2009-04-21, 22:43
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HEJ2009
Bland Alex senaste bloggkommentarer

"Och Hugo, näst största bloggen slutar. Varför då?? Ryktet säger att han inte går ihop med Alex."

Varför då? Höll han på sig? Ville han inte släppa till?
2009-04-21, 22:48
Medlem
Frågan är just nu hur länge den här tråden lever. Inläggen har en klart nedåtgående trend i antal.
Å andra sidan är det imponerande att det kommer 30 kommentarer till någon som skriver något så här intressant:
'idag powerwalkade jag, å sen åt jag detta (bild på en räkmacka)'
Senast redigerad av catami 2009-04-21 kl. 22:50.
2009-04-22, 00:16
Medlem
Ord och inga visor från Alex:

"PS: Jag har precis ätit tårta här hemma och kommit fram till en sak. Jag tänker inte fortsätta att läsa mina kommentarer, än mindre svara på dem. Det funkar inte längre. Det tär på mig. Jag tänker sätta en assistent på att sålla bort det värsta fr.om imorgon. Samt samla ihop de fina kommentarerena och maila till mig varje dag. Det vill jag fortfarande ha. Det berikar min dag rentav. Jag vilar lite från mitt kommentarsfält ett tag. Ni är så fruktansvärt elaka och inskränkta en del av er. Skämmes ta mig fan."

Lite av dagens kommentarsskörd

2009-04-22, 00:25
Medlem
Callass avatar
Citat:
Var med i tävlingen och vinn..
Linda Rosing, 2009-04-21 21:01

Klicka på länken och var med och tävla och få chansen att vinna fina priser hos Bobbyshårstudio.

Du kan vinna allt från en make over,klipp och färg,produkter,klocka och pressentkort,mm.
Vinnaren dras den 1 maj så passa på.

http://blogg.bobbysharstudio.se/tavlingen-igen-nu-galler-det/
"Jag vet inte när jag kommer hem,men lovar blogga då så håll utsikt! Puss på er....... "

Oj,oj,oj. Hon hann med ett kvällsinlägg också, och är alltså tillbaka i Stockholm.
Puh, då slipper jag hålla utsikt i natt och kan istället gå och lägga mig. Sov gott, allihopa!
Senast redigerad av Callas 2009-04-22 kl. 00:37.
2009-04-22, 09:22
Medlem
m68s avatar
Nytt inlägg.

Igår var jag hos mina föräldrar i Västerås och hälsade på. Som vanligt när man kommer hem till mamma så fixar hon mat och själv behöver jag bara sätta mig ner och bara vara,så jävla skönt! Tyvärr så blir det inte så ofta vi ses men när vi väl gör det så blir det så bra. Pappa fyller år på lördag så han passade jag på att gratta då. Jag var där ett par timmar sen tog jag tåget hem till min älskling som stod och väntade på mig vid centarlen med sin bil. Jag blir alltid lika glad att se han.Samma pirrande känsla i kroppen när vi ses. Jag är verkligen tok kär. Vilken underbar känsla det är,hahahaha! Vi kan verkligen inte vara ifrån varandra. Vi båda längtar ihjäl oss bara efter en timma ifrån varandra. Så gulligt! Jag önskade att alla fick känna så som jag gör nu..
2009-04-22, 09:38
Medlem
orengs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m68
Nytt inlägg.

Igår var jag hos mina föräldrar i Västerås och hälsade på. Som vanligt när man kommer hem till mamma så fixar hon mat och själv behöver jag bara sätta mig ner och bara vara,så jävla skönt! Tyvärr så blir det inte så ofta vi ses men när vi väl gör det så blir det så bra. Pappa fyller år på lördag så han passade jag på att gratta då. Jag var där ett par timmar sen tog jag tåget hem till min älskling som stod och väntade på mig vid centarlen med sin bil. Jag blir alltid lika glad att se han.Samma pirrande känsla i kroppen när vi ses. Jag är verkligen tok kär. Vilken underbar känsla det är,hahahaha! Vi kan verkligen inte vara ifrån varandra. Vi båda längtar ihjäl oss bara efter en timma ifrån varandra. Så gulligt! Jag önskade att alla fick känna så som jag gör nu..

Ska man tro på hycklerskan nu?
Hon har ju sagt att hon aldrig varit kär...
2009-04-22, 10:21
Medlem
Lindalovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oreng
Ska man tro på hycklerskan nu?
Hon har ju sagt att hon aldrig varit kär...

Peter är ju väldigt passande:

Han är lång, bor centralt, har soffor, har bil, han är ofta borta på helger (bra ifall Patsy får lust att leka mamma), han verkar vara på samma mentala nivå som Patsy, han tjänar pengar (bra när Pasty är arbetslös), gillar falukorv och annan lättlagad mat, gillar att sova och tillbringa mycket tid i sängen.
2009-04-22, 10:29
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover

Han är lång, bor centralt, har soffor, har bil, han är ofta borta på helger (bra ifall Patsy får lust att leka mamma), han verkar vara på samma mentala nivå som Patsy, han tjänar pengar (bra när Pasty är arbetslös), gillar falukorv och annan lättlagad mat, gillar att sova och tillbringa mycket tid i sängen.
Vi får inte glömma att han har ett lite lagom fläckat förflutet. Linda verkar ju föredra bad boys.
2009-04-22, 10:49
Medlem
Lindalovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Vi får inte glömma att han har ett lite lagom fläckat förflutet. Linda verkar ju föredra bad boys.

Ja just det. Måste erkänna att det stör mig att man vet så lite om denne popstjärna. Han är märkligt anonym. Vilket naturligtvis kommer att ändras nu när han slagit sig ihop med Patsy, som ju mest är känd för att vilja vara känd.
2009-04-22, 11:08
Medlem
TheZoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover

Klart han måste gilla sängaktiviteter, vad ska man annars med slampan till, den intellektuella stimulansen är noll om man inte psykolog som behöver studiematerial.

Men hur fort tröttnar man inte på sexet om det är det enda som finns. Men de kanske matchar varandra, vem vet.
2009-04-22, 12:19
Medlem
Snövits avatar
Det känns nästan som om hon behöver övertyga sig själv om att hon är såååååå kär.
2009-04-22, 12:27
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snövit
Det känns nästan som om hon behöver övertyga sig själv om att hon är såååååå kär.

Är det här inte dock som alla tidigare gånger då hon har träffat en ny karl och helt plötsligt så har hon "aldrig varit så här kär", "det är seriöst nu", "nu är det på riktigt", kamelbröllop etc etc etc.

Stackars Peter. Undrar om han vet vad han gett sig in på?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in