2009-04-21, 11:14
Medlem
Lindalovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rejdar
kan vara en plan att visa upp hon om först innan hon går ut med relationen offentligt, vilket hon kanske ska göra innan hon ska åka över vatten...

Hon är ju känd för att ta hänsyn till barn och övrig familj i sina livsval

Över vatten blir det för blivande maken redan imorgon - till Helsingfors. Och på fredag bär det av till Polen. Har vi tur så får vi hänga med
2009-04-21, 11:38
Bannlyst
Händelsefattigt

Hur lite kan man göra egentligen? Förutom att vakna och äta frukost så händer det inte mycket... Tänk om en "vanlig" person hade skrivit som Linda gör... Undrar hur många som läst den bloggen?
2009-04-21, 11:42
Medlem
"Vinnaren" av den rätte för Rosing lämnar Finest (Hans blogg är för övrigt näst störst där nu)

Hugo Rosa skriver:

"måndag 20 april 23:46

Adjö!
Det här är nog första gången jag är bakis en måndag vid 23,00 blev lite mycket alkohol tidigare idag på afterski, men nu till allvarligare saker. Som det ser ut nu kommer jag att flytta min blogg från och med nästa vecka men imorgon är troligtvis min sista dag som bloggare på finest. Jag återkommer med ny blogg adress när det är klart. Ni som förstår, flrstår! Ni andra behöver inte förstå."
2009-04-21, 12:21
Medlem
rejdars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
Hon är ju känd för att ta hänsyn till barn och övrig familj i sina livsval

Över vatten blir det för blivande maken redan imorgon - till Helsingfors. Och på fredag bär det av till Polen. Har vi tur så får vi hänga med
Kunde inte somliga fått undra liiite längre vad "över vatten" innebar?
2009-04-21, 12:22
Medlem
William Hainess avatar
Jag flrstår.

Hur kommer det sig att Linda åker till "Västerås" så fort Basic Element har turné?
2009-04-21, 12:22
Medlem
rejdars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jannesthlm
Hur lite kan man göra egentligen? Förutom att vakna och äta frukost så händer det inte mycket... Tänk om en "vanlig" person hade skrivit som Linda gör... Undrar hur många som läst den bloggen?
Läste fel för så jag kollade Lindas blogg som rasat till 15:e plats:
64371 per IP och timme har läst hennes blogg de sista sju dagarna, uppgift från bloggportalen
2009-04-21, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HEJ2009
"Vinnaren" av den rätte för Rosing lämnar Finest (Hans blogg är för övrigt näst störst där nu)

Hugo Rosa skriver:

"måndag 20 april 23:46

Adjö!
Det här är nog första gången jag är bakis en måndag vid 23,00 blev lite mycket alkohol tidigare idag på afterski, men nu till allvarligare saker. Som det ser ut nu kommer jag att flytta min blogg från och med nästa vecka men imorgon är troligtvis min sista dag som bloggare på finest. Jag återkommer med ny blogg adress när det är klart. Ni som förstår, flrstår! Ni andra behöver inte förstå."

Bland Alex senaste bloggkommentarer

"Och Hugo, näst största bloggen slutar. Varför då?? Ryktet säger att han inte går ihop med Alex."
2009-04-21, 13:21
Medlem
Lindalovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Jag flrstår.

Hur kommer det sig att Linda åker till "Västerås" så fort Basic Element har turné?

Återigen anpassar hon hela sitt liv efter mannen för tillfället, trots livscoach och självinsikt. Hon är tillbaka på ruta ett men nu heter mannen Peter.
2009-04-21, 13:37
Medlem
Callass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jannesthlm
Hur lite kan man göra egentligen? Förutom att vakna och äta frukost så händer det inte mycket...
Tänk om en "vanlig" person hade skrivit som Linda gör... Undrar hur många som läst den bloggen?

Med ett "rikt inre liv" kan man nog hitta ämnen att blogga om även om solen inte skiner just den dagen.
Men Linda Rosing skyltar ständigt med sin fattigdom... (oavsett om hon har en tunika från Gina Tricot eller en klänning för 7000 kronor på sig).

Vanlig person blogga som hon? Hahaha.
Det är ju det som är så fascinerande med henne - att hon lyckas/misslyckas med sånt som ingen annan skulle lyckas/misslyckas med.
Hon bloggar så trist och innehållslöst - att det "går hela varvet runt" och blir roande.
2009-04-21, 14:06
Medlem
jojjemas avatar
Be!

22 apr 2009 20:00
Releaseparty - Club DTM Helsinki
24 apr 2009 20:00
Eska Awards Poland
Senast redigerad av jojjema 2009-04-21 kl. 14:48.
2009-04-21, 17:18
Medlem
Tokfaans avatar
Hoppas att skattmasen inte glömmer allas vår Patsy!

http://www.expressen.se/Nyheter/1.1541740/nu-specialgranskas-bloggarna
2009-04-21, 21:33
Medlem
Uach vad trist hennes blogg har blivit sen hon hoppade över till kanal5.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in