avatar
Nästan så jag skämms å Rosings vägar..
Att hon inte bara gömmer sej och ger fan i media!!
2007-12-21, 10:54
  #1074
Medlem
dempa69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snurreskvätt
Jahaja. Så var det dags igen.


Rosing greps för knarkbrott
http://www.expressen.se/nyheter/1.977471/rosing-greps-for-knarkbrott

Kola. Inte helt otippat.
Letade som en galning efter att skriva i tråden och medans jag söker bumpar du den till förstasidan igen!

Nåväl såg detta på förstasidan på papperstidningen i morse men hittade inget på hemsidan.
Nu har h*n fått publicitet igen, hade det varit en "normal" kändis skulle det stått artisten åkte fast för narkotika men inte "Farmor Anka"! Blir intervjuad av Expressen! Och ställer upp på bild

Återigen bevisat igen att h*n inte är någon intelligensreserv direkt!!

Nåja, får väl säga att h*n outade sig själv rätt Seriöst.

// Dempa
2007-12-21, 10:55
  #1075
Medlem
Chandler Bings avatar
Va fan...........är hon helt slut i huvudet? Fin julklapp för sin barn....Stackars stackars hennes ungar som får läsa om det här på löpsedeln 3 dagar innan julafton
2007-12-21, 11:00
  #1076
Medlem
pafas avatar
hehe...Ränderna går aldrig ur. Hoppas ni ser kopplingen till AE på finest.se dom var ju ute tillsammans vilket då säkert gör att han med dragit lite kola. Hoppas Jake the snake med ser det uppenbara i det.
2007-12-21, 11:00
  #1077
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RunRabbitRun
Linda Rosing är misstänkt för narkotikabrott.
Hon greps natten till i går - och berättar för Expressen att hon har använt kokain:
- Jag har mått dåligt psykiskt och föll för frestelsen. Jag är glad att jag åkte dit och ska omedelbart söka hjälp.

Jag är jävligt impad över att hon inte kom med samma argument som alla andra missbrukare som tas på bar gärning: "inte mitt, vet inte hur det hamnade i min ficka, en kompis utan väska bad mig förvara" etc etc...

Kan det vara så att den dummaste av alla faktiskt LÄRT hur media funkar och hur dumt det blir med genomskinliga bortförklaringar eller var det narkotikans effekt som bidrog till denna i mitt tycke tillfälliga formsvacka..?
.
2007-12-21, 11:06
  #1078
Bannlyst
Hur mycket tror ni Linda Rosing får per artikel

Och är det Linda som ringer Expressen?

Citat:
Expressen träffar Linda Rosing på ett stort hotell i Älvsjö utanför Stockholm.

Hur visste Expressen att Linda var på det hotellet?



Citat:
Hur fortsätter du härifrån nu?
– Jag ska ta tag i det här nu. Jag ska söka hjälp. I morgon ringer jag några samtal och tar reda på vart jag ska vända mig. Någon måste hjälpa mig att se till att det inte händer igen. Det har varit jättemycket negativa saker runt omkring mig, för många människor som påverkat mig i fel riktning. Jag måste rensa bland dem efter det här.
Glad att bli gripen

En ide för Linda att tjäna lite extra pengar. Starta en websåpa om rehabiliteringen
2007-12-21, 11:28
  #1079
Medlem
dempa69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Jag är jävligt impad över att hon inte kom med samma argument som alla andra missbrukare som tas på bar gärning: "inte mitt, vet inte hur det hamnade i min ficka, en kompis utan väska bad mig förvara" etc etc...

Kan det vara så att den dummaste av alla faktiskt LÄRT hur media funkar och hur dumt det blir med genomskinliga bortförklaringar eller var det narkotikans effekt som bidrog till denna i mitt tycke tillfälliga formsvacka..?
.
H*n kanske har lärt sig hur media fungerar men jag misstänker starkt att krogen inte gillar den här publiciteten!
Citat:
Ursprungligen postat av Expressen
Linda Rosing fortsätter:
– Folk kom hela tiden fram med drinkar till mig, jag satt och drack och drack och drack. Helt plötsligt blev jag införd i köket av två personer, en man och en kvinna. Jag trodde kanske jag skulle få mera sprit. Men så visade de legitimation.
Aha, på den krogen kan man dricka sig stupfull utan att bli utkastad, och är man riktigt snäll tar personalen med en ut i köket och bjuder på sprit!
Citat:
Ursprungligen postat av Expressen
– Jag var full. Har en massa minnesluckor. Flera personer på stället erbjöd mig. Jag kunde inte stå emot. Mitt omdöme var kört i botten. När jag dricker tappar jag det helt. Jag har varit ute en del på sistone, och det florerar hur mycket kokain som helst på stan. Vill man är det lätt att få tag i.

Antar att tillståndsenheten på Stockholm Stad kan tänkas ta ett snack med ägaren, och om dom tar in gäster i köket kanske hälsovårdsmyndigheten vill vara med och prata också!
H*n pratar fortare än h*n tänker men det borde inte vara speciellt svårt!

Undrar hur det gick för personalen på S.A.T.S efter att jag hade uppmärksammat personalchefen där om låsknipsningen??
Tränar Farmor Anka fortfarande där eller??

// Dempa
2007-12-21, 11:49
  #1080
Medlem
Byfånens avatar
Hahahahaha

Fröken Rosing kunde inte hålla sig undan "godispåsen", var säkert nån jävla torsk som ville knulla henne med lite cola i näsan.

Vart faan är Fadde ? sitter han inne eller vad händer med hyrda villan m.m

Jag är övertygad att frk Rosing är Colatorsk

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in