2009-06-10, 11:14
  #12085
Medlem
Lindalovers avatar
Från Bobbys blogg

Jag klippte Kevin i samma frisyr som Danny Saucedo idag, Danny är Kevins stora Idol. Sen eftet klippningen så tog vi en skön promenad som sen slutade på ica, där vi handlade kyckling, sallad , keso och massa frukter som vi ska äta som efterätt….

Nu sitter vi hemma hos Linda i hennes kök och bara njuter av av maten, skönt med nyttig mat för att jag har inte varit nyttig alls senaste tiden och måste gå ner lite i fett, speciellt Linda för hon börjar bli lite fet hehe skojade bara hon får gå upp i vikt nu när hon är gravid.

Annars är jag verkligen bantar polisen när det gäller mina tjejkompisar, kan vara lite för hård när det gäller vissa av mina vänners diet haha men jag menar inget illa utan jag vill bara deras bästa. Att dom ska se ut som dockor hehe Nu ska vi äta en fruktsallad och kolla på film så vi hörs lite senare pusssssssssssssssss

http://sv.tinypic.com/r/20swsx0/5
2009-06-10, 11:15
  #12086
Medlem
Boopidoos avatar
Citat ur Christian Ternstedts blogg från hans "intervju" med Johan Lindén

Citat:
Men nu en Seriös fråga, alltså allvarligt. vad tyckte du om Linda på riktigt?
När man väl började känna henne efter ett tag under programmet så började jag tycka ganska bra om henne, även om man ändå trodde det skulle stanna som vänner. Men sen blev det lägre än Glocalnet när jag fick reda på att hon redan hade pojkvän under inspelningen, varför ska man ens uppvakta då? Tråkigt för grabben som vann.
Sanningen kommer (som bekant) fram för eller senare. Jag tycker det är kul när "läckage" uppstår. Undrar vad Hr Erwik tycker om sin bloggares tilltag ?
Jag tycker det är underbart!!!!
2009-06-10, 11:28
  #12087
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrtowlie
Det var en jävla massa exponering av Kevin numera. Kevin äter, Kevin klipper sig, Kevin spelar piano, med mera. Är Biondas liv så innehållslöst att hon måste dra in sin 12-årige son för att krydda upp bloggen?

Eller tror hon att hon ger Kevin en genväg in på fina gatan genom att exponera honom i sin blogg? Vill hon göra Kevin till en barnkändis?

Här börjar Biondas brist på självinsikt bli farlig. Hon förstår inte att hon i detta brandar Kevin i folksinnet som sonen till den plastopererade IQ-befriade D-kändisen som knullade i TV. Hade hon nån form av sunt förnuft hade hon hållit Kevin utanför bloggen.
Jag håller med helt. Det lämnar en dålig smak i munnen när hon hela tiden skriver om Kevin. Killen är ett barn. Linda tror endast unga fans besöker hennes sida som avgudar allt om henne. I själva verket är nog det flesta som besöker bloggen de som vill ha sig ett gott skratt åt spektaklet. Sen försvinner ju inte detta, det som publiceras på nätet ligger alltid där.

Kul för Kevin när han skall börja högstadiet eller gymnasiet och bildar sig en egen uppfattning om världen då han upptäcker lite mindre vackrare saker om sin morsa, eller när han skall ut i arbetslivet. Kanske inte känns lika kul då att ha blivit exponerad under flera år när han var barn och inte visste bättre.

Tydligen tänker inte Linda så långt överhuvudtaget. Snutts ex gjorde det och förbjöd henne nämna eller publicera bilder på Snutts barn i Rosings blogg.
2009-06-10, 11:38
  #12088
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
Jag klippte Kevin i samma frisyr som Danny Saucedo idag, Danny är Kevins stora Idol. Sen eftet klippningen så tog vi en skön promenad som sen slutade på ica, där vi handlade kyckling, sallad , keso och massa frukter som vi ska äta som efterätt….

Nu sitter vi hemma hos Linda i hennes kök och bara njuter av av maten, skönt med nyttig mat för att jag har inte varit nyttig alls senaste tiden och måste gå ner lite i fett, speciellt Linda för hon börjar bli lite fet hehe skojade bara hon får gå upp i vikt nu när hon är gravid.

Annars är jag verkligen bantar polisen när det gäller mina tjejkompisar, kan vara lite för hård när det gäller vissa av mina vänners diet haha men jag menar inget illa utan jag vill bara deras bästa. Att dom ska se ut som dockor hehe Nu ska vi äta en fruktsallad och kolla på film så vi hörs lite senare pusssssssssssssssss

http://sv.tinypic.com/r/20swsx0/5
Vad Peter måste vara tacksam att Bobby tar hand om Linda medan han själv är i Moskva.
Jag menar det måste ju vara varje killes högsta önskan att en annan kille tar hand om flickvännen medan man är borta, bög eller ej.
Och att ha en bög som känner sig som hemma i sin lägenhet. Tack Bobby!!!

Med tanke på Bobbys toalettfoton på Linda så skulle det inte förvåna mig ett dugg om Bobby passar på att prova Peters underkläder t.ex.
Ja gud vet vilka lekar dom kan ägna sig åt!
__________________
Senast redigerad av Jonatahn 2009-06-10 kl. 11:49.
2009-06-10, 12:11
  #12089
Medlem
Lindalovers avatar
Nu har vi haft skolavslutning!
Linda Rosing, 2009-06-10 10:59

http://sv.tinypic.com/r/wo9ix/5

Så här stilig såg Kevin ut idag på sin skolavslutning. Barnen sjöng " Den blomstertid nu kommer" och hade dansuppvisning i hop med den andra 3:an. Det var verkligen jätte fint. När fröken sa att nu är det sommarlov så jublade alla barnen av glädje. Jag kommer själv ihåg hur glad man var på den här dagen. Ett helt sommarlov framför sig där man kan hitta på massa roliga saker och vara upp hur länge man vill för man slipper vara i skolan dagen efter. Underbart med sovmorgon.



En svenska lärare har betygsatt våra bloggar!
Linda Rosing, 2009-06-10 11:08

http://sv.tinypic.com/r/2z9moas/5

Klicka på länken och läs vad svenska läraren säger om min blogg i dagens Metro. 3 betyg utav 5 ,inte illa.

www.metro.se/2009/06/10/8897/fragan-ar-om-vi-ska-kalla-det-meninga/
__________________
Senast redigerad av Lindalover 2009-06-10 kl. 12:15.
2009-06-10, 12:23
  #12090
Medlem
rejdars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
Nu har vi haft skolavslutning!
Linda Rosing, 2009-06-10 10:59

http://sv.tinypic.com/r/wo9ix/5

Så här stilig såg Kevin ut idag på sin skolavslutning. Barnen sjöng " Den blomstertid nu kommer" och hade dansuppvisning i hop med den andra 3:an. Det var verkligen jätte fint. När fröken sa att nu är det sommarlov så jublade alla barnen av glädje. Jag kommer själv ihåg hur glad man var på den här dagen. Ett helt sommarlov framför sig där man kan hitta på massa roliga saker och vara upp hur länge man vill för man slipper vara i skolan dagen efter. Underbart med sovmorgon.



En svenska lärare har betygsatt våra bloggar!
Linda Rosing, 2009-06-10 11:08

http://sv.tinypic.com/r/2z9moas/5

Klicka på länken och läs vad svenska läraren säger om min blogg i dagens Metro. 3 betyg utav 5 ,inte illa.

www.metro.se/2009/06/10/8897/fragan-ar-om-vi-ska-kalla-det-meninga/
Kul med alla stavfel i metroartikeln och förstås att linda skriver svenska lärare
2009-06-10, 12:27
  #12091
Medlem
Lindalovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rejdar
Kul med alla stavfel i metroartikeln och förstås att linda skriver svenska lärare

Men hur är det möjligt att en svenskalärare tycker att Lindas blogg är korrekt skriven? .
2009-06-10, 12:28
  #12092
Medlem
orengs avatar
Citat:
Lindalover]Kolla vilken snygging han blev!
Linda Rosing, 2009-06-09 22:18

http://sv.tinypic.com/r/14r4mc/5

Så här såg Kevin ut innan. Kevin har så tjockt hår och det behövs verkligen tunnas ut. Här börjar Bobby raka bort massa hår innan han börjar klippa. För nu ska det bli kort.

http://sv.tinypic.com/r/10pbn28/5


haha ser ut som calle schulman...
__________________
Senast redigerad av oreng 2009-06-10 kl. 12:33.
2009-06-10, 12:30
  #12093
Medlem
Snövits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
Men hur är det möjligt att en svenskalärare tycker att Lindas blogg är korrekt skriven? .

Den lärarinnan hoppas man verkligen får sparken såhär skriver hon om Rosings blogg:

Citat:
Rosing skriver relativt bra svenska. Hon använder visserligen ett talspråk, men i stort sett är det korrekt. Hennes texter är mer händelsebaserade än Gynnings och mer förutsätbara.
2009-06-10, 13:01
  #12094
Medlem
Mr Coffees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
Kolla vilken snygging han blev!
Linda Rosing, 2009-06-09 22:18

http://sv.tinypic.com/r/14r4mc/5

Så här såg Kevin ut innan. Kevin har så tjockt hår och det behövs verkligen tunnas ut. Här börjar Bobby raka bort massa hår innan han börjar klippa. För nu ska det bli kort.

http://sv.tinypic.com/r/10pbn28/5

Och så här blev det färdiga resultatet. Kevin älskar verkligen Bobby och självklart så bjöd han hem Bobby när han hade klippt klart. Vi gick till Wasahallen och köpte grillad kyckling och massa goda frukter. När vi kom hem satte vi oss ner och åt mat och Kevins mun gick som vanligt i ett. Bobby och jag skrattade hela tiden åt Kevins roliga ideer och uttryck. Bobby har gjort ett fantastiskt jobb på Kevin och nu är det bara Melissas tur sen är vi alla snygga och nöjda med vårat hår. Puss Bobby vi älskar dig.
Kevin bjöd hem bögen Bobby och sedan gick hans mun i ett
2009-06-10, 13:37
  #12095
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
Men hur är det möjligt att en svenskalärare tycker att Lindas blogg är korrekt skriven? .
Dagens svenskalärare är till och med latare än de som gled runt i skolorna på 80-talet och inte tyckte att stavning var så viktigt. Istället för att lära eleverna skriva på en korrekt svenska så tycker dagens lärare att "Språket blir mer rappt och personligt, eleverna vågar experimentera mer och hitta på nya ord." Inte konstigt att dagens elever inte kan skilja på han/honnom och de/dem.
2009-06-10, 13:41
  #12096
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snövit
Den lärarinnan hoppas man verkligen får sparken såhär skriver hon om Rosings blogg:
Citat:
Rosing skriver relativt bra svenska. Hon använder visserligen ett talspråk, men i stort sett är det korrekt.
Kanske läge att skicka ett mail till rektorn på hennes skola.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in