2008-08-23, 12:14
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillamopsen
Ja, jag måste verkligen hålla med och fråga samma sak, vad händer med alla intervjuer och möten hon går på?
Jag kollar visserligen inte damtidningarna och de mest eländiga skvallerblaskorna, är det där hon figurerar?
Tror också att det är ett misstag av henne att beklaga sig över att hon "jobbar" så hårt. Får nog även hennes mest hängivna beundrare, antagligen hårt jobbande, enstamstående mammor på riktigt, att må lite illa...

Nisse, sätt igång!

Det KAN ju vara så att hon figurerar mkt i skvallerpressen med sina intervjuer MEN, hon brukar vara öppen med när och var man kan läsa dem och vi uppmanas att inhandla tidningarna pronto för att läsa. Hur många ggr det senaste halvåret har vi läst det? Absolut inte i samma mängd som hon har möten om än det ena och än det andra. Jag tror därmed att vi inte behöver springa benen av oss för att börja läsa skvallertidningarna - det finns inget där.

Jag tror inte "jobba hårt"-kommentaren kommer få några större efterspel. Det är i princip bara fjortisar som beundrar henne och de kan inte sätta sig in i livet som flerbarnsmor med jobb och krav och annat. De som reagerar är vi som redan HAR reagerat. Läget är och förblir status qou!
.
2008-08-23, 12:14
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Hmm, jag glömde ett "kanske" i texten men det kanske var någon form av freudiansk felsägning av det undermedvetna

Det var liksom meningen för det var mest sannolikt rätt!
.
2008-08-23, 13:21
Medlem
m68s avatar
Utdrag från bloggen:

Ska sätta på mig träningskläderna och ta min powerwalks
runda nu.
Sen efter det blir det nog en shopping runda på stan.

Jaja inget nytt där.
Nu får du snart hitta på något Linda för snart börjar dom mest ihärdiga läsare (som jag) att tröttna. Du vet då slutar det snart att klirra i din kassa. Har du *tänkt* på det
Senast redigerad av m68 2008-08-23 kl. 13:26.
2008-08-23, 13:43
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Nu tycker jag vi ska sluta klanka ner på Linda. Hon är en bra förebild.

Gammalt inlägg men ändå.
2008-08-23, 13:46
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
"Det känns som om jag brinner! Herregud! vad jag känner mig jagad.
Och jag har inte hunnit med att göra dom privata
ärenderna som jag skulle. Som vanligt fullt upp."

"Kanska behöver jag glas ögon?
För mina ögon svider och mitt huvud spänner.

Ja,jag får väl gå och kolla det i morgon."

mmm om det känns som man brinner och man har huvudvärk då är det synen det är fel på
2008-08-23, 13:47
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m68
Utdrag från bloggen:

Ska sätta på mig träningskläderna och ta min powerwalks
runda nu.
Sen efter det blir det nog en shopping runda på stan.

Jaja inget nytt där.
Nu får du snart hitta på något Linda för snart börjar dom mest ihärdiga läsare (som jag) att tröttna. Du vet då slutar det snart att klirra i din kassa. Har du *tänkt* på det

Det var ingen trevlig bild på Farmor i det inlägget.

Hihi, enligt hennes tes att vi som läser hennes blogg får möjlighet att lära känna henne ordentligt och alla upprepande inlägg hon presterar.....det finns kanske inte mer att lära känna om henne...?
.
2008-08-23, 13:48
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Bra det!

Jag tror vi kan konstatera att hon inte spelar dum, hon ÄR dum. Iskall beräkning är något hon inte förstår innebörden av fullt ut. Hon kör med varianten: "om jag säger att jag älskar mina barn så kommer läsarna att tro att jag älskar mina barn och så kommer de gilla mig och tycka att jag är schnygg". Det ligger på den nivån för henne.

Det var nog jag som inte var med där bara. Jag har mål i munnen så jag kan få veta om jag fattat fel så det är ju bra.
.

Jag kan bara hålla med, injicerar man botox för att vända upp läppen lite då är man bara blåst. Och schnygg som räksallad!
2008-08-23, 13:48
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Nu tycker jag vi ska sluta klanka ner på Linda. Hon är en bra förebild.

Gammalt inlägg men ändå.

Haha, "blev det förändring?"...? Kanske fler som behöver glasögon.
.
2008-08-23, 13:50
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Det var ingen trevlig bild på Farmor i det inlägget.

Hihi, enligt hennes tes att vi som läser hennes blogg får möjlighet att lära känna henne ordentligt och alla upprepande inlägg hon presterar.....det finns kanske inte mer att lära känna om henne...?
.

Nä jag tror inte det. Hon är bara en vanlig småbarnsmorsa i förorten som lyckats vika ut sig och knulla i dokusåpa. Det är inte en människa som vräker ur sig kvantmekaniska teorier direkt. Hon har lyckats blivit ett fenomen som foolk älskar att skvallra om men det kommer inte att räcka för evigt.
2008-08-23, 13:51
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Jag kan bara hålla med, injicerar man botox för att vända upp läppen lite då är man bara blåst. Och schnygg som räksallad!

Vill minnas att hon vid nåt tillfälle kvackade ur sig nåt i stil med att man måste leva nyttigt för det är farligt med alla gifter man annars får in i kroppen och risken med vad det kan göra i förlängningen. (Mina ord och tolkning av nåt jag läst alltså)

Men botox är okej och leva på räksallad är jättebra? "Super blåst" som Farmor skulle skrivit!
.
2008-08-23, 13:53
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Nä jag tror inte det. Hon är bara en vanlig småbarnsmorsa i förorten som lyckats vika ut sig och knulla i dokusåpa. Det är inte en människa som vräker ur sig kvantmekaniska teorier direkt. Hon har lyckats blivit ett fenomen som foolk älskar att skvallra om men det kommer inte att räcka för evigt.

Nope, det börjar redan ebba ut...varjefall för oss som är över fjorton.

Hon får nog snart komma med en intervju där hon berättar om hur hon ska hålla sig kvar i kändisvärlden eller helt enkelt göra en seriös satsning på nåt skandalöst.
.
2008-08-23, 13:53
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
http://content.hanky.se/dynamic/member/imagecollection/14/c8855cdc-be19-428b-8d43-73ec812da486.jpg

Hon ser inte frisk ut alls på bilden.... *suck* Kolla bara på ögonen, dom ser verkligen slitna ut. Hon börjar se ut som Miss Inga på pridefotonen. Ingen glädje alls. (kan ju kanske bero på att hon är nyvaken med)
Hon borde verkligen ta ett jobb i kassan på Ica och börja leva normalt svenssonliv och inse att C-kändislivet inte längre är något för henne.
Senast redigerad av ThisIsTheZodiac 2008-08-23 kl. 13:55.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in