2009-03-10, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av My name is Earl
Ööh.

2009-03-10, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m68
Vad är det hon fiskar efter nu? Eller har hennes kran stängt denna vecka?

Mår piss.........
Linda Rosing, 2009-03-10 14:44
Mötet gick bra men jag känner mig så låg och mår piss. Vet inte hur jag ska kunna förmedla något vettigt här på bloggen idag. Känner mig deprimerad och utbränd. Det har jag gjort ett tag nu och det går fan i mig i vågor hela tiden. Varför vet jag inte. Jag är ledsen men jag kan inte komma på något att skriva om. Hoppas min våg av glädje kommer snart.
Jag tror jag skulle kännt likadant om jag var i Lindas kläder.

Men hon kan väl berätta när Kevins TV program börjar sändas. Det ska ju bli något alldeldes extra har hon skrivit tidigare.
Eller att BB sänds i repris på TV4. Inte ett ord har hon skrivit om det.
2009-03-10, 16:55
Medlem
MissAnalyss avatar
Lite nytt från Bobbys blogg....2009-03-10 00:36:36

Snygga vi är ihop, jag borde ju va med i sökandet av att vinna Lindas hjärta, hade gjort det för länge sen , eftersom jag vet vad hon vill ha,,, när jag och Linda brukar kyssas så hettar de till så därför jag pussar på en av killarna för att se om han är godkänd,,,, haha

Mäste testa Hugo innan Linda och känns det bra så fritt framm,,, skoja bara

Ingenting är sunt i denhär Rosingcirkusen. Och samtidigt vet man att siste dåren inte är född... De lider av hybris alla de tre musketörerna.
2009-03-10, 17:22
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jojjema
Från: AlexErwik, (M33) Postat: 2009-03-09, 19:42
Jag går ut på framsidan av vårt kontor nu om det är nån som vill konfrontera mig in person. Ni har 10 minuter på er. Jag är på väg ut.

Varför tror Stian att någon skulle vilja skita ner sig genom att slå honom på käften?

Eller inbillar sig muppen att han är värd att bli anmäld för?

Högfärd, hybris eller bara vanlig idioti?
2009-03-10, 17:26
Medlem
z2joiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av My name is Earl
Ööh.

Metahumor kallas det.
2009-03-10, 17:32
Medlem
MaeWests avatar
Citat:

Mår piss.........
Mötet gick bra men jag känner mig så låg och mår piss. Vet inte hur jag ska kunna förmedla något vettigt här på bloggen idag. Känner mig deprimerad och utbränd. Det har jag gjort ett tag nu och det går fan i mig i vågor hela tiden. Varför vet jag inte. Jag är ledsen men jag kan inte komma på något att skriva om. Hoppas min våg av glädje kommer snart.

Klart hon är ledsen, skatan!

Deprimerad för dåliga tittarsiffror, då hon hade inbillat sig att folk ville se en kåt förortsmamma utan barn.

Utbränd för att hon såg en beskrivning på dominikas problem. Att dominika jobbar häcken av sig i ett eget företag och ensam tar hand om sin dotter, är antagligen en sketen bagatell i Lindaland, då patsy faktiskt var tvungen att äta, pippa och träffa sin dotter.....samma dag!
Vem skulle inte bli utbränd för mindre?

Och förmedla något vettigt....idag? Eh...har Patsy förmedlat något vettigt någon dag överhuvudtaget?

Och sedan skall det hoppas på vågor av gladje! Jepp, glädje! Vågvis av glädjande vågor skall skölja över Trosing!

Är det sex, drugs and rockn'roll hon menar?
2009-03-10, 17:56
Medlem
Citat:

Mår piss.........
Kanske anal5 skällt på Linda...
Hon skriver ju inte vad för möte, för annars brukar det låta: hemligt, ni får reda på det senare osv
2009-03-10, 18:28
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
För att uppdatera listan över tittarsiffror för femmans egenproducerade program förra veckan:

Wipeout - 929 000
Arga Snickaren - 475 000
Charterhjältar - 402 000
Sanningens Ögonblick - 326 000
RAW Comedy Club - 323 000
Den Rätte För Rosing - 223 000

Porrshowen ligger sist. Med stor marginal.

Hur var det nu? Linda är kolsyran i kanal 5s Coca Cola...?

Linda är den avslagna colan som blev över efter kanals fems firmafest
2009-03-10, 18:32
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
http://imgs.sthlmsfinest.com/blogEntryImages/119472.jpg

aaah, en fin bild på Butt boy Bubby, Psykosen och Transan. Butt boy ser sedvanligt plutig ut med sina läppar och dom andra två...ja dom är som dom är
Senast redigerad av ThisIsTheZodiac 2009-03-10 kl. 18:35.
2009-03-10, 18:40
Medlem
Jaywalkers avatar
Linda som enligt henne själv är synsk spådde sitt eget år 2009 som sitt bästa år någonsin! ALLT gick i hennes väg... Då är det väl bara att glädjas?
2009-03-10, 19:52
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaywalker
Linda som enligt henne själv är synsk spådde sitt eget år 2009 som sitt bästa år någonsin! ALLT gick i hennes väg... Då är det väl bara att glädjas?

Visst!
Och hitintills så har ju allt varit en dans på rosor!
2009-03-10, 20:06
Medlem
Roshambos avatar
Okej, nu har jag försökt titta på programmet. 3 minuter klarade jag...

Och då har jag ändå ett förflutet som skoningslös elitsoldat.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in