Citat:
Ursprungligen postat av lillamopsen
Ja, jag måste verkligen hålla med och fråga samma sak, vad händer med alla intervjuer och möten hon går på?
Jag kollar visserligen inte damtidningarna och de mest eländiga skvallerblaskorna, är det där hon figurerar?
Tror också att det är ett misstag av henne att beklaga sig över att hon "jobbar" så hårt. Får nog även hennes mest hängivna beundrare, antagligen hårt jobbande, enstamstående mammor på riktigt, att må lite illa...
Nisse, sätt igång!
Det KAN ju vara så att hon figurerar mkt i skvallerpressen med sina intervjuer MEN, hon brukar vara öppen med när och var man kan läsa dem och vi uppmanas att inhandla tidningarna pronto för att läsa. Hur många ggr det senaste halvåret har vi läst det? Absolut inte i samma mängd som hon har möten om än det ena och än det andra. Jag tror därmed att vi inte behöver springa benen av oss för att börja läsa skvallertidningarna - det finns inget där.
Jag tror inte "jobba hårt"-kommentaren kommer få några större efterspel. Det är i princip bara fjortisar som beundrar henne och de kan inte sätta sig in i livet som flerbarnsmor med jobb och krav och annat. De som reagerar är vi som redan HAR reagerat. Läget är och förblir status qou!

.