2009-02-03, 09:53
Medlem
rogerks avatar
o hon ser ju ut som sina trans-vänner i bilden ovan.
2009-02-03, 10:06
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thabita
Men hoppsan hejsan vad lägligt! *haha*

http://www.expressen.se/noje/1.1453060/snart-har-linda-rosing-sex-i-tv-igen

Då får vi se henne göra det hon, enligt henne själv, är bäst på!
Att knulla!

Och se, vad han nu heter, få frispel på den sönderpökade trashtransan från västerås!
2009-02-03, 10:24
Medlem
MaeWests avatar
NU är jag helt säker på att Patsys "kalas"var en del av knullsåpan från anal 5!
Att Trosing helt uppenbart tagit/druckit något, är oxå i princip helt klargjort.

Och att bild på "vinnaren" skymtar förbi!

http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/article4290314.ab
2009-02-03, 10:31
Medlem
Benjamine Buttons Otroliga Liv
Linda Rosing, 2009-02-03 08:56
Min frukost idag: 2 koppar kaffe, ett knäckebröd och massa äpplen och bananer. Det får mig att stå iallafall några timmar till!! Försov mig lite, snoozade ett antal gånger på alarmklockan. Så det fick bli express dusch och turbo sminkning!!! haha

Filmen var fantastisk som jag såg igår kväll. Både Brad Pitt och Cate Blanchett agerade otroligt bra. Den överträffade mina förväntningar! Filmen började med att Brad Pitt blev bortlämnad som nyfött barn. Han hade en speciell sjukdom som gjort att han åldrats liknande en gubbe som nyfödd. under sin uppväxt så träffade han Blanchett och de hade ett speciellt möte. sedan efter olika omständigheter så träffades de fram och till genom sina liv och inledde ett kärleksförhållande. Det var kärlek vid första ögonkastet!! filmen var både den perfekta Hollywood kärleks sagan, men också väldigt annorlunda berättad. jag både grät och kände en varm känsla för paret. Helt värd att se!! Efter filmen gick vi och tog en fika innan jag åkte hem för min beauty sleep.

Och ja, Brad Pitt var otroligt snygg som vanligt i filmen. Han var inte hela tiden en gammal gubbe. det finns speciellt en vacker bit där han seglar i solnedgången..

Idag ska jag till Norrköping för inspelning av Den rätte för rosing, det kommer att bli en lång intensiv dag. Nu är vi ju på slutspurten men det är fortfarande jätte kul med inspelningen. jag skriver mer när jag kommer hem.
2009-02-03, 10:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nvmd
Benjamine Buttons Otroliga Liv
Linda Rosing, 2009-02-03 08:56
Min frukost idag: 2 koppar kaffe, ett knäckebröd och massa äpplen och bananer. Det får mig att stå iallafall några timmar till!! Försov mig lite, snoozade ett antal gånger på alarmklockan. Så det fick bli express dusch och turbo sminkning!!! haha

Filmen var fantastisk som jag såg igår kväll. Både Brad Pitt och Cate Blanchett agerade otroligt bra. Den överträffade mina förväntningar! Filmen började med att Brad Pitt blev bortlämnad som nyfött barn. Han hade en speciell sjukdom som gjort att han åldrats liknande en gubbe som nyfödd. under sin uppväxt så träffade han Blanchett och de hade ett speciellt möte. sedan efter olika omständigheter så träffades de fram och till genom sina liv och inledde ett kärleksförhållande. Det var kärlek vid första ögonkastet!! filmen var både den perfekta Hollywood kärleks sagan, men också väldigt annorlunda berättad. jag både grät och kände en varm känsla för paret. Helt värd att se!! Efter filmen gick vi och tog en fika innan jag åkte hem för min beauty sleep.

Och ja, Brad Pitt var otroligt snygg som vanligt i filmen. Han var inte hela tiden en gammal gubbe. det finns speciellt en vacker bit där han seglar i solnedgången..

Idag ska jag till Norrköping för inspelning av Den rätte för rosing, det kommer att bli en lång intensiv dag. Nu är vi ju på slutspurten men det är fortfarande jätte kul med inspelningen. jag skriver mer när jag kommer hem.

Är skrivet av spökskrivare på Kanal5 med ett barnsligt språk som påminner om Trosings. De värsta språkfelen försöker man undvika. De kan vara dålig reklam för kanalen nu när det ska bli "program" i TV.

En och annan särskrivning (ett jävla otyg) behåller man för att det ska se trovärdigt ut. Som till exempel "kärleks saga".
Senast redigerad av Sant 2009-02-03 kl. 10:52.
2009-02-03, 10:51
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sant
Är skrivet av spökskrivare på Kanal5 med ett barnsligt språk som påminner om Trosings. De värsta språkfelen försöker man undvika. De kan vara dålig reklam för kanalen nu när det ska bli "program" i TV.

En och annan särskrivning behåller man för att det ska se trovärdigt ut (som till exempel "kärleks saga").
Jo de har kanske läst här och märkt att vi reagerar på språket. Linda har väl aldrig skrivit ett så långt, sammanhängande och "välformulerat" blogginlägg tidigare så varför börja nu?
2009-02-03, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sant

En och annan särskrivning (ett jävla otyg som spider sig som epedemi) behåller man för att det ska se trovärdigt ut (som till exempel "kärleks saga").

Plus express dusch,turbo sminkning och jätte kul.Och självklart hahaha.
2009-02-03, 10:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nvmd
Plus express dusch,turbo sminkning och jätte kul.Och självklart hahaha.

"hahaha"
2009-02-03, 11:00
Medlem
Fillegis avatar
Hon har inte storhetsvansinne iallafall
2009-02-03, 12:15
Medlem
mellys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1977
http://www.expressen.se/noje/1.1453060/snart-har-linda-rosing-sex-i-tv-igen

haha.. hon kommer aldrig komma ifrån detta....

---------------
Tänk om den sänds samtidigt med hennes program " Den rätte för Rosing", ha ha ha
Vilken tittarsiffra på BB !!!!
2009-02-03, 12:34
Medlem
Rosing håller ett tal för sina gäster på 35årsfesten:

"Ni ska veta att jag älskar er alla här inne, annars skulle ni inte ha varit här...
Och tack till Chabbe som har ordnat så mkt med min fest! En applåd för FADDE!....ehh nej Chabbe!...eeh..." Ridå.
2009-02-03, 13:16
Bannlyst
Jag ger mig fan på att det är något som tv400 och kanal 5 har kommit överens om
för det lär ju ge fler tittare till kanal 5
helt klart det är inget som kanal 5 förlorar på
den ENDA som förlorar på detta är Linda men det tror jag kanal 5 skiter i.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in