2008-08-21, 22:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av catami
Dra inte skit över Linda Skugge, hon är en krönikör av rang i jämförelse!
??Krönikör av rang? Nja. Nä Hon är en typ författare som kan kalla sig feminist. men det finns bättre tjejer bättre än hon
2008-08-21, 23:05
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keuorac
??Krönikör av rang? Nja. Nä Hon är en typ författare som kan kalla sig feminist. men det finns bättre tjejer bättre än hon
Jämfört med Rosing är Skugge en krönikör av rang, jämfört med vilken annan bloggamatör i världen är hon en piss i havet.
2008-08-22, 01:15
Medlem
Nailss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Fadde har sin egen blogg: http://fadde.se/

Åh, se där! Då ska vi se vad som går att läsa där... Hmm. Jag stannar vid första meningen:

Citat:
Ursprungligen postat av Faddes blogg
Är ett ventilationsforum för den som vill och klarar av att ta saningen mm.

Låter obehagligt.
2008-08-22, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m68
Enligt Belindas egna blogg så skriver hon 7 barnsmor från Bromma.

Hon skämtar, men jag erkänner att det är svårt att förstå att det är ett skämt eftersom det inte är ett dugg roligt.

Hursomhelst, hon har två barn E och S med sin man A.
Jag vet det med 100% säkerhet.
2008-08-22, 07:41
Medlem
m68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillamopsen
Hon skämtar, men jag erkänner att det är svårt att förstå att det är ett skämt eftersom det inte är ett dugg roligt.

Hursomhelst, hon har två barn E och S med sin man A.
Jag vet det med 100% säkerhet.

Ok hon kanske skriver 7 barnsmamma för att det skulle ursäkta, att hon är ett fetto.
Vad vet jag.
2008-08-22, 09:31
Medlem
dempa69s avatar
Jaha nytt inlägg på bloggen!
Powerwalking igen, Suck!
Lite OffT men är det bara jag som får upp en vit sida med stäng på första gången man går in på hennes blogg?
Endera är det en bugg från deras sida eller så har jag ovetande installerat ett skitsnackfilter i min dator!

// Dempa
2008-08-22, 10:17
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Som jag sagt innan,Linda vill ha kommentarer. Dessutom tror jag att hon inte kan/vill/vet hur man gör!
Att hon inte vill lägga ner mer tid än nödvändigt(dvs det som står i kontraktet)är helt klart,och att Hanky nu har fått pejl på att hennes 14-åriga dotter agerar bloggredaktör för sin 34-åriga mamma,är väl oxå bidragande orsak till att alla kommentarer får vara kvar i oförändrat skick!

Att Herr Inga vid detta laget insett vad Linda Rosing innebär,är jag rätt säker på!
Och att Hanky fått ett löjets skimmer över sig genom att ha henne bloggandes på sin sajt!

Om vi nu leker med tanken på att hon verkligen är så mån om sina barn som hon vill låta påskina så borde hon ju förlängesen sett till att lära sig eller Melissa hur man gör så de försvinner. Med tanke på hur det ser ut så vet vi ju nu hur landet ligger.

Att hankypanky fått pejl på att Melissa är bloggredaktör och därmed låter kommentarerna vara kvar förstår jag inte, vill du berätta varför?

Om herr Inga insett det så måste han tänka till. Vill han ha en höna som värper guldägg en tid eller vill han ha en seriös sajt som på långsikt är en guldgruva? Svårare än så är det inte.
.
2008-08-22, 10:21
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dempa69
Jaha nytt inlägg på bloggen!
Powerwalking igen, Suck!
Lite OffT men är det bara jag som får upp en vit sida med stäng på första gången man går in på hennes blogg?
Endera är det en bugg från deras sida eller så har jag ovetande installerat ett skitsnackfilter i min dator!

// Dempa

Vi får inte läga in inlägg längre. Joe kommer och fräser då.

Hihi du har nog ett skitsnacksfilter installerat för sån tur har aldrig jag.

Hon mår som en prinsesa nu när hennes power walkande gett så mkt rerspons så hon ska få vara med i tv och berätta om det. Mkt betydelsefullt för henne.
.
2008-08-22, 10:26
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m68
Åjo lite mer än en vinge blir det nog för Linda, kolla här

MIN FÖRSTA MÅLTID I DAG...
Published: 2008-04-03, 19:19

Det här blir det första som jag har ätit idag,jag har inte hunnit pga allt mitt bloggande.

Bra bantnings tips: Att börja Blogga(hahaha)skämta bara..

Nu ska jag svulla i mig HELA den här härligheten..mums...

Kommentarer (31)

http://content.hanky.se/dynamic/member/imagecollection/14/d3ce8374-7591-4c10-83d7-2617cf86c055.jpg

http://www.hanky.se/LindaRosing?PaginCurPag=100&TotalRecords=546

Inte hunnit pga ALLT bloggande? Var hon så extremt mkt mer aktiv vid den tidpunkten än hon är idag?

Är det inte kannibalism att äta kyckling? Hon pratar idag i ett inlägg om att hon verkligen går in i "mamma rollen" för hon ringde nån flygvärdinnepolare ang flygkraschen i Spanien. Alla kursdeltagarna var oskadda och därmed kommentaren om mammarollen. Och så äter hon kyckling...?
.
2008-08-22, 12:20
Medlem
William Hainess avatar
Kurs_tjejer.

Om skrivihop.nu skulle komma tillbaka så kunde de ha ett heltidsjobb med att peka ut särskrivningar i Lindas blogg.
2008-08-22, 13:00
Medlem
Min brors kusins avatar
http://www.expressen.se/noje/1.1274194/utsatt-for-natterror

Anknäbb var med i själva brödtexten förut men nu är hon bara med i faktaruten, stackars människa. Undrar om det inte stod något om att det var personer som var avundsjuka på hennes framgångsrika liv som skrev kränkande kommentarer på hennes blogg
2008-08-22, 13:10
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miss Inga
- Jag ägnade hela natten till onsdagen att radera kommentarer. Men att polisanmäla ligger i bloggarnas ansvar. Vi står förstås bakom.

Undrar varför Linda inte tar action?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in