"Puss på er mina kära läsare! Jag ska på hemlig resa. Vart det blir, är hemligt! Blink,blink,haha. Men bara för att det är ni, så kan jag säga att det är över vatten! Haha, ler. Nu ska jag dricka kaffe, haha, och käka en sallad, ler, och sedan sitta på ett moln och pussa min hemliga kille mitt på näsan! HAHAHA....men det pratar jag inte om, för nu har jag min nya, seriösa inriktning på att inte prata eller skriva om mina nya pojkvänner, skratt, ler och HAHA!!"
Vilken idiot! Vem f-n läser hennes menlösa blogg? Totalt lobotomerade kommentarer blandat med infantila inlägg som haha, ler, blink mm......hjärndött!!
Vilken idiot! Vem f-n läser hennes menlösa blogg? Totalt lobotomerade kommentarer blandat med infantila inlägg som haha, ler, blink mm......hjärndött!!
Fast nu var det MaeWest som skrev det för att låta som Linda
"Puss på er mina kära läsare! Jag ska på hemlig resa. Vart det blir, är hemligt! Blink,blink,haha. Men bara för att det är ni, så kan jag säga att det är över vatten! Haha, ler. Nu ska jag dricka kaffe, haha, och käka en sallad, ler, och sedan sitta på ett moln och pussa min hemliga kille mitt på näsan! HAHAHA....men det pratar jag inte om, för nu har jag min nya, seriösa inriktning på att inte prata eller skriva om mina nya pojkvänner, skratt, ler och HAHA!!"
Citat:
Ursprungligen postat av Benny Hedning
Linda Rosing, 2009-04-20 13:07
Åååååå, vad jag och min älskling har sovit gott och länge. Vaknade för ett tag sen av att solen sken rak i mitt ansikte. Varmt och ljust men skönt. Gud vad härligt att vara nyförälskad! Nu ska jag ta tag i dagen.
Verkar väldigt jobbigt att vara sambo med en popstjärna Undrar om tröttheten beror på droger, alkohol eller sex?
Senast redigerad av Lindalover 2009-04-20 kl. 13:32.
Ni lär väl censurera snabbare än kvickt nu men jag tycker att ni, Aftonbladets nöjesredaktion, ska känna er genomfåniga som försöker hålla skenet uppe trots att "alla" vet att Linda och Peter var ett fast par redan innan fejkprogrammet 'den rätte för rosing'..
Haha, de tog bort kommentarsfunktionen helt och hållet
Måste vara för att det blir dålig lösnummersförsäljning den dan de går ut med
bomben vem den mystiska kärleken är, om de redan har svaret hos sej själva på nätet
Haha, de tog bort kommentarsfunktionen helt och hållet
Måste vara för att det blir dålig lösnummersförsäljning den dan de går ut med
bomben vem den mystiska kärleken är, om de redan har svaret hos sej själva på nätet
Nu blev jag lite besviken, jag hade tänkt att skaffa mig ett konto och skriva lite