Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Jag är jävligt impad över att hon inte kom med samma argument som alla andra missbrukare som tas på bar gärning: "inte mitt, vet inte hur det hamnade i min ficka, en kompis utan väska bad mig förvara" etc etc...
Kan det vara så att den dummaste av alla faktiskt LÄRT hur media funkar och hur dumt det blir med genomskinliga bortförklaringar eller var det narkotikans effekt som bidrog till denna i mitt tycke tillfälliga formsvacka..?
.
H*n kanske har lärt sig hur media fungerar men jag misstänker starkt att krogen inte gillar den här publiciteten!
Citat:
Ursprungligen postat av Expressen
Linda Rosing fortsätter:
– Folk kom hela tiden fram med drinkar till mig, jag satt och drack och drack och drack. Helt plötsligt blev jag införd i köket av två personer, en man och en kvinna. Jag trodde kanske jag skulle få mera sprit. Men så visade de legitimation.
Aha, på den krogen kan man dricka sig stupfull utan att bli utkastad, och är man riktigt snäll tar personalen med en ut i köket och bjuder på sprit!
Citat:
Ursprungligen postat av Expressen
– Jag var full. Har en massa minnesluckor. Flera personer på stället erbjöd mig. Jag kunde inte stå emot. Mitt omdöme var kört i botten. När jag dricker tappar jag det helt. Jag har varit ute en del på sistone, och det florerar hur mycket kokain som helst på stan. Vill man är det lätt att få tag i.
Antar att tillståndsenheten på Stockholm Stad kan tänkas ta ett snack med ägaren, och om dom tar in gäster i köket kanske hälsovårdsmyndigheten vill vara med och prata också!
H*n pratar fortare än h*n tänker men det borde inte vara speciellt svårt!
Undrar hur det gick för personalen på S.A.T.S efter att jag hade uppmärksammat personalchefen där om låsknipsningen??
Tränar Farmor Anka fortfarande där eller??
// Dempa