Frågan är just nu hur länge den här tråden lever. Inläggen har en klart nedåtgående trend i antal.
Å andra sidan är det imponerande att det kommer 30 kommentarer till någon som skriver något så här intressant:
'idag powerwalkade jag, å sen åt jag detta (bild på en räkmacka)'
Senast redigerad av catami 2009-04-21 kl. 22:50.
"PS: Jag har precis ätit tårta här hemma och kommit fram till en sak. Jag tänker inte fortsätta att läsa mina kommentarer, än mindre svara på dem. Det funkar inte längre. Det tär på mig. Jag tänker sätta en assistent på att sålla bort det värsta fr.om imorgon. Samt samla ihop de fina kommentarerena och maila till mig varje dag. Det vill jag fortfarande ha. Det berikar min dag rentav. Jag vilar lite från mitt kommentarsfält ett tag. Ni är så fruktansvärt elaka och inskränkta en del av er. Skämmes ta mig fan."
Lite av dagens kommentarsskörd
förstår han väl inte alls varför Hugo slutar eller så är väl också Hugo "sjuk, med en dold agenda", precis som Alex anklagade Jannike att vara, när hon avslöjade falskspelet bakom kulisserna i lindas farsartade försök till "tv-karriär" !!!
2009-04-21, 20:13 Antonia
Hur kan 2 bögar "köra" missionären?
2009-04-21, 20:04 Me like!
Vill bara säga att jag gillar din blogg. Gillar att läsa det du skriver och på det sätt du skriver. Detta inlägg tex...det fick mig att le. Av värme! :-)
2009-04-21, 19:49 Anonym
Heder till tjejen och kopplerisåpedeltagaren, som hade modet och moralen att hoppa av det farsartade falskspelet i tid. Jaaaa, vad kul det ska bli, med Alex med byxorna nere, avslöjad som patetisk lögnare. Det ska bli FANTASTISKT kul att läsa hur han kommer att bortförklara bildena på linda "nye" man (harkling, harkling""") Peter Thelenius. Nej Alex, det ÄR nog som "din"bloggare "cio" säger: "Gör man vad som helst för att få läsare till bloggen, får man också ta det som kommer efter." Bra sagt, "cio" !!!
2009-04-21, 19:44 Anonym
"Anonym : Släpp Linda ! " Ja, när första bilden på henne och Peter Thelenius visas på hennes blogg, DÅ kan både HON och STIAN KRUTÅS "hälsa hem" och jag kommer att HÅNSKRATTA hela tiden medan jag skriver den allra sista kommentaren på Stians blogg och som lyder så här "VAD VAR DET JAG SA???"
2009-04-21, 19:41 Martin
Ni (anonym med många nick, Erwik ,lottis) tjaffsar som mina 2 barn. Deras ursäkt är att dom är 6 respektive 7 år vad har ni för ursäkt?? mvh Martin
2009-04-21, 19:40 Anonym
"Linda är min vän." Hmm, och ändå lät du henne göra bort sig så totalt med kopplerisåpan!!! Hur mycket tjänade du på henne egentligen, mer är stigande besöksantal till Finest?
2009-04-21, 19:36 lottis (K45)
Anonym : Släpp Linda !
2009-04-21, 19:36 AlexErwik (M33)
Linda är min vän. Jag skriver om mitt liv. Ska jag exkludera henne för att det inte passar er? I think not. Jag kommer alltid skriva om mina vänner eftersom jag skriver om mitt liv. Det är bara att tugga i sig.
2009-04-21, 19:32 Anonym
"Gillar ni Johan Linden i `Den rätte för Rosing`? I Stians förra inlägg, kl 15.27, kan "lottis" läsa om linda kom in i bilden. DÄR ser du "lottis", han drar upp henne HELA tiden, så länge han tjänar pengar och stigande besökssiffror på henne. Om någon månad, när ingen längre vet vem linda är, ska du få SE, att inte heller lex skriver om henne. Vad kallar man sådana människor, som utnyttjar dem de kallar vänner??? Utsugare???
2009-04-21, 19:23 Christina
Jag undrar också varför Hugo ska sluta blogga på Finest.
2009-04-21, 19:22 lottis (K45)
Alice : Hur kom Linda in i bilden nu då ?
Johan Linden klarar sig utmärkt utan Linda !
Men det gör nog inte du !
2009-04-21, 19:07 Anna
Alex, VARFÖR slutar Hogo Rosas att blogga på Finest?
2009-04-21, 19:06 Askersund
Tänk att du kan vara så in i Norden feg, att du inte vågar stå för att du, innan du kände linda, kallat henne för anskrämligt ful?
2009-04-21, 19:04 Alice
"Herre gud! Håller ni på än!" Men "lottis", SER du inte eller fattar du inte att det är Alex, som drar upp linda rosing hela tiden och vrider ur det sista ur henne??? Snacka om att utnyttja en svag människa till maximum!!! Hur f-n kan du tycka att detta är ett korrekt behandlande av en vän, som Alex påstår att hon är???
"Jag vet inte när jag kommer hem,men lovar blogga då så håll utsikt! Puss på er....... "
Oj,oj,oj. Hon hann med ett kvällsinlägg också, och är alltså tillbaka i Stockholm.
Puh, då slipper jag hålla utsikt i natt och kan istället gå och lägga mig. Sov gott, allihopa!
Senast redigerad av Callas 2009-04-22 kl. 00:37.
Igår var jag hos mina föräldrar i Västerås och hälsade på. Som vanligt när man kommer hem till mamma så fixar hon mat och själv behöver jag bara sätta mig ner och bara vara,så jävla skönt! Tyvärr så blir det inte så ofta vi ses men när vi väl gör det så blir det så bra. Pappa fyller år på lördag så han passade jag på att gratta då. Jag var där ett par timmar sen tog jag tåget hem till min älskling som stod och väntade på mig vid centarlen med sin bil. Jag blir alltid lika glad att se han.Samma pirrande känsla i kroppen när vi ses. Jag är verkligen tok kär. Vilken underbar känsla det är,hahahaha! Vi kan verkligen inte vara ifrån varandra. Vi båda längtar ihjäl oss bara efter en timma ifrån varandra. Så gulligt! Jag önskade att alla fick känna så som jag gör nu..
Igår var jag hos mina föräldrar i Västerås och hälsade på. Som vanligt när man kommer hem till mamma så fixar hon mat och själv behöver jag bara sätta mig ner och bara vara,så jävla skönt! Tyvärr så blir det inte så ofta vi ses men när vi väl gör det så blir det så bra. Pappa fyller år på lördag så han passade jag på att gratta då. Jag var där ett par timmar sen tog jag tåget hem till min älskling som stod och väntade på mig vid centarlen med sin bil. Jag blir alltid lika glad att se han.Samma pirrande känsla i kroppen när vi ses. Jag är verkligen tok kär. Vilken underbar känsla det är,hahahaha! Vi kan verkligen inte vara ifrån varandra. Vi båda längtar ihjäl oss bara efter en timma ifrån varandra. Så gulligt! Jag önskade att alla fick känna så som jag gör nu..
Ska man tro på hycklerskan nu?
Hon har ju sagt att hon aldrig varit kär...
Ska man tro på hycklerskan nu?
Hon har ju sagt att hon aldrig varit kär...
Peter är ju väldigt passande:
Han är lång, bor centralt, har soffor, har bil, han är ofta borta på helger (bra ifall Patsy får lust att leka mamma), han verkar vara på samma mentala nivå som Patsy, han tjänar pengar (bra när Pasty är arbetslös), gillar falukorv och annan lättlagad mat, gillar att sova och tillbringa mycket tid i sängen.
Han är lång, bor centralt, har soffor, har bil, han är ofta borta på helger (bra ifall Patsy får lust att leka mamma), han verkar vara på samma mentala nivå som Patsy, han tjänar pengar (bra när Pasty är arbetslös), gillar falukorv och annan lättlagad mat, gillar att sova och tillbringa mycket tid i sängen.
Vi får inte glömma att han har ett lite lagom fläckat förflutet. Linda verkar ju föredra bad boys.
Vi får inte glömma att han har ett lite lagom fläckat förflutet. Linda verkar ju föredra bad boys.
Ja just det. Måste erkänna att det stör mig att man vet så lite om denne popstjärna. Han är märkligt anonym. Vilket naturligtvis kommer att ändras nu när han slagit sig ihop med Patsy, som ju mest är känd för att vilja vara känd.
Klart han måste gilla sängaktiviteter, vad ska man annars med slampan till, den intellektuella stimulansen är noll om man inte psykolog som behöver studiematerial.
Men hur fort tröttnar man inte på sexet om det är det enda som finns. Men de kanske matchar varandra, vem vet.
Det känns nästan som om hon behöver övertyga sig själv om att hon är såååååå kär.
Är det här inte dock som alla tidigare gånger då hon har träffat en ny karl och helt plötsligt så har hon "aldrig varit så här kär", "det är seriöst nu", "nu är det på riktigt", kamelbröllop etc etc etc.
Stackars Peter. Undrar om han vet vad han gett sig in på?